Malle meid, gebruik dan niet zulke gekke woorden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Nee, maar hij post al een tijd niet meer.
Het is toch erg.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:34 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Malle meid, gebruik dan niet zulke gekke woorden.
Helaas wel, maar onder een andere username nu. Zal 't straks eens voor je opzoekenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:38 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Best wel ja.
Ik kan me die andere gozert ineens herinneren, AdvancedPowerLeeft hij nog?
Ik heb besloten om een beetje anoniem te blijven aangezien het de vorige keer behoorlijk fout ging met die picsquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:41 schreef destrovel het volgende:
[..]
Helaas wel, maar onder een andere username nu. Zal 't straks eens voor je opzoeken
Maar ben je FOK!-regel 1 vergeten? Dames posten pics!
Teveel hitsige fokkertjes in je inbox?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:43 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik heb besloten om een beetje anoniem te blijven aangezien het de vorige keer behoorlijk fout ging met die pics
Nah meer een fout van mijn kantquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:45 schreef destrovel het volgende:
[..]
Teveel hitsige fokkertjes in je inbox?
Het is trouwens lievquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:48 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nah meer een fout van mijn kantMaarja geweest is geweest en ik heb er zo te zien van geleerd dus het is niet geheel doelloos geweest.
Ik zei toch ook liev.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:54 schreef destrovel het volgende:
[..]
Het is trouwens liev![]()
Nieuwe spelling, jeweets. Net als hont en kad.
Oh sorry je hebt helemaal gelijk, ik zal het zo even aanpassen.quote:
heb je je kutje laten zien op fok?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:48 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nah meer een fout van mijn kantMaarja geweest is geweest en ik heb er zo te zien van geleerd dus het is niet geheel doelloos geweest.
Daar lijkt het wel op héquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
heb je je kutje laten zien op fok?
wat voor vriendjes, praat/penvriendjes of liefdesvriendjes?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:54 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op héNee, zo erg is het allemaal niet. Ik was gewoon nog niet volwassen en zo gedroeg ik me dan ook.
Maar oke, genoeg over dat. ik ben hier om vriendjes te maken.
nou en, i too like to live dangerously.quote:
Waarom zou dat nu weer illegaal zijn?quote:
Ik ben minderjarigquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:27 schreef destrovel het volgende:
[..]
Waarom zou dat nu weer illegaal zijn?
je bent elk jaar even vaak jarig.quote:
Ligt er maar net aan hoe minderjarigquote:
Bijna 17.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:57 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe minderjarig
"16 jaar en ouder" enzo. Kan dus best, tenzij een FOK!-er hier je leraar of sportcoach is.quote:
Ik wil wel vriendjes worden!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:54 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op héNee, zo erg is het allemaal niet. Ik was gewoon nog niet volwassen en zo gedroeg ik me dan ook.
Maar oke, genoeg over dat. ik ben hier om vriendjes te maken.
Doe wat je niet laten kan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:00 schreef destrovel het volgende:
[..]
"16 jaar en ouder" enzo. Kan dus best, tenzij een FOK!-er hier je leraar of sportcoach is.
Zullen we anders een topicje openen in WGR?
OP: "Mogen wij aan Osuchi's tieten komen?"quote:
Zoiets? Denk dat we dan reacties krijgen als "Haha, die 'vriend' van je ben je zeker zelf!" en "Nee, zolderkamerbewoners komen niet in aanmerking"quote:Als eerste, dit gaat niet om mij!!!!!1!1!einz!1!!!!
Maar puur hypothetisch gezien, stel nou dat een vriend van me op een grote community zit en daar komt een 16, bijna 17-jarig meisje aan. Mag hij dan als meerderjarige zolderkamerbewoner aan haar tieten zitten, en meer specifiek, mag hij er kusjes op geven?
Superbedankt allemaal!
Ja, ik ben wel benieuwd wat voor reacties erop af komen maar verder wil ik er even bijzeggen dat ik niks met dat topic te maken hebquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:05 schreef destrovel het volgende:
[..]
OP: "Mogen wij aan Osuchi's tieten komen?"
[..]
Zoiets? Denk dat we dan reacties krijgen als "Haha, die 'vriend' van je ben je zeker zelf!" en "Nee, zolderkamerbewoners komen niet in aanmerking"
Dat zeggen ze allemaal, maar uiteindelijk weten we je er toch wel bij te betrekkenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:06 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel benieuwd wat voor reacties erop af komen maar verder wil ik er even bijzeggen dat ik niks met dat topic te maken hebGewoon een puur rechtsmatige kwestie
mooien leeftijd.quote:
Link me eens naar topic.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:10 schreef destrovel het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, maar uiteindelijk weten we je er toch wel bij te betrekken
Ik ben heel slecht in gamen maar als ik het doe vind ik het wel leukquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mooien leeftijd.
houd je van gamen en kun je gitaar of piano spelen?
groetjes bg.
Je mag mijn instrument wel bespelen, maar eh het hoeft niet hoor, ik wil gewoon vrienden worden, ik heb namelijk geen Fok!!!!!!!vrienden, en aangezien jij hier best nieuw bent op vroeger na net als ik zou het me wel leuk lijken om met jou een vriendschappelijke relatie aan te gaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:12 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in gamen maar als ik het doe vind ik het wel leukEn helaasch niet maar ik heb wel een poosje gitaarles gehad (waar ik mee stopte omdat die leraar me de creeps gaf en ik moest meer tijd aan school besteden) en ik zou alsnog graag wel een instrument willen leren bespelen. (inb4 je mag mijn instrument wel bespelen grappen)
Vertel eens wat over jezelf.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je mag mijn instrument wel bespelen, maar eh het hoeft niet hoor, ik wil gewoon vrienden worden, ik heb namelijk geen Fok!!!!!!!vrienden, en aangezien jij hier best nieuw bent op vroeger na net als ik zou het me wel leuk lijken om met jou een vriendschappelijke relatie aan te gaan.
Nou eh ik ben 16, ik zit op de Havo, en ik ga binnenkort mijn examen klaren en volgend jaar ga ik naar VWO. Ik ben beetje introvert, maar soms ook wel beetje extravert. Ik ben sinds 25 December 8kg afgevallen (niet dat ik echt dik was maar nu ben ik gewoon perfect voor iemand met weinig spieren) en dat heb ik gedaan door te stoppen met chips eten. Ik game vaak, maar eigenlijk vind ik gamen helemaal niet zo heel leuk, ik heb gewoon niks beters te doen, omdat mijn exvrienden klootzakken zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |