Ik durf dat niet tegen hem.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat hij niet zo moet bitchen, dan houdt die zich wel gedeisd. #ervaring.
Ik heb ook geprobeerd om via mijn brievenbus de deur te openen. Ik was de hond uitlaten, maar was de eerste lentedag. Dus zonder jas naar buiten, sleutels zaten in mijn jas. Uiteindelijk de riem van de hond uitgedaan en via de handgreep van de riep de deurklink te pakken weten te krijgen. Vervolgens wat kracht naar beneden op een vage manier en ik was binnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Wel eens pogingen gedaan om door mijn brievenbus de deur te openen maar dat is me nooit gelukt. En ik vond het zelf wel logisch om te kijken of er een pakketje zit in de brievenbus van het adres waarvan je weet dat dáár het pakketje wordt geleverd.. als je dan een pakketje ziet zitten dan pak je dat toch![]()
#Spatiepostquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat mensen en dieren gewoon eigenlijk het lichaam+hersenen zijn. Dat lichaam en die hersenen die gaan we gewoon langzaam kapot als je dood bent (tenzij je geflambeerd wordt ofzo), ze worden opgegeten door micro-organismes enzo. Dan kan het niet dat 'jij' als mens of als ander dier ineens opnieuw geboren wordt in een ander lichaam van eventueel een andere soort. Natuurlijk kunnen er moleculen van jouw lichaam in miljoenen andere organismes komen, maar dat vind ik niet echt mee tellen, dat gebeurt nu ook wel, ik heb bijvoorbeeld ook zuurstof moleculen van Osama Binladen in mijn lichaam gehad (dat laatste heb ik wel eens ergens gelezen)
Nicequote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb ook geprobeerd om via mijn brievenbus de deur te openen. Ik was de hond uitlaten, maar was de eerste lentedag. Dus zonder jas naar buiten, sleutels zaten in mijn jas. Uiteindelijk de riem van de hond uitgedaan en via de handgreep van de riep de deurklink te pakken weten te krijgen. Vervolgens wat kracht naar beneden op een vage manier en ik was binnen.
Duurder wel echt 5 minuten ofzo
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan niet, maar omdat het huis leeg is was de post zo hoog opgestapeld dat het pakje nog bijna voor de gleuf lag.
O, vond het al zo knap.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat hoefde nog geen eens. Dat huis woont dus niemand dus reclame of weet ik veel wat het was had zich opgestapeld dus dat pakketje lag gewoon bij die gleuf van de brievenbus en je kon 'm der gewoon zo uittrekken
.
Ik had ook naar de buren kunnen lopen en de sleutel vragen. Dat was sneller geweest.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nice. Vijf minuten vind ik nog geen eens lang
Sorry, nee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En geloof jij in reďncarnatie?
Een condoomquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als het bestond wat zou je dan willen worden volgend leven?
cachetquote:
Maar mn vader is wel gewoon een sukkel. Die vroeg afgelopen weekend ook gewoon of huisnummer 1a hetzelfde is als 1b. Ja, datis hetzelfde.. daarom hebben ze twee verschillende namenquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar mn vader is wel gewoon een sukkel. Die vroeg afgelopen weekend ook gewoon of huisnummer 1a hetzelfde is als 1b. Ja, datis hetzelfde.. daarom hebben ze twee verschillende namen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |