True true..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik had ook naar de buren kunnen lopen en de sleutel vragen. Dat was sneller geweest.
Bestaat nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:52 schreef Spatieloos het volgende:
Maar dan een mens dat niet gestoord is, weer eens wat anders
Haha wat een dombo. Maar bedoelde hij niet gewoon dat 1a en 1b toevallig bij elkaar horen ofzo?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar mn vader is wel gewoon een sukkel. Die vroeg afgelopen weekend ook gewoon of huisnummer 1a hetzelfde is als 1b. Ja, datis hetzelfde.. daarom hebben ze twee verschillende namen
Wat is jouw definitie van 'gestoord'?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True true... Nouja, toch fijn om te weten dat het werkt
[..]
Bestaat niet
Weet ik veel, maar het is nogal dom om dat te vragen nádat je het pakketje naar 1a hebt gestuurd terwijl het 1b moest zijn!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Haha wat een dombo. Maar bedoelde hij niet gewoon dat 1a en 1b toevallig bij elkaar horen ofzo?
ja coolquote:
2x op een dag?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:54 schreef Jimbo het volgende:
godverdomme weeeer een bloedneuswat is deze
gisteravondquote:
hoe?quote:
ik heb nog nooit een bloedneus gehad.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:54 schreef Jimbo het volgende:
godverdomme weeeer een bloedneuswat is deze
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:55 schreef Crack_ het volgende:
Zo'n ex van mij is echt een mongool he. Die heeft zo'n neppistool die illegaal zijn in Nederland omdat ze zoveel op de echte lijken.. Hij doet er zo overdreven stoer mee. Nu is dat ding zijn profielfoto op FB en hi jstuurde dat ding ook al een keertje in een privé berichtje echt wtf?
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:55 schreef Crack_ het volgende:
Zo'n ex van mij is echt een mongool he. Die heeft zo'n neppistool die illegaal zijn in Nederland omdat ze zoveel op de echte lijken.. Hij doet er zo overdreven stoer mee. Nu is dat ding zijn profielfoto op FB en hi jstuurde dat ding ook al een keertje in een privé berichtje echt wtf?
![]()
geef hem aan bij de politiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:55 schreef Crack_ het volgende:
![]()
hahaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:55 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Kan ik wel verandering in brengenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een bloedneus gehad.
is t dezeflde?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:58 schreef Crack_ het volgende:
Ja, die gast snapt er allemaal niks van. Begon ook een heel lul verhaal dat ie ook wou beginnen met hardlopen dus ik vraag van ohja, hoe en wat dan? Jaja, ik begin wel met 10 km. Dus ik zeg, ehh gast wtf je denkt toch niet dat je de eerste keer meteen 10 km kunt hardlopen he?!. Zegtie "haha, ben nog jong
![]()
![]()
"
![]()
![]()
10km hardlopen is op zich niet zo'n prestatie. Het gaat meer om de tijd die je loopt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:58 schreef Crack_ het volgende:
Ja, die gast snapt er allemaal niks van. Begon ook een heel lul verhaal dat ie ook wou beginnen met hardlopen dus ik vraag van ohja, hoe en wat dan? Jaja, ik begin wel met 10 km. Dus ik zeg, ehh gast wtf je denkt toch niet dat je de eerste keer meteen 10 km kunt hardlopen he?!. Zegtie "haha, ben nog jong
![]()
![]()
"
![]()
![]()
Hoe kan dat ooit jouw vriendje zijn geweest?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:58 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
"
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |