wordt nooit meer 24.10quote:
Ok dus de weddenschap staat. Jammer dat jij hem onmogelijk kan winnen. Misschien dat ie over 15 jaar pas weer de 24,10 aantikt, maar dat maakt niet uitquote:
Elke dag dat het 24.10 niet aantikt, verminder ik de 2 WDC met 0.05 WDC.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ok dus de weddenschap staat. Jammer dat jij hem onmogelijk kan winnen. Misschien dat ie over 15 jaar pas weer de 24,10 aantikt, maar dat maakt niet uit
Nee vriend, dat was de weddenschap nietquote:Op zondag 12 januari 2014 11:20 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Elke dag dat het 24.10 niet aantikt, verminder ik de 2 WDC met 0.05 WDC.
Dus je hebt maximaal 40 dagen.
Vandaag is het dus 1.95 WDC, want gisteren is het niet aangetikt.
DUS JA HEHE
Nieuwe regel omdat je het duidelijk maakte dat het anders onmogelijk is (voor mij) om te winnen.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee vriend, dat was de weddenschap niet
Dikke lul, dat is jouw fout; niet de mijne!quote:Op zondag 12 januari 2014 11:23 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Nieuwe regel omdat je het duidelijk maakte dat het anders onmogelijk is (voor mij) om te winnen.
Bedank jezelf maar, hehe
quote:Op zondag 12 januari 2014 11:23 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Nieuwe regel omdat je het duidelijk maakte dat het anders onmogelijk is (voor mij) om te winnen.
Bedank jezelf maar, hehe
Het is mijn fout dat jij mij op de hoogte bracht van de ongunstige weddenschap ? Hahaha, deal with it.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dikke lul, dat is jouw fout; niet de mijne!
volwassen welquote:Op zondag 12 januari 2014 11:26 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Het is mijn fout dat jij mij op de hoogte bracht van de ongunstige weddenschap ? Hahaha, deal with it.
Vandaag kun je al $0.020 minder winnen dan gisteren haha.
Oh we zijn er nog steeds nietquote:Op zondag 12 januari 2014 03:23 schreef Stryder het volgende:
Zo buy order erin op 738, ben er wel klaar mee voor vannacht
Awesome! Vanavond even kijkenquote:Op zondag 12 januari 2014 11:46 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Nieuwe video Andreas Antonopoulos.
Juist wel. Er is geen enkel object op de beurs oid waarop je met trading zo ontiegelijk veel winst kan behalen.quote:Op zondag 12 januari 2014 09:28 schreef Cliffie1976 het volgende:
Het lijkt er op... Ongeleid projectiel die BTC-koers. Niet op te handelen
Het technische gedeelte vind ik niet eens zo interessant, vooral de mogelijkheden voor mensen over de hele wereld vind ik geweldig.quote:
Nah hangt er vanaf hoeveel paniek er is, maar onder de 700 zie ik hem niet snel gaanquote:Op zondag 12 januari 2014 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik dacht dat mijn 801 aan de lage kant was
Ik speel liever safe, vooral na Earthquote:Op zondag 12 januari 2014 11:56 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nah hangt er vanaf hoeveel paniek er is, maar onder de 700 zie ik hem niet snel gaan
Dan heb je het nog best nauw genomen. Aangezien de top op 899 lag. Maar wel nice.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:59 schreef Stryder het volgende:
Ik ook, zit vanaf 890 ergens in fiat.
Wat ik altijd zeg, maak liever minder winst dan meer verlies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |