Turken zijn groepsmensenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet Of ken je alle Turkse meisjes op deze aardbol?
Dat weet ik wel. Net zoals jij over de Nederlandse cultuur kan praten, kan ik dat over de Turkse cultuur. Vrouwenbesnijdenis komt niet voor in de Turkse cultuur.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet Of ken je alle Turkse meisjes op deze aardbol?
quote:Er zijn (streng-)Islamitische landen waar vrouwenbesnijdenis helemaal niet voorkomt, zoals Iran, Marokko en Turkije.
http://www.cmf-nederland.(...)jke-zorg&Itemid=119.
quote:In Turkije is vrouwenbesnijdenis niet echt een issue. Zelfs vrouwenorganisaties houden zich er niet mee bezig: zij richten zich vooral op veelvoorkomende problemen als eerwraak, huiselijk geweld, meisjes die niet naar school gaan en op onderwerpen als de positie van vrouwen op de arbeidsmarkt en in de politiek. Aangenomen wordt namelijk dat ‘genitale verminking bij vrouwen’ (female genital mutilation, FGM, de officiële term) niet voorkomt in Turkije. De Turkse regering zei dat ook toen Human Rights Watch ernaar vroeg: Turkije is een ‘hanafi’ land, dus een land waar een liberale vorm van de islam wordt aangehangen, en daarin heeft FGM geen plaats.
http://www.journalistintu(...)de-oppervlakte_1493/
quote:In andere muslimlanden echter, zoals de landen van de Perzische Golf, Iran, Noord-Afrika, Turkije, Iran, Pakistan, Syrië, Libanon, enz. worden muslimvrouwen gewoonlijk niet besneden.
http://www.cie.ugent.be/bogaert/bogaert21.htm
Mag jij mij vertellen waarom jij wel aanneemt dat het wel gebeurt en mag jij met bronnen aankomen die jouw beweringen ondersteunen.quote:Turkey
Circumstantial evidence suggests FGM exists in regions inhabited by Kurdish populations.[24][121][122]
http://en.wikipedia.org/w(...)utilation_by_country
Hahaha... zie hem gaan met "ik heb hem". Niet dus.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Net zoals jij over de Nederlandse cultuur kan praten, kan ik dat over de Turkse cultuur. Vrouwenbesnijdenis komt niet voor in de Turkse cultuur.
[..]
[..]
[..]
[..]
Mag jij mij vertellen waarom jij wel aanneemt dat het wel gebeurt en mag jij met bronnen aankomen die jouw beweringen ondersteunen.
Maak het niet weer persoonlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hahaha... zie hem gaan met "ik heb hem". Niet dus.
Dat kun je wel weten, aangezien vrouwenbesnijdenis cultureel/traditioneel is. Net zoals dat je weet dat Nederlandse vrouwen geen vrouwenbesnijdenis ondergaan, weet je ook dat Turken niet aan vrouwenbesnijdenis doen.quote:Ik beweer niet dat het daar wel gebeurd, ik zeg dat je niet kunt weten dat het niet gebeurd.
Kom jij dan eens met bronnen.quote:En die bronnen van je zeggen niks.
Oh, hier worden er dus ook Nederlandse meisjes besneden dus? Want, immers, "je kunt niet weten dat het niet gebeurt".quote:Die meten de verhalen en getuigenissen. Dat is onderhevig aan het verbod. Maar verboden zijn er om gebroken te worden. Gebeurd hier, en daar ook.
En nu maak je het weer persoonlijk. Ja, ik weet het beter omdat het punt dat jij aanhaalt een cultureel iets is. En dan weet ik inderdaad meer dan jij, net zoals dat jij meer weet over de Nederlandse cultuur.quote:En wat doe jij trouwens? Mij vertellen dat jij het beter weet omdat je zelf Turk bent? Zit je nou mijn eerdere punt waar je zo prat op ging, te bevestigen?
Lolbroek ben je.
Vooral blijven doorgaan met loze kreten en op geen enkele manier inhoudelijk discussie voeren.quote:Maar ik vind hem mooiUiteindelijk blijven ze door de mand vallen hier. Veel users gingen je al voor.
Geef nu maar op. De aap is al uit de mouw.quote:
Triest ventje ben jijquote:Op maandag 13 januari 2014 16:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geef nu maar op. De aap is al uit de mouw.
Mij kun je niet tijdens een discussie uitlokken om allerlei verwensingen te doen. Houd je simpele one-liners voor je.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geef nu maar op. De aap is al uit de mouw.
Neuh. Ze passen bij je. Je leest slecht en doet aannames.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mij kun je niet tijdens een discussie uitlokken om allerlei verwensingen te doen. Houd je simpele one-liners voor je.
Lol. Je kunt gewoon niet bewijzen dat het niet gebeurd. Vind je poging de boel om te draaien wel schattig, maar zinloos. Ik kan niet bewijzen dat het wel gebeurd maar daarmee is mijn stelling niet om zeep.quote:De enige reden waarom ik keer op keer op jou blijf reageren is omdat er daadwerkelijk mensen zijn die na het lezen van zo'n post vol onwaarheden de inhoud wel geloven. Ik hoop dat ze dan alsnog beseffen dat er niets van je aannames kloppen. Je bent enorm gevaarlijk bezig met je desinformatie.
Vertel mij maar waar ik aannames maak. Dan onderbouw ik ze.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Neuh. Ze passen bij je. Je leest slecht en doet aannames.
Wil je voor mij even bevestigen dat jij het eens bent met de bewering dat er Nederlandse meisjes in Nederland worden besneden? Je kunt het immers "gewoon niet bewijzen dat het niet gebeurt".quote:[..]
Lol. Je kunt gewoon niet bewijzen dat het niet gebeurd.
Ah, en nu is het een stelling. Waar baseer je je stelling op?quote:Vind je poging de boel om te draaien wel schattig, maar zinloos. Ik kan niet bewijzen dat het wel gebeurd maar daarmee is mijn stelling niet om zeep.
Je maakt het alweer persoonlijk. Dat is pas schattig.quote:Dacht eerst dat je opzettelijk deed alsof je niet kunt discussiëren. Begin nu te twijfelen.
Dude... geef je verlies gewoon toe en gedraag je niet zo als een relTurk. Je bent mod notabene.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel mij maar waar ik aannames maak. Dan onderbouw ik ze.
Daarna mag jij je aannames gaan onderbouwen.
[..]
Wil je voor mij even bevestigen dat jij het eens bent met de bewering dat er Nederlandse meisjes in Nederland worden besenden? Je kunt het immers "gewoon niet bewijzen dat het niet gebeurt".
[..]
Bewijs maar eens dan. Kom maar op.
[..]
Bewijs maar dat het wel gebeurt.
Geef nou eens antwoord op de vraag waarop jij je stelling baseert. Waarom komt er volgens jou vrouwenbesnijdenis wel voor bij Turken en kun je dat graag onderbouwen met bronnen?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dude... geef je verlies gewoon toe en gedraag je niet zo als een relTurk. Je bent mod notabene.
Ga je weer. Dat heb ik nergens gesteld. Enkel dat je niet kunt weten dat het niet gebeurd.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geef nou eens antwoord waarop jij je stelling baseert. Waarom komt er volgens jou vrouwenbesnijdenis wel voor bij Turken en kun je dat graag onderbouwen met bronnen?
Kun je mij vertellen waar je aan refereert in je onderstaande post?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ga je weer. Dat heb ik nergens gesteld.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:47 schreef 3-voud het volgende:
Ik kan niet bewijzen dat het wel gebeurd maar daarmee is mijn stelling niet om zeep.
Kun je hier een antwoord op geven:quote:Enkel dat je niet kunt weten dat het niet gebeurd.
Aan alles in deze reeks wat 100% zeker weet dat het niet gebeurd.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je mij vertellen waar je aan refereert in je onderstaande post?
Je ontwijkt mijn directe vraag.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Aan alles in deze reeks wat 100% zeker weet dat het niet gebeurd.
De rest van je gemijmer... grow up.
Een 'ja' of 'nee' voldoet.quote:Wil je voor mij even bevestigen dat jij het eens bent met de bewering dat er Nederlandse meisjes in Nederland worden besneden? Je kunt het immers "gewoon niet bewijzen dat het niet gebeurt".
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:00 schreef 3-voud het volgende:
als jij toegeeft dat niet ik aannemes deed, maar jij.
Wijs mij mijn aannames eens aan.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:00 schreef 3-voud het volgende:
Of: als jij toegeeft dat niet ik aannemes deed, maar jij.
Het was jij toch die beweerde dat ik zei dat er wel besnijdenissen uitgevoerd werden? Ja toch? Of vroeg je daar geen bronnen voor? Nou?quote:
En opeens ben je niet zo snel meer...quote:
Op het feit dat ik uithuwelijking van minderjarigen, of überhaupt uithuwelijking, en tienerzwangerschappen niet bij ontwikkelde landen vind horen.quote:
Dat er een nog steeds een traditie is van minderjarigen uithuwelijken om ze daarna zo snel mogelijk zwanger te maken vind ik genoeg om te concluderen dat Turkije niet ontwikkeld is. Misschien in de stad wel, maar een land bestaat uit meer dan een paar steden. En hoe het vroeger in Nederland was doet er niet toe, het gaat om het nu. Zeker nu Turkije zo graag bij de EU wil.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
kom op zeg.. alsof de daad van een enkele mafkees representatief is voor het hele land. Er zijn inderdaad achtergestelde gebieden waar dit gebeurd, maar dat was in Nederland vroeger al niet veel anders. Oost Groningen is misschien nog een restant van deze extremen, inteelt alom. Zal het hier in Turkije eens op tafel gooien.. dat vertekent de boel mooi.
Dit laat wel zien hoe het hier in Nederland was.
http://www.geertmak.nl/nl(...)20van%201823/47.html
Contrasten zijn er overal en soms zijn ze wat groter en gaat het wat langzamer om het platteland en dorpen naar de moderne tijd te trekken.
omdat de profeet dat ook deed, maar confronteer ze ermee en ze laten hun tanden zien "ies leugen!"quote:Op maandag 13 januari 2014 10:11 schreef WitteMuur het volgende:
Niks mis mee, in Jemen mag het al vanaf 9 jaar
het uithuwelijken van kinderen is hier verboden en in islamitische landen aan de orde van de dag en ook vrij normaal IMHO niet zo gek daar hun grote voorbeeld mohammed ook een pedofiel was.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn voorbeelden wat betreft pedofilie?
Hoe kom je erbij dat pedofilie normaal is in Turkije en waarop baseer jij dat het niet strafbaar is? Heb je hier nou ook bronnen voor of lul je maar wat vanuit je onderbuik?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |