James?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:18 schreef Etsu het volgende:
hahaha toto & crack & sof: nu krijg ik 'Mietje' van je-weet-wel
!
Oh, ja dat gebeurt iedereen wel eens. Maar niet iedereen gaat dan ineens belachelijk dom doenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ach een drankje te veel kan gebeuren krek
wie is je weet wel?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:18 schreef Etsu het volgende:
hahaha toto & crack & sof: nu krijg ik 'Mietje' van je-weet-wel
!
Nee hoor, wat wil je wetenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:18 schreef Muto het volgende:
Jullie hebben allemaal geheimen met elkaar. Ik voel me buitengesloten.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja dat gebeurt iedereen wel eens. Maar niet iedereen gaat dan ineens belachelijk dom doen. En als je dat wel doet zijn er altijd nog mensen die de volgende dag zeggen van haahahah ja meende er niks vna hahaha. Maar dit meende ze gewoon, wat het nogal belachelijk maakt
.
omdat ik geen bericht op FB stuur .quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor, wat wil je weten.
En Etsu, hoezo mietje
het is geen geheim?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef Muto het volgende:
Nu ga ik Typisch een geheim dm'en en daarna hier er soort van overspreken.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
Omg, net 16 keer opgedrukt en ben lvl up op HabitRPG![]()
![]()
![]()
![]()
Niksquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor, wat wil je weten.
En Etsu, hoezo mietje
Ah, sorry dan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
het is geen geheim?
als je vraagt wat er is vertellen we het gewoon?
je was er alleen niet toen er leuke dingen gebeurden
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef Muto het volgende:
Nu ga ik Typisch een geheim dm'en en daarna hier er soort van overspreken.
Ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik luister slechte oude hits zoals 'take on me' en 'live is life' enzo. Wie doet er mee
JAquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja denk t ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zie je mij voor aan he![]()
Oké, kies er maar eentje uit!quote:
ik luister DJVT omdat ik niet weet wat ik anders wil luisterenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik luister slechte oude hits zoals 'take on me' en 'live is life' enzo. Wie doet er mee
we beginnen met deze. Misschien breid ik het wel uit. Eerst even testen of je het niet stiekem doorverteld.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:21 schreef Typisch het volgende:
Toch leuk dat je mij uitkiest om je geheim(en) mee te delen Muto.
Kut is dat hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik luister DJVT omdat ik niet weet wat ik anders wil luisteren
HabitRPGquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HabitRPG
Gamify your life. Dus stel ik doe een goede gewoonte zoals opdrukken, leren, fietsen of een appel eten dan krijg ik exp en geld. En met geld kun je dingen kopen zoals een stukje chocolade (die je dan mag eten en anders niet) of gewoon ingame items om er stoerder uit te zien.
Maar doe ik een slechte gewoonte zoals fappen of een hele dag niks of ben ik iets belangrijks vergeten dan verlies ik HP.
hoe de fuck weet dat programma dat jij een appel eet?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HabitRPG
Gamify your life. Dus stel ik doe een goede gewoonte zoals opdrukken, leren, fietsen of een appel eten dan krijg ik exp en geld. En met geld kun je dingen kopen zoals een stukje chocolade (die je dan mag eten en anders niet) of gewoon ingame items om er stoerder uit te zien.
Maar doe ik een slechte gewoonte zoals fappen of een hele dag niks of ben ik iets belangrijks vergeten dan verlies ik HP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is zo'n beetje mijn HabitRPG schema.Spatieboos
Dat moet jezelf aangeven natuurlijk, dan druk je op een plusje ergens. En ik ben iemand die niet graag vals speelt dus het werktquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe de fuck weet dat programma dat jij een appel eet?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
JA
[..]
Oké, kies er maar eentje uit!
Nee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
wel je eikel gedept met wc-papier he?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:25 schreef Spatieloos het volgende:
Using own bike is zeg maar als ik niet de elektrische fiets van mijn vader gebruik
quote:
ik vroeg me net af waar je wasquote:
echt? zo associeer ik het nummer nietquote:
op de een of andere manier vind ik dat een aantrekkelijke vrouwquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
echt? zo associeer ik het nummer niet
Ja ik ook. Maar op sommige foto's is ze niet zo leuk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
op de een of andere manier vind ik dat een aantrekkelijke vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar heel veel ook wel hoorOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
neequote:
doei fokkertjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:31 schreef Typisch het volgende:
ik ga wat eten halen bij een maat
tot later FOK!ertjes
Ja wel johquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dta zijn toch geen foute nummertjes!
hondje uitlatenquote:
Dat is het trashy vleugje eraanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
op de een of andere manier vind ik dat een aantrekkelijke vrouw
koudquote:
met liefde voor t hondjequote:
Bee Geesquote:
ik haat mijn hond met uitlatenquote:
Ik mijne niet. Tenzij het echt op zijn moment moet. Dat hij irritant naast je gaat zitten enzo.quote:
jij ben dan ook meer van de poesjesquote:
we hebben twee katten, een is bang voor mij de ander is zo liefquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij ben dan ook meer van de poesjes
hoe oud?quote:
mijnes ook. Begint nu best wel doof te worden.quote:
in rotterdamquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:42 schreef Toto69 het volgende:
* Toto69 zit naar woonplekken te zoeken
ga eens een studie volgen manquote:
dat is wel oud jaquote:
welk ras?quote:
jequote:
manchesterquote:
manchester trekt mij nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
manchesterStuk goedkoper en leukere clubs
Ze trekken daar best goed hoorquote:
Die zijn tofquote:
liefquote:
inb4 wie is wie grapjesquote:
quote:
quote:
muto was snellerquote:
Ja dank je. Leuk dat ik je kon inspireren.quote:
zou je vaker moeten laten gebeuren, het niveau zou omhoog schietenquote:
je bent zelf een opmerkingquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja dank je. Leuk dat ik je kon inspireren.
inb4 je bent zelf leuk-opmerkingen
Je wordt al aardiger tegen me.quote:
neequote:
ik merk het.quote:
ik ben niveau zelvequote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou je vaker moeten laten gebeuren, het niveau zou omhoog schieten
geenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:47 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
welke gebruiken jullie?
ja,dat is te merkenquote:
tweede van onder middelste rij of die daaronderquote:
altijd die sofje weer.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
altijd die sofje weer.
ik ga nu ESO spelen
ja hequote:
sorryquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:18 schreef supersof het volgende:
De logeerweken op de boerderijen van Wim in Tanzania, Aletta op Bonaire, Jan in Canada, Jos in Frankrijk en Johan in Denemarken is in volle gang. De dates draaien volop mee in het boerenleven.
meidquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:18 schreef supersof het volgende:
De logeerweken op de boerderijen van Wim in Tanzania, Aletta op Bonaire, Jan in Canada, Jos in Frankrijk en Johan in Denemarken is in volle gang. De dates draaien volop mee in het boerenleven.
stomme foutenquote:
doodsverwensingquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zou zelfmoord plegen als ik jou was
zo'n ernstige fout is het.
nopequote:
Wat voor spel is het dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:13 schreef Jimbo het volgende:
ik ben er weer, wat een kut spel.
allemaal lag en onduidelijkheid
Soort nieuw WOWquote:
holaquote:
Ik las Elanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik kijk wel eens naar Ellen, die talkshow ofzo. En die vrouw doet eigenlijk niks anders dan dure shit weggeven enzo.
ze is lesbischquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik kijk wel eens naar Ellen, die talkshow ofzo. En die vrouw doet eigenlijk niks anders dan dure shit weggeven enzo.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:31 schreef Crack_ het volgende:
Jhali, heb jij een grote kont in verhouding met de rest van je lichaam? Dus los van je gewicht enzo bedoel ik.
Ah, nooit van gehoord. Hoe bevalt de PS4 eigenlijk?quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:31 schreef Crack_ het volgende:
Jhali, heb jij een grote kont in verhouding met de rest van je lichaam? Dus los van je gewicht enzo bedoel ik.
quote:
Ik ben gewoon benieuwd. Jhali, aangeizen ze hier stom reageren mag 't ook in dmquote:
t is best een rare vraag, crackje.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon benieuwd. Jhali, aangeizen ze hier stom reageren mag 't ook in dm..
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tering, ga je eens laten uitwonen door 3 negers ofzo.Ben je oversekst?
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:46 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Oh en trouwens Etsu, ik wou het toch al zeggen, ik vind het ook een beetje neerbuigend hoe jij af en toe over vrouwen/vrouwenlichamen doet. I get the point, je vindt jongens lekker, maar dan hoef je nog niet te doen alsof je 5 kilo moet kotsen als iemand 1 plaatje van een vrouwenlichaam post want dat is gewoon fucking overdreven en irritant en als je als vrouw een beetje onzeker bent over je lichaam is zoiets als dat ook niet bepaald stimulerendWij vinden de visual images die we krijgen als jij praat over gay seks of wat dan ook ook niet lekker en daar hoor je ons ook niet over.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:44 schreef Etsu het volgende:
Rez is ook zo slim met zn beta-koppie
En dat wordt mn vriendje![]()
Genoeg meegemaakt dat vrouwen zich omkleedden in een ruimte waar ik ook bij was. Ik mocht zelfs toekijken, ik zo: "oh hoezo?", "ja je bent toch homo"quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het trouwens wel echt raar dat vrouwen doen alsof je tieten en shit aan een homo laten zien ineens de normaalste zaak van de wereld is omdat ie toch homo is. Dont get it.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga al trouwen met gaygay en stuart
Ding zelf wel goed, maar er zijn geen games voor man, Ben net don't starve begonnen..puur omdat ie gratis was met PS+ deze maand.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah, nooit van gehoord. Hoe bevalt de PS4 eigenlijk?
top, vanaf nu ben ik ook 'homo'quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Genoeg meegemaakt dat vrouwen zich omkleedden in een ruimte waar ik ook bij was. Ik mocht zelfs toekijken, ik zo: "oh hoezo?", "ja je bent toch homo"
met O&N nog, 3 vrouwen tegelijk
Die gaat op het lijstje 'voordelen'quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Genoeg meegemaakt dat vrouwen zich omkleedden in een ruimte waar ik ook bij was. Ik mocht zelfs toekijken, ik zo: "oh hoezo?", "ja je bent toch homo"
Ja, die logica begrijp ik echt nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ernstig overledenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:42 schreef Toto69 het volgende:
Vijf FOK!kers overleden na een meet, van wie drie ernstig
Ah, dat is wel ontzettend kut ja. Hoeveel kost een online-abo nou per maand?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ding zelf wel goed, maar er zijn geen games voor man, Ben net don't starve begonnen..puur omdat ie gratis was met PS+ deze maand.
Vandaag BF4 uitgespeeld, eigenlijk omdat ik niets anders meer had.. Dat is echt het nadeel van dat ding op t moment
In zo'n film deed zo'n gozer alsof hij homo was omdat die meiden dachten dat hij dat was en dus daarom voor zijn neus gingen omkleden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
In zo'n film speelde deed zo'n gozer alsof hij homo was omdat die meiden dachten dat hij dat was en dus daarom voor zijn neus gingen omkleden.![]()
omgquote:
nouja, vrouwen worden n beetje bang als een man geil wordt en een stijve krijgen als ze een vrouw (half)naakt zien en dat hoeven ze bij mij niet. ik heb ook weleens met een meisje in een bed geslapen omdat ik homo ben en dat is best gunstig, want de hetero jongens mochten/moesten op een luchtbedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, die logica begrijp ik echt niet..
wut ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:42 schreef Toto69 het volgende:
Vijf FOK!kers overleden na een meet, van wie drie ernstig
Crackquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:43 schreef Tchock het volgende:
Oh trouwens Ezell update over pakje: het is aangekomen maar bezorgd bij de onderburen (dat huis staat leeg) en voor ik dat door had heeft Crack het uit hun brievenbus gejat.
ze vragen 50eur per jaar, maar meestal koop ik ze voor 40. Laatst nog 2 jaar gekocht voor 35eur p/s bij bolquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah, dat is wel ontzettend kut ja. Hoeveel kost een online-abo nou per maand?
Kijken is niet genoeg toch?quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou eh ik ben 16, ik zit op de Havo, en ik ga binnenkort mijn examen klaren en volgend jaar ga ik naar VWO. Ik ben beetje introvert, maar soms ook wel beetje extravert. Ik ben sinds 25 December 8kg afgevallen (niet dat ik echt dik was maar nu ben ik gewoon perfect voor iemand met weinig spieren) en dat heb ik gedaan door te stoppen met chips eten. Ik game vaak, maar eigenlijk vind ik gamen helemaal niet zo heel leuk, ik heb gewoon niks beters te doen, omdat mijn exvrienden klootzakken zijn.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
In zo'n film deed zo'n gozer alsof hij homo was omdat die meiden dachten dat hij dat was en dus daarom voor zijn neus gingen omkleden.![]()
neequote:
stelling;quote:
quote:
Waarom wel? Na de dood is het gewoon over.quote:
jaquote:
Mee eens hoor, maar was benieuwd naar een argument.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:46 schreef Muto het volgende:
[..]
[..]
Waarom wel? Na de dood is het gewoon over.
lijkt me wel leukquote:
eekhoornquote:
Er zijn geen argumenten tegen reïncarnatie want bewijzen dat iets niet bestaat is onmogelijk. Je kunt alleen stellen dat er geen argumenten voor zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar was benieuwd naar een argument.
Sterke.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn geen argumenten tegen reïncarnatie want bewijzen dat iets niet bestaat is onmogelijk. Je kunt alleen stellen dat er geen argumenten voor zijn.
Volgens mij niet. Wel eens pogingen gedaan om door mijn brievenbus de deur te openen maar dat is me nooit gelukt. En ik vond het zelf wel logisch om te kijken of er een pakketje zit in de brievenbus van het adres waarvan je weet dat dáár het pakketje wordt geleverd.. als je dan een pakketje ziet zitten dan pak je dat tochquote:
..quote:
Wist niet dat je daar met een arm erin kon.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Wel eens pogingen gedaan om door mijn brievenbus de deur te openen maar dat is me nooit gelukt. En ik vond het zelf wel logisch om te kijken of er een pakketje zit in de brievenbus van het adres waarvan je weet dat dáár het pakketje wordt geleverd.. als je dan een pakketje ziet zitten dan pak je dat toch![]()
Gewoon, laat me.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geef iemand die het al met mij eens is een argument... Hoe is dat een discussie?
Kan niet, maar omdat het huis leeg is was de post zo hoog opgestapeld dat het pakje nog bijna voor de gleuf lag.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
..
[..]
Wist niet dat je daar met een arm erin kon.
Gewoon zeggen dat hij niet zo moet bitchen, dan houdt die zich wel gedeisd. #ervaring.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daarnaast ga ik geen discussie met Tchock aan, die win ik toch niet
Dat hoefde nog geen eensquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
..
[..]
Wist niet dat je daar met een arm erin kon.
Omdat mensen en dieren gewoon eigenlijk het lichaam+hersenen zijn. Dat lichaam en die hersenen die gaan we gewoon langzaam kapot als je dood bent (tenzij je geflambeerd wordt ofzo), ze worden opgegeten door micro-organismes enzo. Dan kan het niet dat 'jij' als mens of als ander dier ineens opnieuw geboren wordt in een ander lichaam van eventueel een andere soort. Natuurlijk kunnen er moleculen van jouw lichaam in miljoenen andere organismes komen, maar dat vind ik niet echt mee tellen, dat gebeurt nu ook wel, ik heb bijvoorbeeld ook zuurstof moleculen van Osama Binladen in mijn lichaam gehad (dat laatste heb ik wel eens ergens gelezenquote:
Ik durf dat niet tegen hem.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat hij niet zo moet bitchen, dan houdt die zich wel gedeisd. #ervaring.
Ik heb ook geprobeerd om via mijn brievenbus de deur te openen. Ik was de hond uitlaten, maar was de eerste lentedag. Dus zonder jas naar buiten, sleutels zaten in mijn jas. Uiteindelijk de riem van de hond uitgedaan en via de handgreep van de riep de deurklink te pakken weten te krijgen. Vervolgens wat kracht naar beneden op een vage manier en ik was binnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Wel eens pogingen gedaan om door mijn brievenbus de deur te openen maar dat is me nooit gelukt. En ik vond het zelf wel logisch om te kijken of er een pakketje zit in de brievenbus van het adres waarvan je weet dat dáár het pakketje wordt geleverd.. als je dan een pakketje ziet zitten dan pak je dat toch![]()
#Spatiepostquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat mensen en dieren gewoon eigenlijk het lichaam+hersenen zijn. Dat lichaam en die hersenen die gaan we gewoon langzaam kapot als je dood bent (tenzij je geflambeerd wordt ofzo), ze worden opgegeten door micro-organismes enzo. Dan kan het niet dat 'jij' als mens of als ander dier ineens opnieuw geboren wordt in een ander lichaam van eventueel een andere soort. Natuurlijk kunnen er moleculen van jouw lichaam in miljoenen andere organismes komen, maar dat vind ik niet echt mee tellen, dat gebeurt nu ook wel, ik heb bijvoorbeeld ook zuurstof moleculen van Osama Binladen in mijn lichaam gehad (dat laatste heb ik wel eens ergens gelezen)
Nicequote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb ook geprobeerd om via mijn brievenbus de deur te openen. Ik was de hond uitlaten, maar was de eerste lentedag. Dus zonder jas naar buiten, sleutels zaten in mijn jas. Uiteindelijk de riem van de hond uitgedaan en via de handgreep van de riep de deurklink te pakken weten te krijgen. Vervolgens wat kracht naar beneden op een vage manier en ik was binnen.
Duurder wel echt 5 minuten ofzo
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan niet, maar omdat het huis leeg is was de post zo hoog opgestapeld dat het pakje nog bijna voor de gleuf lag.
O, vond het al zo knap.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat hoefde nog geen eens. Dat huis woont dus niemand dus reclame of weet ik veel wat het was had zich opgestapeld dus dat pakketje lag gewoon bij die gleuf van de brievenbus en je kon 'm der gewoon zo uittrekken
.
Ik had ook naar de buren kunnen lopen en de sleutel vragen. Dat was sneller geweest.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nice. Vijf minuten vind ik nog geen eens lang
Sorry, nee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En geloof jij in reïncarnatie?
Een condoomquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als het bestond wat zou je dan willen worden volgend leven?
cachetquote:
Maar mn vader is wel gewoon een sukkel. Die vroeg afgelopen weekend ook gewoon of huisnummer 1a hetzelfde is als 1b. Ja, datis hetzelfde.. daarom hebben ze twee verschillende namenquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar mn vader is wel gewoon een sukkel. Die vroeg afgelopen weekend ook gewoon of huisnummer 1a hetzelfde is als 1b. Ja, datis hetzelfde.. daarom hebben ze twee verschillende namen
True true..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik had ook naar de buren kunnen lopen en de sleutel vragen. Dat was sneller geweest.
Bestaat nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:52 schreef Spatieloos het volgende:
Maar dan een mens dat niet gestoord is, weer eens wat anders
Haha wat een dombo. Maar bedoelde hij niet gewoon dat 1a en 1b toevallig bij elkaar horen ofzo?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar mn vader is wel gewoon een sukkel. Die vroeg afgelopen weekend ook gewoon of huisnummer 1a hetzelfde is als 1b. Ja, datis hetzelfde.. daarom hebben ze twee verschillende namen
Wat is jouw definitie van 'gestoord'?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True true... Nouja, toch fijn om te weten dat het werkt
[..]
Bestaat niet
Weet ik veel, maar het is nogal dom om dat te vragen nádat je het pakketje naar 1a hebt gestuurd terwijl het 1b moest zijn!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Haha wat een dombo. Maar bedoelde hij niet gewoon dat 1a en 1b toevallig bij elkaar horen ofzo?
ja coolquote:
2x op een dag?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:54 schreef Jimbo het volgende:
godverdomme weeeer een bloedneuswat is deze
gisteravondquote:
hoe?quote:
ik heb nog nooit een bloedneus gehad.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:54 schreef Jimbo het volgende:
godverdomme weeeer een bloedneuswat is deze
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:55 schreef Crack_ het volgende:
Zo'n ex van mij is echt een mongool he. Die heeft zo'n neppistool die illegaal zijn in Nederland omdat ze zoveel op de echte lijken.. Hij doet er zo overdreven stoer mee. Nu is dat ding zijn profielfoto op FB en hi jstuurde dat ding ook al een keertje in een privé berichtje echt wtf?
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:55 schreef Crack_ het volgende:
Zo'n ex van mij is echt een mongool he. Die heeft zo'n neppistool die illegaal zijn in Nederland omdat ze zoveel op de echte lijken.. Hij doet er zo overdreven stoer mee. Nu is dat ding zijn profielfoto op FB en hi jstuurde dat ding ook al een keertje in een privé berichtje echt wtf?
![]()
geef hem aan bij de politiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:55 schreef Crack_ het volgende:
![]()
hahaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:55 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Kan ik wel verandering in brengenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een bloedneus gehad.
is t dezeflde?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:58 schreef Crack_ het volgende:
Ja, die gast snapt er allemaal niks van. Begon ook een heel lul verhaal dat ie ook wou beginnen met hardlopen dus ik vraag van ohja, hoe en wat dan? Jaja, ik begin wel met 10 km. Dus ik zeg, ehh gast wtf je denkt toch niet dat je de eerste keer meteen 10 km kunt hardlopen he?!. Zegtie "haha, ben nog jong
![]()
![]()
"
![]()
![]()
10km hardlopen is op zich niet zo'n prestatie. Het gaat meer om de tijd die je loopt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:58 schreef Crack_ het volgende:
Ja, die gast snapt er allemaal niks van. Begon ook een heel lul verhaal dat ie ook wou beginnen met hardlopen dus ik vraag van ohja, hoe en wat dan? Jaja, ik begin wel met 10 km. Dus ik zeg, ehh gast wtf je denkt toch niet dat je de eerste keer meteen 10 km kunt hardlopen he?!. Zegtie "haha, ben nog jong
![]()
![]()
"
![]()
![]()
Hoe kan dat ooit jouw vriendje zijn geweest?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:58 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
"
![]()
![]()
aangevenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:55 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |