Malle meid, gebruik dan niet zulke gekke woorden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Nee, maar hij post al een tijd niet meer.
Het is toch erg.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:34 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Malle meid, gebruik dan niet zulke gekke woorden.
Helaas wel, maar onder een andere username nu. Zal 't straks eens voor je opzoekenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:38 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Best wel ja.
Ik kan me die andere gozert ineens herinneren, AdvancedPowerLeeft hij nog?
Ik heb besloten om een beetje anoniem te blijven aangezien het de vorige keer behoorlijk fout ging met die picsquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:41 schreef destrovel het volgende:
[..]
Helaas wel, maar onder een andere username nu. Zal 't straks eens voor je opzoeken
Maar ben je FOK!-regel 1 vergeten? Dames posten pics!
Teveel hitsige fokkertjes in je inbox?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:43 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik heb besloten om een beetje anoniem te blijven aangezien het de vorige keer behoorlijk fout ging met die pics
Nah meer een fout van mijn kantquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:45 schreef destrovel het volgende:
[..]
Teveel hitsige fokkertjes in je inbox?
Het is trouwens lievquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:48 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nah meer een fout van mijn kantMaarja geweest is geweest en ik heb er zo te zien van geleerd dus het is niet geheel doelloos geweest.
Ik zei toch ook liev.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:54 schreef destrovel het volgende:
[..]
Het is trouwens liev![]()
Nieuwe spelling, jeweets. Net als hont en kad.
Oh sorry je hebt helemaal gelijk, ik zal het zo even aanpassen.quote:
heb je je kutje laten zien op fok?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:48 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nah meer een fout van mijn kantMaarja geweest is geweest en ik heb er zo te zien van geleerd dus het is niet geheel doelloos geweest.
Daar lijkt het wel op héquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
heb je je kutje laten zien op fok?
wat voor vriendjes, praat/penvriendjes of liefdesvriendjes?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:54 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op héNee, zo erg is het allemaal niet. Ik was gewoon nog niet volwassen en zo gedroeg ik me dan ook.
Maar oke, genoeg over dat. ik ben hier om vriendjes te maken.
nou en, i too like to live dangerously.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |