Het is dat jij het zegtquote:Op maandag 13 januari 2014 12:05 schreef De_Guidance het volgende:
Siirt? Zo goed als zeker een Koerdisch meisje.
Jij kan echt geen volwassen persoon zijnquote:Op maandag 13 januari 2014 13:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hebben we dat helder.
Kun je ophouden met moeite ervoor doen.
Af en toe moet je wat hoger inzetten. Een volledig 'verwesterde' Turkse collega loopt nog steeds met trots te vertellen dat ie weer naar een feestje gaat waar een van z'n nichtjes wordt besneden. Noem mij dan maar generaliserend maar als iemand het leuk vind en verdedigt dat er iemand wordt verminkt dan mag je mij dom noemen..quote:Op maandag 13 januari 2014 12:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat een domme generalisaties.
Wij besnijden jongens, geen meisjes.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef kawotski het volgende:
[..]
Af en toe moet je wat hoger inzetten. Een volledig 'verwesterde' Turkse collega loopt nog steeds met trots te vertellen dat ie weer naar een feestje gaat waar een van z'n nichtjes wordt besneden. Noem mij dan maar generaliserend maar als iemand het leuk vind en verdedigt dat er iemand wordt verminkt dan mag je mij dom noemen..
Zoiets hoor ik nooit over Turken, niet dat ik je woord in twijfel wil trekken hoor maar verbaas mij wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef kawotski het volgende:
[..]
Af en toe moet je wat hoger inzetten. Een volledig 'verwesterde' Turkse collega loopt nog steeds met trots te vertellen dat ie weer naar een feestje gaat waar een van z'n nichtjes wordt besneden. Noem mij dan maar generaliserend maar als iemand het leuk vind en verdedigt dat er iemand wordt verminkt dan mag je mij dom noemen..
Lijkt me sterk. Dan heeft ie dat waarschijnlijk zelf geïntroduceerd. Het komt hier niet voor, voorzover ik ooit gelezen of gehoord heb. Het is even gek om dat over een Turk te horen dan over een Nederlander. Maar goed.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef kawotski het volgende:
[..]
Het lijkt me een stuk makkelijker voor de discours als je daadwerkelijk ingaat op de vragen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ga geen users benoemen. Herhaal enkel de bekende tendens.
Dat jij dat aangrijpt om jezelf een flinke knul te voelen kan mij niet boeien. Sorry.
Eén van z'n nichtjes? Zeker weten?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef kawotski het volgende:
[..]
Nee, ze is blijkbaar geslachtsrijp, dus dan kan het wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef Dven het volgende:
12 jaar en al kinderen, wat voor slet ben je dan
No pic no proofquote:Op maandag 13 januari 2014 14:42 schreef tong80 het volgende:
Mart Smeets neukte een 18 jarige Olympische schaatster als 50jarige verslaggever.
Ja daarbij wil ik zeggen dat het feit dat dat gebied zo achtergesteld is niet de schuld is van de Koerden. Voordat mensen denken dat het racistisch ofzo is.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:52 schreef expans het volgende:
[..]
Het is dat jij het zegt![]()
Nog een generatie of twee met opleidingskansen en dan zijn we hopelijk af van zulke zaken
Dat bestaat niet. Meisjes besnijden komt niet voor bij Turken.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef kawotski het volgende:
[..]
Pas nadat die schaatster al met schaatsen gestopt was toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:42 schreef tong80 het volgende:
Mart Smeets neukte een 18 jarige Olympische schaatster als 50jarige verslaggever.
met het grote verschil dat wat er in turkije en andere moslim landen gebeurd normaal is en al jouw voorbeelden wel strafbaar zijn hier.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
NWS / Pedoseksuele huisarts weer in de fout. 'Geschorst' na pensionering.
NWS / Veroordeelde Nederlandse pedoseksueel opgepakt met weeskindjes
NWS / Pedo weer opgepakt in Cambodja
NWS / Pedofiel speelt Zwarte Piet
NWS / Pedofiel (62) die stiefdochter misbruikte krijgt taakstraf
NWS / 3 jaar cel voor Nederlandse pedofiel op Bali
NWS / Gemeente: pedoseksueel Sytze van der Velde mag weer in Eindhoven wonen
NWS / Kamer wil onderzoek naar vrouwelijke pedofilie
NWS / Gevluchte pedofiel weer in de fout
NWS / Baas Nederlandse Justitie verdacht van pedofilie
NWS / Moord op pedofiel zou wraakactie slachtoffers zijn
NWS / Echtpaar dat dochtertje aanbood voor rechter
NWS / Weer belachelijk lage straf voor pedofiel.
En da's alleen maar een gedeelte uit 2013, geloof ik.
Komt hier gelukkig niet voor. Wat is dat toch met dat wijzende vingertje van 'de Nederlander'?. Nederland en Nederlanders, bakermat van verlichting.
Hoe weet jij dat? Kun je dat onderbouwen?quote:
Te laat. Je hebt je precies net als die Nederlandse tokkies gedragen die in andere topics gelijk over afkomst beginnen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:46 schreef De_Guidance het volgende:
Ja daarbij wil ik zeggen dat het feit dat dat gebied zo achtergesteld is niet de schuld is van de Koerden. Voordat mensen denken dat het racistisch ofzo is.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:05 schreef De_Guidance het volgende:
Siirt? Zo goed als zeker een Koerdisch meisje.
Mijn voorbeelden wat betreft pedofilie?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:32 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
met het grote verschil dat wat er in turkije en andere moslim landen gebeurd normaal is en al jouw voorbeelden wel strafbaar zijn hier.
Dat probeerde ik al eerder te vertellen hier. Ach...quote:Op maandag 13 januari 2014 16:06 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Te laat. Je hebt je precies net als die Nederlandse tokkies gedragen die in andere topics gelijk over afkomst beginnen.
[..]
Turken doen niet aan het besnijden van meisjes. 'Verwesterde' Turken al helemaal niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Kun je dat onderbouwen?
Dat weet je helemaal niet Of ken je alle Turkse meisjes op deze aardbol?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turken doen niet aan het besnijden van meisjes. 'Verwesterde' Turken al helemaal niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |