Ik heb via cryptsy gestuurd.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:18 schreef Nattekat het volgende:
http://wdc.cryptocoinexpl(...)464190734880c6e88#o1
Zit geen fee bij
Omdat de wallet elk block moet downloaden van nodes, maar dat moet in de juiste volgorde gebeuren om het block te verifieren. Het is een soort Bittorrent, maar in plaats van random stukjes overal en nergens vandaan te halen om het bestand te krijgen, moet de wallet eerst stukje 1 zien te vinden, dan stukje 2, stukje 2 verifieren, stukje 3 vinden etc. Beetje omslachtig proces inderdaad, maar wel noodzakelijk als je er zeker van wilt zijn dat jou versie van de Blockchain klopt.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:16 schreef Geralt het volgende:
[..]![]()
Ik zie nog niks, maar dat zal wel zijn omdat mn wallet nog aan het syncen is.
Waarom duurt dat overigens bij alle coins zo lang altijd? Dat moet toch veel sneller kunnen. Technisch gesproken dan.
Jamaar technisch gezien moet het toch mogelijk zijn om dat gewoon op zn torrents te doen zou je zeggen?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:21 schreef strbo het volgende:
[..]
Omdat de wallet elk block moet downloaden van nodes, maar dat moet in de juiste volgorde gebeuren om het block te verifieren. Het is een soort Bittorrent, maar in plaats van random stukjes overal en nergens vandaan te halen om het bestand te krijgen, moet de wallet eerst stukje 1 zien te vinden, dan stukje 2, stukje 2 verifieren, stukje 3 vinden etc. Beetje omslachtig proces inderdaad, maar wel noodzakelijk als je er zeker van wilt zijn dat jou versie van de Blockchain klopt.
Ja dat klopt. Probs wat dat aangaatquote:Op zondag 12 januari 2014 13:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Genoeg die überhaupt niets zouden sturen.
Zeker weten. Gewoon elk gedownload block ergens 'on hold' zetten en wachten tot ie aan de beurt komt. Geen idee waarom de wallet software dat niet doet eigenlijkquote:Op zondag 12 januari 2014 13:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jamaar technisch gezien moet het toch mogelijk zijn om dat gewoon op zn torrents te doen zou je zeggen?
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jamaar technisch gezien moet het toch mogelijk zijn om dat gewoon op zn torrents te doen zou je zeggen?
Als je een vertrouwde bron hebt kun je toch ook gewoon de blockchain los downloaden en importeren, of ben ik niet helemaal wakker?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:23 schreef strbo het volgende:
[..]
Zeker weten. Gewoon elk gedownload block ergens 'on hold' zetten en wachten tot ie aan de beurt komt. Geen idee waarom de wallet software dat niet doet eigenlijk
Ja. Dat kan je inderdaad zelf doen via een torrent bestand o.i.d. Maar de wallet gaat zelf niet de gehele blockchain downloaden van een enkele node, ik geloof niet dat iemand zin heeft om constant ~10GB te uploadenquote:Op zondag 12 januari 2014 13:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Als je een vertrouwde bron hebt kun je toch ook gewoon de blockchain los downloaden en importeren, of ben ik niet helemaal wakker?
En alweer gekochtquote:Op zondag 12 januari 2014 13:10 schreef GTAnoob het volgende:
Fuck
Ik had moeten kopen 23.75, nu is het weer 24.22
GODVER
Ben bang dat het einde nog niet in zicht is, laten we maar even zien wat onze Amerikaanse vrienden doen. Beginnen langzaam wakker te worden.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:34 schreef roislecxe het volgende:
Mooi, blij dat ik gisteravond besloot te holden op 26.3
Van mij mag het dalenquote:Op zondag 12 januari 2014 13:35 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ben bang dat het einde nog niet in zicht is, laten we maar even zien wat onze Amerikaanse vrienden doen. Beginnen langzaam wakker te worden.
Oh dat vind ik ook wel weer netjesquote:Op zondag 12 januari 2014 13:41 schreef Stryder het volgende:
Ja hij heeft nog betaald ook, vind ik netjes van hem
Maakt niet veel uit denk ik. Ze hadden sowieso wel dicht gemoeten na 31 jan. denk ik.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:41 schreef Maxbet het volgende:
Huobi.com no longer funding through personal bank account
http://www.reddit.com/r/B(...)rough_personal_bank/
Goed of slecht?
Jazeker! Wel maar 1,85 want vanaf Cryptsy moest er klaarblijkelijk 0,15 fooi betaald worden.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:40 schreef roislecxe het volgende:
Heeft de gast van die weddenschap trouwens al betaald? met z'n 'nooit meer onder de 24.11' ?
Wat ik lees moeten we dit als goed nieuws interpreterenquote:Op zondag 12 januari 2014 13:41 schreef Maxbet het volgende:
Huobi.com no longer funding through personal bank account
http://www.reddit.com/r/B(...)rough_personal_bank/
Goed of slecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |