In zo'n film deed zo'n gozer alsof hij homo was omdat die meiden dachten dat hij dat was en dus daarom voor zijn neus gingen omkleden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Genoeg meegemaakt dat vrouwen zich omkleedden in een ruimte waar ik ook bij was. Ik mocht zelfs toekijken, ik zo: "oh hoezo?", "ja je bent toch homo"
met O&N nog, 3 vrouwen tegelijk
Die heb ik ook gezien.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
In zo'n film speelde deed zo'n gozer alsof hij homo was omdat die meiden dachten dat hij dat was en dus daarom voor zijn neus gingen omkleden.![]()
omgquote:
nouja, vrouwen worden n beetje bang als een man geil wordt en een stijve krijgen als ze een vrouw (half)naakt zien en dat hoeven ze bij mij niet. ik heb ook weleens met een meisje in een bed geslapen omdat ik homo ben en dat is best gunstig, want de hetero jongens mochten/moesten op een luchtbedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, die logica begrijp ik echt niet..
wut ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:42 schreef Toto69 het volgende:
Vijf FOK!kers overleden na een meet, van wie drie ernstig
Crackquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:43 schreef Tchock het volgende:
Oh trouwens Ezell update over pakje: het is aangekomen maar bezorgd bij de onderburen (dat huis staat leeg) en voor ik dat door had heeft Crack het uit hun brievenbus gejat.
ze vragen 50eur per jaar, maar meestal koop ik ze voor 40. Laatst nog 2 jaar gekocht voor 35eur p/s bij bolquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah, dat is wel ontzettend kut ja. Hoeveel kost een online-abo nou per maand?
Kijken is niet genoeg toch?quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou eh ik ben 16, ik zit op de Havo, en ik ga binnenkort mijn examen klaren en volgend jaar ga ik naar VWO. Ik ben beetje introvert, maar soms ook wel beetje extravert. Ik ben sinds 25 December 8kg afgevallen (niet dat ik echt dik was maar nu ben ik gewoon perfect voor iemand met weinig spieren) en dat heb ik gedaan door te stoppen met chips eten. Ik game vaak, maar eigenlijk vind ik gamen helemaal niet zo heel leuk, ik heb gewoon niks beters te doen, omdat mijn exvrienden klootzakken zijn.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
In zo'n film deed zo'n gozer alsof hij homo was omdat die meiden dachten dat hij dat was en dus daarom voor zijn neus gingen omkleden.![]()
neequote:
stelling;quote:
quote:
Waarom wel? Na de dood is het gewoon over.quote:
jaquote:
Mee eens hoor, maar was benieuwd naar een argument.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:46 schreef Muto het volgende:
[..]
[..]
Waarom wel? Na de dood is het gewoon over.
lijkt me wel leukquote:
eekhoornquote:
Er zijn geen argumenten tegen reïncarnatie want bewijzen dat iets niet bestaat is onmogelijk. Je kunt alleen stellen dat er geen argumenten voor zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar was benieuwd naar een argument.
Sterke.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn geen argumenten tegen reïncarnatie want bewijzen dat iets niet bestaat is onmogelijk. Je kunt alleen stellen dat er geen argumenten voor zijn.
Volgens mij niet. Wel eens pogingen gedaan om door mijn brievenbus de deur te openen maar dat is me nooit gelukt. En ik vond het zelf wel logisch om te kijken of er een pakketje zit in de brievenbus van het adres waarvan je weet dat dáár het pakketje wordt geleverd.. als je dan een pakketje ziet zitten dan pak je dat tochquote:
..quote:
Wist niet dat je daar met een arm erin kon.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Wel eens pogingen gedaan om door mijn brievenbus de deur te openen maar dat is me nooit gelukt. En ik vond het zelf wel logisch om te kijken of er een pakketje zit in de brievenbus van het adres waarvan je weet dat dáár het pakketje wordt geleverd.. als je dan een pakketje ziet zitten dan pak je dat toch![]()
Gewoon, laat me.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geef iemand die het al met mij eens is een argument... Hoe is dat een discussie?
Kan niet, maar omdat het huis leeg is was de post zo hoog opgestapeld dat het pakje nog bijna voor de gleuf lag.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
..
[..]
Wist niet dat je daar met een arm erin kon.
Gewoon zeggen dat hij niet zo moet bitchen, dan houdt die zich wel gedeisd. #ervaring.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daarnaast ga ik geen discussie met Tchock aan, die win ik toch niet
Dat hoefde nog geen eensquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
..
[..]
Wist niet dat je daar met een arm erin kon.
Omdat mensen en dieren gewoon eigenlijk het lichaam+hersenen zijn. Dat lichaam en die hersenen die gaan we gewoon langzaam kapot als je dood bent (tenzij je geflambeerd wordt ofzo), ze worden opgegeten door micro-organismes enzo. Dan kan het niet dat 'jij' als mens of als ander dier ineens opnieuw geboren wordt in een ander lichaam van eventueel een andere soort. Natuurlijk kunnen er moleculen van jouw lichaam in miljoenen andere organismes komen, maar dat vind ik niet echt mee tellen, dat gebeurt nu ook wel, ik heb bijvoorbeeld ook zuurstof moleculen van Osama Binladen in mijn lichaam gehad (dat laatste heb ik wel eens ergens gelezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |