Neh, 0.30quote:Op zondag 12 januari 2014 17:37 schreef roislecxe het volgende:
Vanavond/vannacht naar 26, morgen naar 30
Best goedquote:Op zondag 12 januari 2014 17:47 schreef Ticootje het volgende:
Gekocht op 23.6. Tot nu toe best goed.
Voor 2 WDC.quote:
Denk niet dat BTC zover gaat zakken hoor Scorpiequote:
Ik zet gewoon buy en sell orders en probeer niet meer af te wijken. Dan duurt het maar wat langer.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:48 schreef Stryder het volgende:
[..]
Best goed, laagste punt was 9 cent minder. Dat is m.b.t. die daling een perfecte aankoop.
Precies, geduld hebben is de beste eigenschap die je kan hebben als je aan het daytraden bentquote:Op zondag 12 januari 2014 17:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zet gewoon buy en sell orders en probeer niet meer af te wijken. Dan duurt het maar wat langer.
Mwa, geleerd van impulsief handelen om snel te willen verdienen. Het werkt niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:50 schreef Stryder het volgende:
[..]
Precies, geduld hebben is de beste eigenschap die je kan hebben als je aan het daytraden bent
Precies, het is leuk om het hoogst mogelijk rendement te willen halen, maar dat is simpelweg niet mogelijk tenzij je die ene gelukstreffer hebt.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mwa, geleerd van impulsief handelen om snel te willen verdienen. Het werkt niet.
Zo komt ie nooit op mijn buy-orderquote:Op zondag 12 januari 2014 17:57 schreef brombeer_ het volgende:
Die buy wall voor BTC![]()
Gewoon 913 stuks.
Ik heb die 9000 LTC order heel vaak terug zien komen. En het stijgt telkens een beetje. Eerst rond de 8800 paar uur geleden. Die gast heeft 300 LTC verdiend, moet wel dezelfde persoon zijn. Met een paar cent verschil maakt hij al veel winst.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:03 schreef roislecxe het volgende:
LTC heeft een zelfde soort order. Toeval?
Die walls zijn momenteel de enige reden dat de prijs niet in elkaar stort,want voorlopig wordt er nog steeds meer verkocht dan gekochtquote:Op zondag 12 januari 2014 18:03 schreef roislecxe het volgende:
LTC heeft een zelfde soort order. Toeval?
Ja dat idee krijg ik ook... Als ik nu verkoop, maak ik 1.5 punt verlies op LTC, maar aardige kans dat als de walls weggaan, de prijs inzakt en ik misschien wel veel goedkoper kan terugkopen.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:10 schreef Stryder het volgende:
[..]
Die walls zijn momenteel de enige reden dat de prijs niet in elkaar stort,want voorlopig wordt er nog steeds meer verkocht dan gekocht
Tja ik heb er geen goed gevoel overquote:Op zondag 12 januari 2014 18:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja dat idee krijg ik ook... Als ik nu verkoop, maak ik 1.5 punt verlies op LTC, maar aardige kans dat als de walls weggaan, de prijs inzakt en ik misschien wel veel goedkoper kan terugkopen.
Gedaanquote:Op zondag 12 januari 2014 18:15 schreef Stryder het volgende:
Maar weet dat zodra je verkoopt die prijs naar de 30 dollar schiet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |