Dat is achteraf he, als ie nu 370 usd was dan had je een gouden zet gemaaktquote:Op zondag 12 januari 2014 18:41 schreef richolio het volgende:
Ik heb een hele tijd geleden ltc ingekocht op 37 usdAchteraf gezien al snel heel stom natuurlijk. Maar goed, ik wacht nog steeds op dat gouden moment tot ie daar boven komt.
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:41 schreef richolio het volgende:
Ik heb een hele tijd geleden ltc ingekocht op 37 usdAchteraf gezien al snel heel stom natuurlijk. Maar goed, ik wacht nog steeds op dat gouden moment tot ie daar boven komt.
dus je hebt fucking veel LTC nu?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Max heeft gemined toen ze net boven de 1 Dollar zaten
Nope, niet lang gemined, en met weinig power. Grootste deel vrij vroeg verkocht, wou meer BTC hebben.quote:
Nee joh pessimist!!!!quote:Op zondag 12 januari 2014 18:48 schreef Nattekat het volgende:
Dit moet gewoon misgaan zodra die wall weg is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LUISTER NIET NAAR WAT IK OVER DE PRIJS TE ZEGGEN HEB, DIT IS HOOGST SPECULATIEF!!
Ik blijf realistischquote:Op zondag 12 januari 2014 18:42 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat is achteraf he, als ie nu 370 usd was dan had je een gouden zet gemaakt
Yodaquote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik blijf realistisch
[..]
YodaIk heb nog nooit Star Wars gezien
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Max heeft gemined toen ze net boven de 1 Dollar zaten
Of Lord of the ringsquote:Op zondag 12 januari 2014 18:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]![]()
Dan weet je bij deze wat je te doen staat
Vond zelf Love Actually wel een goede film en de laatste Sex and the Cityquote:Op zondag 12 januari 2014 18:55 schreef richolio het volgende:
[..]
Of Lord of the ringsMaar ze staan op mijn nog-te-kijken-lijstje, hooray
Hoeveelheid viel echt wel mee hoor, heb helaas toen maar echt kort kunnen minenquote:Op zondag 12 januari 2014 18:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoeveel heb je daarmee gekregen? Zijn de stroomkosten van minen trouwens veel? Nooit gesnapt dat minen..
Love Actually is inderdaad heel leuk. Of Coach Carter, die vond ik geweldig.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:56 schreef Stryder het volgende:
[..]
Vond zelf Love Actually wel een goede film en de laatste Sex and the City
Je mined nog steeds? Hoeveel haal je daar nou zo'n beetje uit? Als er aardig wat uitgehaald kan worden, ga ik er even achteraanquote:Op zondag 12 januari 2014 18:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoeveelheid viel echt wel mee hoor, heb helaas toen maar echt kort kunnen minen
Stroomkosten hangt af van het verbruik van je setup. Bij mij is het nu geloof ik ongeveer ¤2 per dag.
Ik mine weer jaquote:Op zondag 12 januari 2014 19:00 schreef richolio het volgende:
[..]
Love Actually is inderdaad heel leuk. Of Coach Carter, die vond ik geweldig.
[..]
Je mined nog steeds? Hoeveel haal je daar nou zo'n beetje uit? Als er aardig wat uitgehaald kan worden, ga ik er even achteraan
Naar Bitcoin?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik mine weer jaGa anders eens langs in ons miningtopic.
Als je verkoopprijs onder de hoogste bid ligt is dat toch logisch?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:34 schreef Geralt het volgende:
Ik vil een aantal in, ik vul een prijs in die lager dan de hoogste bid staat (om gewoon een sell order te plaatsen voor als ik straks film ben aan het kijken en mocht ie zakken) en hij verkoopt hem gewoon aan de huidige prijs?!
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als je verkoopprijs onder de hoogste bid ligt is dat toch logisch?
Hahaha hij verkoopt hem altijd voor de best mogelijke prijs t.o.v. jou vraagprijs.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:34 schreef Geralt het volgende:
Ik vil een aantal in, ik vul een prijs in die lager dan de hoogste bid staat (om gewoon een sell order te plaatsen voor als ik straks film ben aan het kijken en mocht ie zakken) en hij verkoopt hem gewoon aan de huidige prijs?!
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:37 schreef Geralt het volgende:
De tering
Ik ben sell en buy door elkaar aan het halen
Klotebier![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Ook wel eens gehadquote:Op zondag 12 januari 2014 19:37 schreef Geralt het volgende:
De tering
Ik ben sell en buy door elkaar aan het halen
Klotebier![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
http://sourceforge.net/projects/bitcoin/files/Bitcoin/blockchain/quote:Op zondag 12 januari 2014 20:07 schreef Geralt het volgende:
Godsklere, pas 19872 blocks binnen. Van de 953044 in totaal; dat schiet lekker op zeg. Klote systeem van blocks binnen harken. Daar mogen ze wmb snel wat op verzinnen.
Enige die redelijk ok ging qua snelheid was Multibit omdat ik daar een los bestand ff kon downloadne. Dat scheelde al heel wat. Zouden ze bij alle wallets moeten doen
Ik moet die van WDC hebbenquote:Op zondag 12 januari 2014 20:08 schreef µ het volgende:
[..]
http://sourceforge.net/projects/bitcoin/files/Bitcoin/blockchain/
Ff via torrents de blockchain downloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |