Mee eens hoor, maar was benieuwd naar een argument.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:46 schreef Muto het volgende:
[..]
[..]
Waarom wel? Na de dood is het gewoon over.
lijkt me wel leukquote:
eekhoornquote:
Er zijn geen argumenten tegen reďncarnatie want bewijzen dat iets niet bestaat is onmogelijk. Je kunt alleen stellen dat er geen argumenten voor zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar was benieuwd naar een argument.
Sterke.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn geen argumenten tegen reďncarnatie want bewijzen dat iets niet bestaat is onmogelijk. Je kunt alleen stellen dat er geen argumenten voor zijn.
Volgens mij niet. Wel eens pogingen gedaan om door mijn brievenbus de deur te openen maar dat is me nooit gelukt. En ik vond het zelf wel logisch om te kijken of er een pakketje zit in de brievenbus van het adres waarvan je weet dat dáár het pakketje wordt geleverd.. als je dan een pakketje ziet zitten dan pak je dat tochquote:
..quote:
Wist niet dat je daar met een arm erin kon.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Wel eens pogingen gedaan om door mijn brievenbus de deur te openen maar dat is me nooit gelukt. En ik vond het zelf wel logisch om te kijken of er een pakketje zit in de brievenbus van het adres waarvan je weet dat dáár het pakketje wordt geleverd.. als je dan een pakketje ziet zitten dan pak je dat toch![]()
Gewoon, laat me.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geef iemand die het al met mij eens is een argument... Hoe is dat een discussie?
Kan niet, maar omdat het huis leeg is was de post zo hoog opgestapeld dat het pakje nog bijna voor de gleuf lag.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
..
[..]
Wist niet dat je daar met een arm erin kon.
Gewoon zeggen dat hij niet zo moet bitchen, dan houdt die zich wel gedeisd. #ervaring.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daarnaast ga ik geen discussie met Tchock aan, die win ik toch niet
Dat hoefde nog geen eensquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
..
[..]
Wist niet dat je daar met een arm erin kon.
Omdat mensen en dieren gewoon eigenlijk het lichaam+hersenen zijn. Dat lichaam en die hersenen die gaan we gewoon langzaam kapot als je dood bent (tenzij je geflambeerd wordt ofzo), ze worden opgegeten door micro-organismes enzo. Dan kan het niet dat 'jij' als mens of als ander dier ineens opnieuw geboren wordt in een ander lichaam van eventueel een andere soort. Natuurlijk kunnen er moleculen van jouw lichaam in miljoenen andere organismes komen, maar dat vind ik niet echt mee tellen, dat gebeurt nu ook wel, ik heb bijvoorbeeld ook zuurstof moleculen van Osama Binladen in mijn lichaam gehad (dat laatste heb ik wel eens ergens gelezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |