True true, daarom meer investeringen doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja daarbij wil ik zeggen dat het feit dat dat gebied zo achtergesteld is niet de schuld is van de Koerden. Voordat mensen denken dat het racistisch ofzo is.
Wat?!quote:Op maandag 13 januari 2014 10:04 schreef tong80 het volgende:
Volgens de Turkse unie van vrouwelijke advocaten is een op de vier bruiden in Turkije een kind.
Geef ze dan ook een eigen land, zulke mensen maken Turkije alleen maar zwart.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:05 schreef De_Guidance het volgende:
Siirt? Zo goed als zeker een Koerdisch meisje.
het is dan ook de religie van de vrede, en als je het daarmee oneens bent maken ze je doodquote:Op maandag 13 januari 2014 18:41 schreef Manke het volgende:
[..]
omdat de profeet dat ook deed, maar confronteer ze ermee en ze laten hun tanden zien "ies leugen!"
Misschien een neefje, ga nu twijfelen. Desalniettemin vind ik het geen verschil maken.quote:
eens... trieste is dat die mensen van geboorte al worden geindoctrineerd met die verschrikkelijke religie.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Ferdo het volgende:
Je bent natuurlijk al een hond van een ouder als je je dochter al uithuwelijkt met een jaar of elf. Sowieso ben je een randdebiel als je je dochter niet gewoon normaal zelf laat bepalen met wie ze trouwt en wanneer ze dat wenst te doen.
Alleen voor haar kind is het zielig. Met haar "ouders" kan ik eerlijk gezegd geen medelijden hebben.
Wat een bullshit eigenlijk, jongste moeder was 5 ofzo? Maar nee dan is het geen pedofilie want ze kan een kind barenquote:Op maandag 13 januari 2014 11:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet dat ik het op enkele manier goedkeur, maar er wordt te snel gestrooid met die term.
Als ze een kind kon krijgen, was ze geslachtsrijp en is er dus per definitie geen sprake van pedofilie.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:19 schreef Djibril het volgende:
[..]
Geef ze dan ook een eigen land, zulke mensen maken Turkije alleen maar zwart.
Zou je dan kunnen stellen dat die ouders ook niet beter wisten? Zij zijn immers ook vanaf de geboorte geïndoctrineerd.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:39 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
eens... trieste is dat die mensen van geboorte al worden geindoctrineerd met die verschrikkelijke religie.
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:41 schreef Manke het volgende:
omdat de profeet dat ook deed, maar confronteer ze ermee en ze laten hun tanden zien "ies leugen!"
Pedo? Feiten?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:14 schreef GewoneMan het volgende:
het uithuwelijken van kinderen is hier verboden en in islamitische landen aan de orde van de dag en ook vrij normaal IMHO niet zo gek daar hun grote voorbeeld mohammed ook een pedofiel was.
kan je vervelend vinden maar feiten zijn feiten
9 jaar staat niet in de koran, daar staat alleen maar poetisch gezemel in, haar leeftijd van trouwen en seks staat in de hadithquote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
[..]
Pedo? Feiten?
NWS / Gratis Koran voor iedere Nederlander
Staat ook in mijn tekst! Lees het i.p.v. nonsens uit te kramen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:33 schreef Manke het volgende:
9 jaar staat niet in de koran, daar staat alleen maar poetisch gezemel in, haar leeftijd van trouwen en seks staat in de hadith
goed idee :p dacht dat je verdedigde dat het er niet in staatquote:Op maandag 13 januari 2014 22:34 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Staat ook in mijn tekst! Lees het i.p.v. nonsens uit te kramen.
ja feiten ja, die link van jouw met een of andere wazige propoganda site veranderd daar niets aan, hoe graag je dat ook wilt.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
[..]
Pedo? Feiten?
NWS / Gratis Koran voor iedere Nederlander
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:13 schreef GewoneMan het volgende:
die link van jouw met een of andere wazige propoganda site
quote:bevestigen mijn gelijk meer dan jouw wzige site het tegendeel zou moeten aantonen
Erg objectief, not.quote:
het is volledig digitaal en letterlijk overgenomen, voel je vrij het te controleren. Het klopt als een bus, dat het jou niet aan staat is weer wat anders maar het is geen wazige site zoals jij poste.quote:
Ik heb niet "een wazige site" gepost, maar jou doorverwezen naar een oude reactie van mij waarin je tig sites/bronnen kunt vinden.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:48 schreef GewoneMan het volgende:
het is volledig digitaal en letterlijk overgenomen, voel je vrij het te controleren. Het klopt als een bus, dat het jou niet aan staat is weer wat anders maar het is geen wazige site zoals jij poste.
die allemaal op dezelfde wazige site staan.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef Charismatisch het volgende:
Ik heb niet "een wazige site" gepost, maar jou doorverwezen naar een oude reactie van mij waarin je tig sites/bronnen kunt vinden.
op deze site heb je filters en zoek functie. ik gebruik deze vaak om de feiten correct te posten. hoor een hoop gesputter van gasten zoals jij maar echt overtuigend kunnen ze niks aanmerken op die site. en kan je de koran of bijbel er in boek naast houden en dan klopt het gewoon letterlijk dusquote:Wat heb ik precies aan jouw link? Als ik de Koran wil lezen ga ik wel naar quran.com i.p.v. die anti-islam-site die jij hebt gepost.
Je hebt mijn tekst duidelijk niet gelezen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:57 schreef GewoneMan het volgende:
die allemaal op dezelfde wazige site staan.
Je "gebruikt het vaak om de feiten correct te posten". Waar blijven je feiten dan?quote:op deze site heb je filters en zoek functie. ik gebruik deze vaak om de feiten correct te posten. hoor een hoop gesputter van gasten zoals jij maar echt overtuigend kunnen ze niks aanmerken op die site. en kan je de koran of bijbel er in boek naast houden en dan klopt het gewoon letterlijk dus
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:11 schreef WitteMuur het volgende:
Niks mis mee, in Jemen mag het al vanaf 9 jaar
Zoek maar eens op Lina Medinaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:38 schreef BlueJeans het volgende:
Ik vraag me sowieso al af hoe een meisje van 12 een baby eruit kan poepen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |