Hoe ziek moet je als ouders wel niet zijn om je dochter aan te bieden voor sex?quote:Echtpaar dat dochtertje aanbood voor rechter
DORDRECHT - De rechtbank in Dordrecht behandelt vrijdag de zaak tegen het echtpaar uit Hardinxveld-Giessendam dat hun 8-jarige dochtertje aan een pedofiel aanbood voor seks. In ruil daarvoor zou de man hun een lening geven.
De ouders liepen tegen de lamp, toen zij hun laptop uitleenden aan een familielid. Die ontdekte de onderhandelingen over het kind in mailverkeer en schakelde de politie in. Het meisje is voordat het misbruik plaats kon vinden uit huis geplaatst en verblijft sindsdien op een veilige plek.
De 33-jarige pedofiel met wie de ouders onderhandelden, werd begin deze maand veroordeeld tot 20 maanden cel, waarvan 8 maanden voorwaardelijk.
bron: Telegraaf
Nee hoor... alleen als je daarvoor het account moet kraken, als je gewoon bij de informatie kan en je de laptop op legale wijze in gebruik hebt gekregen... is er niets mis mee.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:24 schreef wise het volgende:
het ongeoorloofd lezen van anders mans mail is ook strafbaar toch¿ Is briefgeheim
Als dat al zo was heft de ernst van de zaak dit wel op.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:24 schreef wise het volgende:
het ongeoorloofd lezen van anders mans mail is ook strafbaar toch¿ Is briefgeheim
Dit is serieus het eerste wat in jou opkomt bij het lezen van het bericht in de OP?quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:24 schreef wise het volgende:
Ik vermoed dat het van die zwakbegaafde asociale idioten zijn, die zien het probleem er niet van in en zwartwerken? Zelfs daar word je moe van, kan je veel beter je minderjarige dochter aan stukken laten trekken door een andere malloot met ongezonde bedoelingen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:09 schreef Nielsch het volgende:
Tering hee, hoe ziek kun je zijn om je eigen dochter aan te bieden voor geld. Ik las ooit eens dat beide ouders in de bijstand zitten. Ga dan godverdomme zwart bijklussen ofzo (als je toch de wet wilt breken) in plaats van deze misselijke actie.
Dat zou je denken ja....quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:41 schreef -moppie- het volgende:
En de ouders worden niet vervolgt omdat ze tijdens het verhoor geen advocaat hadden.
Blunder van de NL rechtsstaat... ik zou zeggen, kind inleveren!
Blunder inderdaad... maar ik ga ervan uit dat ze in ieder geval hun kind niet meer terug krijgen? De pedofiel die het misbruik zou plegen zit immers wel vast. De rechter twijfelt dus in ieder geval niet aan de ernst van de zaak.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:41 schreef -moppie- het volgende:
En de ouders worden niet vervolgt omdat ze tijdens het verhoor geen advocaat hadden.
Blunder van de NL rechtsstaat... ik zou zeggen, kind inleveren!
Kan iemand hier die gasten dan even pro forma verdedigen? Dan is hij ook weer blij.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:31 schreef DontGiveAFok het volgende:
Jaja, ontwikkelde cultuur, die Nederlanders, gewoon je kind tot hoer maken, vanwege je eigen lustgevoelens....waar is rechts veroordelend nederland met zn vingertjes en dood verwensingen?
Oh oops, het gaat inderdaad om niet buitenlanders....vandaar weer
Beetje druk in de kelder zeker?
Ja het is dat het moet....maar soms denk ik kunnen we de rechtzaak niet overslaan...dit is toch duidelijk...maarja, zo simpel werkt het nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kan iemand hier die gasten dan even pro forma verdedigen? Dan is hij ook weer blij.
Ik ga dat in elk geval níet op me nemen. Ziek stel beesten!
Of doe eens gek, en ga gewoon wit bij klussenquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:09 schreef Nielsch het volgende:
Ga dan godverdomme zwart bijklussen ofzo (als je toch de wet wilt breken) in plaats van deze misselijke actie.
Ik had het over híer in dit topic, om het even voor de daders op te nemen...quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:48 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Ja het is dat het moet....maar soms denk ik kunnen we de rechtzaak niet overslaan...dit is toch duidelijk...maarja, zo simpel werkt het niet
leek een beetje andersquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kan iemand hier die gasten dan even pro forma verdedigen? Dan is hij ook weer blij.
Ik ga dat in elk geval níet op me nemen. Ziek stel beesten!
1.Grondrechten Artikel 13quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:40 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Nee hoor... alleen als je daarvoor het account moet kraken, als je gewoon bij de informatie kan en je de laptop op legale wijze in gebruik hebt gekregen... is er niets mis mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |