Dat gaat wel ff duren zoquote:
Doe alsjeblieft een keer normaal... ik (en ben vast niet de enige) begin me aardig te irriteren aan je.quote:
Jij bent wel de enige die constant zeurtquote:Op zondag 12 januari 2014 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft een keer normaal... ik (en ben vast niet de enige) begin me aardig te irriteren aan je.
Mensen die mij gratis geld sturen irriteer ik me niet aan doorgaansquote:Op zondag 12 januari 2014 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft een keer normaal... ik (en ben vast niet de enige) begin me aardig te irriteren aan je.
Jij bent snel omgekochtquote:Op zondag 12 januari 2014 14:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mensen die mij gratis geld sturen irriteer ik me niet aan doorgaans
Elke keer dat jij op mijn posts reageert, probeer je mij af te kraken.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je iets tegen mij? Is het omdat ik soms 'godver' zeg en dit een religieuze snaar raakt? Ik snap het i.i.g. niet, je reageert erg overdreven.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:18 schreef Nattekat het volgende:
http://wdc.cryptocoinexpl(...)464190734880c6e88#o1
Zit geen fee bij
En goedkoop ook hequote:
Hij mag van mij of omhoog, of omlaag, maar dit gelul in de marge is zowel voor mn buy orders als voor mn sell orders niet goedquote:Op zondag 12 januari 2014 14:51 schreef Rijssi het volgende:
mooie groene kaars nu overigens. smaakt naar meer
Weekendcrash, wekelijkse afspraak.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:01 schreef brombeer_ het volgende:
Waarom daalt hij nou weer. Het is zondag, dit hadden we niet afgesproken
Over vijfenvijftig minuten is het maandag in Japan. BUY BUY BUY!quote:Op zondag 12 januari 2014 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weekendcrash, wekelijkse afspraak.
Mwah afgelopen zondag ging hij naar de maan en crashte hij pas op maandag .quote:Op zondag 12 januari 2014 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weekendcrash, wekelijkse afspraak.
840quote:Op zondag 12 januari 2014 15:03 schreef Stryder het volgende:
Hmm spektakel, ik ga staat hij op 835, ik kom terug staat hij op 835
Yup en nog steeds niet ingekochtquote:
Niks buy, sellen nondeju!quote:Op zondag 12 januari 2014 15:05 schreef strbo het volgende:
[..]
Over vijfenvijftig minuten is het maandag in Japan. BUY BUY BUY!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |