https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Lollie kopenquote:Op zondag 12 januari 2014 02:16 schreef richolio het volgende:
Ik heb trouwens nog een zwevende 0.28593834 euro op mijn BTC-E account. Wat kan ik hiermee doen?![]()
Kan nietquote:
Ging jij niet hodlen voor de lange termijnquote:Op zondag 12 januari 2014 04:21 schreef ulq het volgende:
Yooo. Ik zie dat er vrij weinig gebeurd is. Behalve een piekje. Ik heb mn coins nu verkocht. Meauie prijs. Ben nu 100% fiat. Beter gooien die Chinezen er ff een negatief berichtje in. Groetjes.
Nee ik ging van de Chinacrash profiteren.quote:Op zondag 12 januari 2014 04:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ging jij niet hodlen voor de lange termijn
Nop, morgen nachtdienst, dus vandaag extra laat naar bedquote:Op zondag 12 januari 2014 04:34 schreef ulq het volgende:
Moet jij slapen trouwens?
Morgen 5 uur weer opstaan om te werken. (over een half uur nu dus)
je moet ze ook eerst terugsturen naar je wallet. Exchanges versturen in batchesquote:Op zondag 12 januari 2014 03:05 schreef richolio het volgende:
Hoe vervelend dit. Ik wilde mijn bitcoins verkopen, worden ze na 3 conformaties ineens geretourneerd naar mijn btc-e adres. Nu zweven ze even in het niets. Waarom kan ik ze niet gewoon verkopen? Nu worden ze teruggestuurd met die fee eraf gehaald natuurlijk. Als ik ze straks weer wil verkopen gaat er weer een fee af.Heel slecht dit.
Edit: zie nu dat de transactie bij bitonic in 10 minuten voltooid moet zijn. Daarna worden de btc geretourneerd. In 10 minuten gaat dat dus nooit lukken. Ik ga ff een paar jaar holden. Slaaplekker.
quote:
Now he's getting a tattoo yea he's getting ink done, he asked for a 13 but they drew a 31 !!quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 06:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Now he's getting a tattoo yea he's getting ink done, he asked for a 13 but they drew a 31 !!
quote:
EAC, mjah, ik hodl gewoon. Ik beschouw de 0,2BTC als verloren, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op zondag 12 januari 2014 09:45 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi.
Klote altcoins, ik heb het gevoel alsof EAC, RPC en CAT waardeloos zijn.
Ik heb er teveel geld ingestoken, laat ik hopen op een wonder.
Ik beschouw mijn 1000 euro ook als verlorenquote:Op zondag 12 januari 2014 09:46 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
EAC, mjah, ik hodl gewoon. Ik beschouw de 0,2BTC als verloren, dan kan het alleen maar meevallen
0.15 hier.quote:Op zondag 12 januari 2014 09:46 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
EAC, mjah, ik hodl gewoon. Ik beschouw de 0,2BTC als verloren, dan kan het alleen maar meevallen
Nja, RPC en CAT bieden ook niets extra of zo.quote:Op zondag 12 januari 2014 09:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik beschouw mijn 1000 euro ook als verloren
Daar heb ik gelukkig ook niet zoveel in.quote:Op zondag 12 januari 2014 10:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nja, RPC en CAT bieden ook niets extra of zo.
quote:Op zondag 12 januari 2014 10:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig ook niet zoveel in.
Had ik daar maar meer ingestoptquote:Op zondag 12 januari 2014 10:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Gelukkig heb je ook Peercoin winst dat het enigszins compenseert.
Hoeveel is dat waard?quote:
Nog niets. Hij moet nog op een exchange komen, maar dat komt 'ie sowieso wel. Ze zijn namelijk bezig met een eigen Coinye exchange.quote:
Het wordt wel steeds erger zeg. Van Bitcoin naar Namecoin naar Worldcoin naar Dogecoin naar.. Coinye..quote:Op zondag 12 januari 2014 10:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nog niets. Hij moet nog op een exchange komen, maar dat komt 'ie sowieso wel. Ze zijn namelijk bezig met een eigen Coinye exchange.
quote:Op zondag 12 januari 2014 10:20 schreef strbo het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds erger zeg. Van Bitcoin naar Namecoin naar Worldcoin naar Dogecoin naar.. Coinye..
Bijnaquote:Low: 24.1299
Ik ben toch eens benieuwd of hij zich aan zn woord gaat houdenquote:
Met jou wil ik eventueel ook wel dezelfde weddenschap aangaan hoor. Dat zal aan jouw definitie van "voorlopig" liggen uiteraardquote:Op zondag 12 januari 2014 11:00 schreef MichaelScott het volgende:
Ik denk dat hij voorlopig niet meer onder de 24,10 komt
De komende 2 uur?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Met jou wil ik eventueel ook wel dezelfde weddenschap aangaan hoor. Dat zal aan jouw definitie van "voorlopig" liggen uiteraard
Nee dan ga ik hem niet aanquote:
wordt nooit meer 24.10quote:
Ok dus de weddenschap staat. Jammer dat jij hem onmogelijk kan winnen. Misschien dat ie over 15 jaar pas weer de 24,10 aantikt, maar dat maakt niet uitquote:
Elke dag dat het 24.10 niet aantikt, verminder ik de 2 WDC met 0.05 WDC.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ok dus de weddenschap staat. Jammer dat jij hem onmogelijk kan winnen. Misschien dat ie over 15 jaar pas weer de 24,10 aantikt, maar dat maakt niet uit
Nee vriend, dat was de weddenschap nietquote:Op zondag 12 januari 2014 11:20 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Elke dag dat het 24.10 niet aantikt, verminder ik de 2 WDC met 0.05 WDC.
Dus je hebt maximaal 40 dagen.
Vandaag is het dus 1.95 WDC, want gisteren is het niet aangetikt.
DUS JA HEHE
Nieuwe regel omdat je het duidelijk maakte dat het anders onmogelijk is (voor mij) om te winnen.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee vriend, dat was de weddenschap niet
Dikke lul, dat is jouw fout; niet de mijne!quote:Op zondag 12 januari 2014 11:23 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Nieuwe regel omdat je het duidelijk maakte dat het anders onmogelijk is (voor mij) om te winnen.
Bedank jezelf maar, hehe
quote:Op zondag 12 januari 2014 11:23 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Nieuwe regel omdat je het duidelijk maakte dat het anders onmogelijk is (voor mij) om te winnen.
Bedank jezelf maar, hehe
Het is mijn fout dat jij mij op de hoogte bracht van de ongunstige weddenschap ? Hahaha, deal with it.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dikke lul, dat is jouw fout; niet de mijne!
volwassen welquote:Op zondag 12 januari 2014 11:26 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Het is mijn fout dat jij mij op de hoogte bracht van de ongunstige weddenschap ? Hahaha, deal with it.
Vandaag kun je al $0.020 minder winnen dan gisteren haha.
Oh we zijn er nog steeds nietquote:Op zondag 12 januari 2014 03:23 schreef Stryder het volgende:
Zo buy order erin op 738, ben er wel klaar mee voor vannacht
Awesome! Vanavond even kijkenquote:Op zondag 12 januari 2014 11:46 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Nieuwe video Andreas Antonopoulos.
Juist wel. Er is geen enkel object op de beurs oid waarop je met trading zo ontiegelijk veel winst kan behalen.quote:Op zondag 12 januari 2014 09:28 schreef Cliffie1976 het volgende:
Het lijkt er op... Ongeleid projectiel die BTC-koers. Niet op te handelen
Het technische gedeelte vind ik niet eens zo interessant, vooral de mogelijkheden voor mensen over de hele wereld vind ik geweldig.quote:
Nah hangt er vanaf hoeveel paniek er is, maar onder de 700 zie ik hem niet snel gaanquote:Op zondag 12 januari 2014 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik dacht dat mijn 801 aan de lage kant was
Ik speel liever safe, vooral na Earthquote:Op zondag 12 januari 2014 11:56 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nah hangt er vanaf hoeveel paniek er is, maar onder de 700 zie ik hem niet snel gaan
Dan heb je het nog best nauw genomen. Aangezien de top op 899 lag. Maar wel nice.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:59 schreef Stryder het volgende:
Ik ook, zit vanaf 890 ergens in fiat.
Wat ik altijd zeg, maak liever minder winst dan meer verlies
Ja er stond een sellwall van 350.000 dollar op $900 p.s. bij btce en een wall van een miljoen op gox bij 1050 p.s. vond het wel goed met zequote:Op zondag 12 januari 2014 12:00 schreef ulq het volgende:
[..]
Dan heb je het nog best nauw genomen. Aangezien de top op 899 lag. Maar wel nice.
Ik kocht in op 799, met het dal op 790quote:Op zondag 12 januari 2014 11:59 schreef Stryder het volgende:
Ik ook, zit vanaf 890 ergens in fiat.
Wat ik altijd zeg, maak liever minder winst dan meer verlies
Nee. Hij mag nu helemaal naar de ground.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:04 schreef Stryder het volgende:
Maar wie weet gaat het straks als herstellen![]()
![]()
Niemand weet het ook. In ieder geval zullen BTCChina, FXBTC en OKCoin wel dicht moeten, aangezien ze geen geld meer kunnen krijgen. Dan blijft de vraag over of Huobi zijn volume niet faked en of zij wel door kunnen gaan. Maar de kans dat China ineens een 360 doet m.b.t. Bitcoin lijkt me vrij klein, en alles zou op termijn wel dicht gaan.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:08 schreef ulq het volgende:
Als je googled op 'bitcoin 31 january china' krijg je ook nergens een bron die hier echt over gaat. Soms wordt er wel even gerefereerd.
Volgens weet niemand het dus.
Maar zelfs als Huobi niet zijn volume faket gaan die paranoďde Chinese overheid het toch nooit accepteren dat de Chinezen op zo'n lekje in de wet doorhandelen? Lijkt mij ieder geval niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:14 schreef strbo het volgende:
[..]
Niemand weet het ook. In ieder geval zullen BTCChina, FXBTC en OKCoin wel dicht moeten, aangezien ze geen geld meer kunnen krijgen. Dan blijft de vraag over of Huobi zijn volume niet faked en of zij wel door kunnen gaan. Maar de kans dat China ineens een 360 doet m.b.t. Bitcoin lijkt me vrij klein, en alles zou op termijn wel dicht gaan.
Ik denk eigenlijk dat 31 januari een vrij saaie dag gaat worden. Het meeste bloed zou 28/29/30 januari wel vergoten zijn.
Nee. Ik citeer mezelf:quote:Op zondag 12 januari 2014 12:20 schreef ulq het volgende:
Maar zelfs als Huobi niet zijn volume faket gaan die paranoďde Chinese overheid het toch nooit accepteren dat de Chinezen op zo'n lekje in de wet doorhandelen? Lijkt mij ieder geval niet.
quote:Maar de kans dat China ineens een 360 doet m.b.t. Bitcoin lijkt me vrij klein, en alles zou op termijn wel dicht gaan.
http://www.cryptocoinsnew(...)ank-accounts-system/quote:Op zondag 12 januari 2014 12:20 schreef ulq het volgende:
[..]
Maar zelfs als Huobi niet zijn volume faket gaan die paranoďde Chinese overheid het toch nooit accepteren dat de Chinezen op zo'n lekje in de wet doorhandelen? Lijkt mij ieder geval niet.
quote:Op zondag 12 januari 2014 12:29 schreef Stryder het volgende:
Zak,zak,zak,zak,zak,zak,zak,zak
maar lekker door,door,door,
zak maar door,door,door,door
Zak,zak,zak,zak,zak,zak,zak,zak
maar lekker door,door,door,
zak maar door,door,door,door
zak?
Ach dat is straks toch niks meer waard johquote:
Principekwestie dit he.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:30 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ach dat is straks toch niks meer waard joh
Jammer dat ik die niet aangegaan benquote:
Beter betaald ie snel, dalijk stijgt het weer en kost het hem 70 cent ipv 58 centquote:Op zondag 12 januari 2014 12:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet je teleurstellen; je krijgt niks, let maar op
quote:Op zondag 12 januari 2014 12:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet je teleurstellen; je krijgt niks, let maar op
Ik zit in euro's nog altijd.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:41 schreef ulq het volgende:
Ik hoop niet dat je nu een buy order op 24.10 had staan
Omdat ik nog een paar euro's in mn account heb. Als die op zijn stap ik wellicht over op usd :quote:
WZrwkPcpj3LkUetb1jRE8Cf4qd7bo2H6nSquote:Op zondag 12 januari 2014 12:43 schreef GTAnoob het volgende:
Heb je ook een worldcoin adres? Minimum wat ik kan withdrawen op BTC-e is 0.5 LTC
Net geinstalleerd pas, dus ik moet wel nog een uur ofzo syncen met het netwerk, maar dat maakt niet uit :quote:
Je hoeft toch niet zo veel te hebben?quote:Op zondag 12 januari 2014 12:55 schreef robin007bond het volgende:
BTC-E is echt een klassenmaatschappij aan het worden. Dikke discriminatie op vermogen is de trollbox.
Volgens mij niet. Ik kan gewoon posten in de trollbox volgens mij.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet zo veel te hebben?
Hij zakt nog wel weer tot 23.75 hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 13:10 schreef GTAnoob het volgende:
Fuck
Ik had moeten kopen 23.75, nu is het weer 24.22
GODVER
En dat godverdommequote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:15 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1.85 ipv 2, want 0.15 fee
ZEG WAT IS DIT GTANOOB????quote:Op zondag 12 januari 2014 13:18 schreef Nattekat het volgende:
http://wdc.cryptocoinexpl(...)464190734880c6e88#o1
Zit geen fee bij
Ach, hij stuurt in ieder geval 1.85.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:18 schreef Nattekat het volgende:
Zit geen fee bij
Waarom heb je niet gewoon een online wallet voor zulke coins.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:16 schreef Geralt het volgende:
[..]![]()
Ik zie nog niks, maar dat zal wel zijn omdat mn wallet nog aan het syncen is.
Waarom duurt dat overigens bij alle coins zo lang altijd? Dat moet toch veel sneller kunnen. Technisch gesproken dan.
Dat is 50 cent ofzo man.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach, hij stuurt in ieder geval 1.85.
Ik heb via cryptsy gestuurd.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:18 schreef Nattekat het volgende:
Zit geen fee bij
Omdat de wallet elk block moet downloaden van nodes, maar dat moet in de juiste volgorde gebeuren om het block te verifieren. Het is een soort Bittorrent, maar in plaats van random stukjes overal en nergens vandaan te halen om het bestand te krijgen, moet de wallet eerst stukje 1 zien te vinden, dan stukje 2, stukje 2 verifieren, stukje 3 vinden etc. Beetje omslachtig proces inderdaad, maar wel noodzakelijk als je er zeker van wilt zijn dat jou versie van de Blockchain klopt.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:16 schreef Geralt het volgende:
[..]![]()
Ik zie nog niks, maar dat zal wel zijn omdat mn wallet nog aan het syncen is.
Waarom duurt dat overigens bij alle coins zo lang altijd? Dat moet toch veel sneller kunnen. Technisch gesproken dan.
Jamaar technisch gezien moet het toch mogelijk zijn om dat gewoon op zn torrents te doen zou je zeggen?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:21 schreef strbo het volgende:
[..]
Omdat de wallet elk block moet downloaden van nodes, maar dat moet in de juiste volgorde gebeuren om het block te verifieren. Het is een soort Bittorrent, maar in plaats van random stukjes overal en nergens vandaan te halen om het bestand te krijgen, moet de wallet eerst stukje 1 zien te vinden, dan stukje 2, stukje 2 verifieren, stukje 3 vinden etc. Beetje omslachtig proces inderdaad, maar wel noodzakelijk als je er zeker van wilt zijn dat jou versie van de Blockchain klopt.
Ja dat klopt. Probs wat dat aangaatquote:Op zondag 12 januari 2014 13:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Genoeg die überhaupt niets zouden sturen.
Zeker weten. Gewoon elk gedownload block ergens 'on hold' zetten en wachten tot ie aan de beurt komt. Geen idee waarom de wallet software dat niet doet eigenlijkquote:Op zondag 12 januari 2014 13:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jamaar technisch gezien moet het toch mogelijk zijn om dat gewoon op zn torrents te doen zou je zeggen?
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jamaar technisch gezien moet het toch mogelijk zijn om dat gewoon op zn torrents te doen zou je zeggen?
Als je een vertrouwde bron hebt kun je toch ook gewoon de blockchain los downloaden en importeren, of ben ik niet helemaal wakker?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:23 schreef strbo het volgende:
[..]
Zeker weten. Gewoon elk gedownload block ergens 'on hold' zetten en wachten tot ie aan de beurt komt. Geen idee waarom de wallet software dat niet doet eigenlijk
Ja. Dat kan je inderdaad zelf doen via een torrent bestand o.i.d. Maar de wallet gaat zelf niet de gehele blockchain downloaden van een enkele node, ik geloof niet dat iemand zin heeft om constant ~10GB te uploadenquote:Op zondag 12 januari 2014 13:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Als je een vertrouwde bron hebt kun je toch ook gewoon de blockchain los downloaden en importeren, of ben ik niet helemaal wakker?
En alweer gekochtquote:Op zondag 12 januari 2014 13:10 schreef GTAnoob het volgende:
Fuck
Ik had moeten kopen 23.75, nu is het weer 24.22
GODVER
Ben bang dat het einde nog niet in zicht is, laten we maar even zien wat onze Amerikaanse vrienden doen. Beginnen langzaam wakker te worden.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:34 schreef roislecxe het volgende:
Mooi, blij dat ik gisteravond besloot te holden op 26.3
Van mij mag het dalenquote:Op zondag 12 januari 2014 13:35 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ben bang dat het einde nog niet in zicht is, laten we maar even zien wat onze Amerikaanse vrienden doen. Beginnen langzaam wakker te worden.
Oh dat vind ik ook wel weer netjesquote:Op zondag 12 januari 2014 13:41 schreef Stryder het volgende:
Ja hij heeft nog betaald ook, vind ik netjes van hem
Maakt niet veel uit denk ik. Ze hadden sowieso wel dicht gemoeten na 31 jan. denk ik.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:41 schreef Maxbet het volgende:
Huobi.com no longer funding through personal bank account
http://www.reddit.com/r/B(...)rough_personal_bank/
Goed of slecht?
Jazeker! Wel maar 1,85 want vanaf Cryptsy moest er klaarblijkelijk 0,15 fooi betaald worden.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:40 schreef roislecxe het volgende:
Heeft de gast van die weddenschap trouwens al betaald? met z'n 'nooit meer onder de 24.11' ?
Wat ik lees moeten we dit als goed nieuws interpreterenquote:Op zondag 12 januari 2014 13:41 schreef Maxbet het volgende:
Huobi.com no longer funding through personal bank account
http://www.reddit.com/r/B(...)rough_personal_bank/
Goed of slecht?
Wat is er 31 jan?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:42 schreef ulq het volgende:
[..]
Maakt niet veel uit denk ik. Ze hadden sowieso wel dicht gemoeten na 31 jan. denk ik.
Toch netjes van hemquote:Op zondag 12 januari 2014 13:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jazeker! Wel maar 1,85 want vanaf Cryptsy moest er klaarblijkelijk 0,15 fooi betaald worden.
Er is nog niks binnen want mn wallet is nog aan het syncen
Dan mogen schijnbaar chinezen niks meer. En waarschijnlijk dumpen ze dan massaal voor die tijd en waarschijnlijk gaat de koers dan behoorlijk onderuit.quote:
Tof, LTC/USD 2h, 30m, 15m en 1mquote:Op zondag 12 januari 2014 13:42 schreef Stryder het volgende:
Trouwens wel handig, deze site. Scheelt wat tabbladen: http://hypron.net/bitcoinwisdom.html
Yo, later!!quote:Op zondag 12 januari 2014 13:44 schreef roislecxe het volgende:
Ik ben ff de stad in, kan toch weinig doen nu.
Tot vanavond ofzoooo
twitter:OverstockCEO twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 22:25:05#Bitcoin's first full day on @overstock.com was a huge success: 840 orders, $130,000 in sales. Almost all new customers. #stunned reageer retweet
twitter:OverstockCEO twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 01:03:13Items most purchased by #bitcoin users at @overstock: sheets, mobile phone cases, flash drives, bath towels. I expected more video cards. reageer retweet
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:44 schreef roislecxe het volgende:
Ik ben ff de stad in, kan toch weinig doen nu.
Tot vanavond ofzoooo
Dit gaat nog lager, ziet er niet goed uit...quote:
Fixedquote:Op zondag 12 januari 2014 13:47 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dit gaat nog lager, ziet er niet goed uit...
Op korte termijn traden voor meer BTC op de lange termijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:58 schreef Happel het volgende:
Gewoon holden. Al dat korte termijn gedoe. Nergens goed voor.
Ditquote:Op zondag 12 januari 2014 14:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op korte termijn traden voor meer BTC op de lange termijn.
Fixed, ik heb niet zoveel geldquote:Op zondag 12 januari 2014 14:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op korte termijn traden voor meer LTC op de lange termijn.
Ik ben nooit zo van de risico's.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op korte termijn traden voor meer BTC op de lange termijn.
Dat maakt toch niet uit? Er zit geen verschil tussen 0,06 BTC en 2 LTCquote:
Weet ik wel, maar ik heb liever 2 dan 0,06 qua aantal en alles, dat ziet er dan uit of het meer is. Spielegolie denk ikquote:Op zondag 12 januari 2014 14:02 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Er zit geen verschil tussen 0,06 BTC en 2 LTC
Dat gaat wel ff duren zoquote:
Doe alsjeblieft een keer normaal... ik (en ben vast niet de enige) begin me aardig te irriteren aan je.quote:
Jij bent wel de enige die constant zeurtquote:Op zondag 12 januari 2014 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft een keer normaal... ik (en ben vast niet de enige) begin me aardig te irriteren aan je.
Mensen die mij gratis geld sturen irriteer ik me niet aan doorgaansquote:Op zondag 12 januari 2014 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft een keer normaal... ik (en ben vast niet de enige) begin me aardig te irriteren aan je.
Jij bent snel omgekochtquote:Op zondag 12 januari 2014 14:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mensen die mij gratis geld sturen irriteer ik me niet aan doorgaans
Elke keer dat jij op mijn posts reageert, probeer je mij af te kraken.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je iets tegen mij? Is het omdat ik soms 'godver' zeg en dit een religieuze snaar raakt? Ik snap het i.i.g. niet, je reageert erg overdreven.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:18 schreef Nattekat het volgende:
Zit geen fee bij
En goedkoop ook hequote:
Hij mag van mij of omhoog, of omlaag, maar dit gelul in de marge is zowel voor mn buy orders als voor mn sell orders niet goedquote:Op zondag 12 januari 2014 14:51 schreef Rijssi het volgende:
mooie groene kaars nu overigens. smaakt naar meer
Weekendcrash, wekelijkse afspraak.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:01 schreef brombeer_ het volgende:
Waarom daalt hij nou weer. Het is zondag, dit hadden we niet afgesproken
Over vijfenvijftig minuten is het maandag in Japan. BUY BUY BUY!quote:Op zondag 12 januari 2014 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weekendcrash, wekelijkse afspraak.
Mwah afgelopen zondag ging hij naar de maan en crashte hij pas op maandag .quote:Op zondag 12 januari 2014 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weekendcrash, wekelijkse afspraak.
840quote:Op zondag 12 januari 2014 15:03 schreef Stryder het volgende:
Hmm spektakel, ik ga staat hij op 835, ik kom terug staat hij op 835
Yup en nog steeds niet ingekochtquote:
Niks buy, sellen nondeju!quote:Op zondag 12 januari 2014 15:05 schreef strbo het volgende:
[..]
Over vijfenvijftig minuten is het maandag in Japan. BUY BUY BUY!
Wel als BTC naar 0 gaat.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:18 schreef Geralt het volgende:
Ik kan niet verliezen. Als ie verder stijgt heb ik 2 verschillende sell orders klaar staan, als ie verder zakt heb ik 2 verschillende buy orders klaar staan en mocht ie helemaal door het dak gaan dan heb ik nog coins over om te verkopen.
En alles met winst. Ik kan dus nooit verliezen
Nee wel als LTC naar 0 gaatquote:
Ben eigenlijk veel te moe om het in de gaten te houdenquote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 15:34 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ben eigenlijk veel te moe om het in de gaten te houden
Denk je?quote:Op zondag 12 januari 2014 15:55 schreef Stryder het volgende:
Ik ga mijn ogen even dichtdoeb hahaha om 16.00 uur
Dit gaat toch nog wel even naar beneden
Hoop dat deze het houdt voor je, zou meesterlijk zijnquote:
heb em alweer verkocht op 844..quote:Op zondag 12 januari 2014 16:19 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hoop dat deze het houdt voor je, zou meesterlijk zijn
bij welke range ga je kopen? 600?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:26 schreef Stryder het volgende:
Gewoon voor jezelf targets neerzetten en daar niet van afwijken, hoe moeilijk dat soms ook
Spreid Buy/Sell orders in de range waarvan je verwacht dat de prijs gaat vallen.
Ik zit nog steeds in fiat, omdat ik nog een daling verwacht.
Komt die, dan kan ik goedkoop inkopen, komt hij niet dan ben ik in fiat geen geld verloren
De ene keer zit je goed en dan andere keer mis je hem, zo simpel is het.
Iedereen wil onderaan de rode streep kopen en bovenaan de groene streep verkopen, maar dat is helaas niet altijd mogelijk
Wedje leggen?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:20 schreef GTAnoob het volgende:
Zo'n spijt dat ik niet kocht op 23.50
Het wordt nooit meer 23.10 (minimaal waarop ik weer koop :p )
Neh, 0.30quote:Op zondag 12 januari 2014 17:37 schreef roislecxe het volgende:
Vanavond/vannacht naar 26, morgen naar 30
Best goedquote:Op zondag 12 januari 2014 17:47 schreef Ticootje het volgende:
Gekocht op 23.6. Tot nu toe best goed.
Voor 2 WDC.quote:
Denk niet dat BTC zover gaat zakken hoor Scorpiequote:
Ik zet gewoon buy en sell orders en probeer niet meer af te wijken. Dan duurt het maar wat langer.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:48 schreef Stryder het volgende:
[..]
Best goed, laagste punt was 9 cent minder. Dat is m.b.t. die daling een perfecte aankoop.
Precies, geduld hebben is de beste eigenschap die je kan hebben als je aan het daytraden bentquote:Op zondag 12 januari 2014 17:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zet gewoon buy en sell orders en probeer niet meer af te wijken. Dan duurt het maar wat langer.
Mwa, geleerd van impulsief handelen om snel te willen verdienen. Het werkt niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:50 schreef Stryder het volgende:
[..]
Precies, geduld hebben is de beste eigenschap die je kan hebben als je aan het daytraden bent
Precies, het is leuk om het hoogst mogelijk rendement te willen halen, maar dat is simpelweg niet mogelijk tenzij je die ene gelukstreffer hebt.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mwa, geleerd van impulsief handelen om snel te willen verdienen. Het werkt niet.
Zo komt ie nooit op mijn buy-orderquote:Op zondag 12 januari 2014 17:57 schreef brombeer_ het volgende:
Die buy wall voor BTC![]()
Gewoon 913 stuks.
Ik heb die 9000 LTC order heel vaak terug zien komen. En het stijgt telkens een beetje. Eerst rond de 8800 paar uur geleden. Die gast heeft 300 LTC verdiend, moet wel dezelfde persoon zijn. Met een paar cent verschil maakt hij al veel winst.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:03 schreef roislecxe het volgende:
LTC heeft een zelfde soort order. Toeval?
Die walls zijn momenteel de enige reden dat de prijs niet in elkaar stort,want voorlopig wordt er nog steeds meer verkocht dan gekochtquote:Op zondag 12 januari 2014 18:03 schreef roislecxe het volgende:
LTC heeft een zelfde soort order. Toeval?
Ja dat idee krijg ik ook... Als ik nu verkoop, maak ik 1.5 punt verlies op LTC, maar aardige kans dat als de walls weggaan, de prijs inzakt en ik misschien wel veel goedkoper kan terugkopen.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:10 schreef Stryder het volgende:
[..]
Die walls zijn momenteel de enige reden dat de prijs niet in elkaar stort,want voorlopig wordt er nog steeds meer verkocht dan gekocht
Tja ik heb er geen goed gevoel overquote:Op zondag 12 januari 2014 18:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja dat idee krijg ik ook... Als ik nu verkoop, maak ik 1.5 punt verlies op LTC, maar aardige kans dat als de walls weggaan, de prijs inzakt en ik misschien wel veel goedkoper kan terugkopen.
Gedaanquote:Op zondag 12 januari 2014 18:15 schreef Stryder het volgende:
Maar weet dat zodra je verkoopt die prijs naar de 30 dollar schiet
Okquote:Op zondag 12 januari 2014 17:48 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Voor 2 WDC.
Het wordt geen 23.10 binnen 4 dagen.
Dat is achteraf he, als ie nu 370 usd was dan had je een gouden zet gemaaktquote:Op zondag 12 januari 2014 18:41 schreef richolio het volgende:
Ik heb een hele tijd geleden ltc ingekocht op 37 usdAchteraf gezien al snel heel stom natuurlijk. Maar goed, ik wacht nog steeds op dat gouden moment tot ie daar boven komt.
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:41 schreef richolio het volgende:
Ik heb een hele tijd geleden ltc ingekocht op 37 usdAchteraf gezien al snel heel stom natuurlijk. Maar goed, ik wacht nog steeds op dat gouden moment tot ie daar boven komt.
dus je hebt fucking veel LTC nu?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Max heeft gemined toen ze net boven de 1 Dollar zaten
Nope, niet lang gemined, en met weinig power. Grootste deel vrij vroeg verkocht, wou meer BTC hebben.quote:
Nee joh pessimist!!!!quote:Op zondag 12 januari 2014 18:48 schreef Nattekat het volgende:
Dit moet gewoon misgaan zodra die wall weg is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LUISTER NIET NAAR WAT IK OVER DE PRIJS TE ZEGGEN HEB, DIT IS HOOGST SPECULATIEF!!
Ik blijf realistischquote:Op zondag 12 januari 2014 18:42 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat is achteraf he, als ie nu 370 usd was dan had je een gouden zet gemaakt
Yodaquote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik blijf realistisch
[..]
YodaIk heb nog nooit Star Wars gezien
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Max heeft gemined toen ze net boven de 1 Dollar zaten
Of Lord of the ringsquote:Op zondag 12 januari 2014 18:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]![]()
Dan weet je bij deze wat je te doen staat
Vond zelf Love Actually wel een goede film en de laatste Sex and the Cityquote:Op zondag 12 januari 2014 18:55 schreef richolio het volgende:
[..]
Of Lord of the ringsMaar ze staan op mijn nog-te-kijken-lijstje, hooray
Hoeveelheid viel echt wel mee hoor, heb helaas toen maar echt kort kunnen minenquote:Op zondag 12 januari 2014 18:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoeveel heb je daarmee gekregen? Zijn de stroomkosten van minen trouwens veel? Nooit gesnapt dat minen..
Love Actually is inderdaad heel leuk. Of Coach Carter, die vond ik geweldig.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:56 schreef Stryder het volgende:
[..]
Vond zelf Love Actually wel een goede film en de laatste Sex and the City
Je mined nog steeds? Hoeveel haal je daar nou zo'n beetje uit? Als er aardig wat uitgehaald kan worden, ga ik er even achteraanquote:Op zondag 12 januari 2014 18:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoeveelheid viel echt wel mee hoor, heb helaas toen maar echt kort kunnen minen
Stroomkosten hangt af van het verbruik van je setup. Bij mij is het nu geloof ik ongeveer ¤2 per dag.
Ik mine weer jaquote:Op zondag 12 januari 2014 19:00 schreef richolio het volgende:
[..]
Love Actually is inderdaad heel leuk. Of Coach Carter, die vond ik geweldig.
[..]
Je mined nog steeds? Hoeveel haal je daar nou zo'n beetje uit? Als er aardig wat uitgehaald kan worden, ga ik er even achteraan
Naar Bitcoin?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik mine weer jaGa anders eens langs in ons miningtopic.
Als je verkoopprijs onder de hoogste bid ligt is dat toch logisch?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:34 schreef Geralt het volgende:
Ik vil een aantal in, ik vul een prijs in die lager dan de hoogste bid staat (om gewoon een sell order te plaatsen voor als ik straks film ben aan het kijken en mocht ie zakken) en hij verkoopt hem gewoon aan de huidige prijs?!
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als je verkoopprijs onder de hoogste bid ligt is dat toch logisch?
Hahaha hij verkoopt hem altijd voor de best mogelijke prijs t.o.v. jou vraagprijs.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:34 schreef Geralt het volgende:
Ik vil een aantal in, ik vul een prijs in die lager dan de hoogste bid staat (om gewoon een sell order te plaatsen voor als ik straks film ben aan het kijken en mocht ie zakken) en hij verkoopt hem gewoon aan de huidige prijs?!
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:37 schreef Geralt het volgende:
De tering
Ik ben sell en buy door elkaar aan het halen
Klotebier![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Ook wel eens gehadquote:Op zondag 12 januari 2014 19:37 schreef Geralt het volgende:
De tering
Ik ben sell en buy door elkaar aan het halen
Klotebier![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
http://sourceforge.net/projects/bitcoin/files/Bitcoin/blockchain/quote:Op zondag 12 januari 2014 20:07 schreef Geralt het volgende:
Godsklere, pas 19872 blocks binnen. Van de 953044 in totaal; dat schiet lekker op zeg. Klote systeem van blocks binnen harken. Daar mogen ze wmb snel wat op verzinnen.
Enige die redelijk ok ging qua snelheid was Multibit omdat ik daar een los bestand ff kon downloadne. Dat scheelde al heel wat. Zouden ze bij alle wallets moeten doen
Ik moet die van WDC hebbenquote:Op zondag 12 januari 2014 20:08 schreef µ het volgende:
[..]
http://sourceforge.net/projects/bitcoin/files/Bitcoin/blockchain/
Ff via torrents de blockchain downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |