stomme foutenquote:
doodsverwensingquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zou zelfmoord plegen als ik jou was
zo'n ernstige fout is het.
nopequote:
Wat voor spel is het dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:13 schreef Jimbo het volgende:
ik ben er weer, wat een kut spel.
allemaal lag en onduidelijkheid
Soort nieuw WOWquote:
holaquote:
Ik las Elanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik kijk wel eens naar Ellen, die talkshow ofzo. En die vrouw doet eigenlijk niks anders dan dure shit weggeven enzo.
ze is lesbischquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik kijk wel eens naar Ellen, die talkshow ofzo. En die vrouw doet eigenlijk niks anders dan dure shit weggeven enzo.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:31 schreef Crack_ het volgende:
Jhali, heb jij een grote kont in verhouding met de rest van je lichaam? Dus los van je gewicht enzo bedoel ik.
Ah, nooit van gehoord. Hoe bevalt de PS4 eigenlijk?quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:31 schreef Crack_ het volgende:
Jhali, heb jij een grote kont in verhouding met de rest van je lichaam? Dus los van je gewicht enzo bedoel ik.
quote:
Ik ben gewoon benieuwd. Jhali, aangeizen ze hier stom reageren mag 't ook in dmquote:
t is best een rare vraag, crackje.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon benieuwd. Jhali, aangeizen ze hier stom reageren mag 't ook in dm..
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tering, ga je eens laten uitwonen door 3 negers ofzo.Ben je oversekst?
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:46 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Oh en trouwens Etsu, ik wou het toch al zeggen, ik vind het ook een beetje neerbuigend hoe jij af en toe over vrouwen/vrouwenlichamen doet. I get the point, je vindt jongens lekker, maar dan hoef je nog niet te doen alsof je 5 kilo moet kotsen als iemand 1 plaatje van een vrouwenlichaam post want dat is gewoon fucking overdreven en irritant en als je als vrouw een beetje onzeker bent over je lichaam is zoiets als dat ook niet bepaald stimulerendWij vinden de visual images die we krijgen als jij praat over gay seks of wat dan ook ook niet lekker en daar hoor je ons ook niet over.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:44 schreef Etsu het volgende:
Rez is ook zo slim met zn beta-koppie
En dat wordt mn vriendje![]()
Genoeg meegemaakt dat vrouwen zich omkleedden in een ruimte waar ik ook bij was. Ik mocht zelfs toekijken, ik zo: "oh hoezo?", "ja je bent toch homo"quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het trouwens wel echt raar dat vrouwen doen alsof je tieten en shit aan een homo laten zien ineens de normaalste zaak van de wereld is omdat ie toch homo is. Dont get it.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga al trouwen met gaygay en stuart
Ding zelf wel goed, maar er zijn geen games voor man, Ben net don't starve begonnen..puur omdat ie gratis was met PS+ deze maand.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah, nooit van gehoord. Hoe bevalt de PS4 eigenlijk?
top, vanaf nu ben ik ook 'homo'quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Genoeg meegemaakt dat vrouwen zich omkleedden in een ruimte waar ik ook bij was. Ik mocht zelfs toekijken, ik zo: "oh hoezo?", "ja je bent toch homo"
met O&N nog, 3 vrouwen tegelijk
Die gaat op het lijstje 'voordelen'quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Genoeg meegemaakt dat vrouwen zich omkleedden in een ruimte waar ik ook bij was. Ik mocht zelfs toekijken, ik zo: "oh hoezo?", "ja je bent toch homo"
Ja, die logica begrijp ik echt nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ernstig overledenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:42 schreef Toto69 het volgende:
Vijf FOK!kers overleden na een meet, van wie drie ernstig
Ah, dat is wel ontzettend kut ja. Hoeveel kost een online-abo nou per maand?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ding zelf wel goed, maar er zijn geen games voor man, Ben net don't starve begonnen..puur omdat ie gratis was met PS+ deze maand.
Vandaag BF4 uitgespeeld, eigenlijk omdat ik niets anders meer had.. Dat is echt het nadeel van dat ding op t moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |