Wat een domme generalisaties.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:27 schreef kawotski het volgende:
Een land vol pedofielen. Lopen we hier helemaal ballistic te gaan als er eentje in je buurt komt wonen maar kennelijk vind men het geen probleem in Turkije. Turkije, het nieuwe Thailand?
Ik ga geen users benoemen. Herhaal enkel de bekende tendens.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, een uitspraak doen en vervolgens niet onderbouwen.
Zoals verwacht, chapeau.
Als het zo vaak voorkomt (en het zelfs bekende tendens is) heb je vast geen moeite om wat quotes bij elkaar te sprokkelen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ga geen users benoemen. Herhaal enkel de bekende tendens.
Dat jij dat aangrijpt om jezelf een flinke knul te voelen kan mij niet boeien. Sorry.
Waar heb ik het over pedofilie?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
NWS / Pedoseksuele huisarts weer in de fout. 'Geschorst' na pensionering.
NWS / Veroordeelde Nederlandse pedoseksueel opgepakt met weeskindjes
NWS / Pedo weer opgepakt in Cambodja
NWS / Pedofiel speelt Zwarte Piet
NWS / Pedofiel (62) die stiefdochter misbruikte krijgt taakstraf
NWS / 3 jaar cel voor Nederlandse pedofiel op Bali
NWS / Gemeente: pedoseksueel Sytze van der Velde mag weer in Eindhoven wonen
NWS / Kamer wil onderzoek naar vrouwelijke pedofilie
NWS / Gevluchte pedofiel weer in de fout
NWS / Baas Nederlandse Justitie verdacht van pedofilie
NWS / Moord op pedofiel zou wraakactie slachtoffers zijn
NWS / Echtpaar dat dochtertje aanbood voor rechter
NWS / Weer belachelijk lage straf voor pedofiel.
En da's alleen maar een gedeelte uit 2013, geloof ik.
Komt hier gelukkig niet voor. Wat is dat toch met dat wijzende vingertje van 'de Nederlander'?. Nederland en Nederlanders, bakermat van verlichting.
Gewoon wat vaker langskomen of die roze bril afzetten.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:36 schreef zarGon het volgende:
Ik herken het niet en wil graag dat jij je uitspraak onderbouwt. Lijkt me heel logisch in een discussie; wat vanzelfsprekend voor jou is hoeft dat niet voor mij te zijn.
Gewoon je posts onderbouwen en niet zo flauw afschuiven op mij persoonlijk, zo ook nu weer met 'roze bril'.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gewoon wat vaker langskomen of die roze bril afzetten.
Inhoudloos gebazel. Je kunt je standpunt niet verdedigen en komt daarom maar met wat loze kreten aanzetten.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gewoon wat vaker langskomen of die roze bril afzetten.
3-voud in een notendop.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Inhoudloos gebazel. Je kunt je standpunt niet verdedigen en komt daarom maar met wat loze kreten aanzetten.
Neuh. Zodra de media slecht berichten over Turken/moslims aldaar komen de bekende figuren even vertellen dat de media aan onderbuikvoeding doet en wij hier er niks van kunnen weten.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Inhoudloos gebazel. Je kunt je standpunt niet verdedigen en komt daarom maar met wat loze kreten aanzetten.
Ah, nu is het weer zargon. zou het niet een keer aan jou kunnen liggen?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Neuh. Zodra de media slecht berichten over Turken/moslims aldaar komen de bekende figuren even vertellen dat de media aan onderbuikvoeding doet en wij hier er niks van kunnen weten.
Kep geen zin een half uur in de historie te spitten van die figuren om jullie, met name Zargon, te overtuigen. Geloof je het niet, dan niet. Ik ben hier niet om elke user te overtuigen.
Dit is lekker algemeen, wat ik dus niet onderuit kan halen. Verder ontken ik nergens dat zoiets (te) vaak gebeurt, alleen betwijfel ik het of het bij dit onderwerp ook gebeurt. Jammer dat je alles op een hoop gooit en het niet kan onderbouwen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Neuh. Zodra de media slecht berichten over Turken/moslims aldaar komen de bekende figuren even vertellen dat de media aan onderbuikvoeding doet en wij hier er niks van kunnen weten.
En dat is dus gewoon lame. Je voert een discussie en strooit met een paar loze kreten (want geen argumenten/onderbouwing). Lekker gemakzuchtig.quote:Kep geen zin een half uur in de historie te spitten van die figuren
Het gaat niet om mij of om iemand specifiek. Je voert een discussie en je zou elke uitspraak moeten kunnen onderbouwen als men daarom vraagt. Kun je dat niet, moet je ook gas terug kunnen nemen, in plaats van doorgaan met niet-onderbouwen.quote:om jullie, met name Zargon, te overtuigen.
Het gaat er nogmaals niet om dat je users afzonderlijk overtuigt. Hell, het gaat er niet eens om dat je iemand overtuigt.quote:Geloof je het niet, dan niet. Ik ben hier niet om elke user te overtuigen.
Hoezo "nu weer zargon"?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ah, nu is het weer zargon. zou het niet een keer aan jou kunnen liggen?
I.Don't.Carequote:
Zoals verwacht. Met je loze kreten. En je hoofd.quote:
Neuh. doelde op "overtuigen". Dus zit ff te wachten wat D_C nu bedoeld.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blijkbaar maak jij het vaker persoonlijk en laat je daarbij argumenten achterwege.
Hebben we dat helder.quote:
wat ben jij een kleuterquote:Op maandag 13 januari 2014 13:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hebben we dat helder.
Kun je ophouden met moeite ervoor doen.
Bij drammers wel ja. Daar is internet ook voor.quote:
kom op zeg.. alsof de daad van een enkele mafkees representatief is voor het hele land. Er zijn inderdaad achtergestelde gebieden waar dit gebeurd, maar dat was in Nederland vroeger al niet veel anders. Oost Groningen is misschien nog een restant van deze extremen, inteelt alom. Zal het hier in Turkije eens op tafel gooien.. dat vertekent de boel mooi.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:07 schreef Rezania het volgende:
En dat durft zich dan een ontwikkeld land te noemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |