James?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:18 schreef Etsu het volgende:
hahaha toto & crack & sof: nu krijg ik 'Mietje' van je-weet-wel
!
Oh, ja dat gebeurt iedereen wel eens. Maar niet iedereen gaat dan ineens belachelijk dom doenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ach een drankje te veel kan gebeuren krek
wie is je weet wel?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:18 schreef Etsu het volgende:
hahaha toto & crack & sof: nu krijg ik 'Mietje' van je-weet-wel
!
Nee hoor, wat wil je wetenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:18 schreef Muto het volgende:
Jullie hebben allemaal geheimen met elkaar. Ik voel me buitengesloten.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja dat gebeurt iedereen wel eens. Maar niet iedereen gaat dan ineens belachelijk dom doen. En als je dat wel doet zijn er altijd nog mensen die de volgende dag zeggen van haahahah ja meende er niks vna hahaha. Maar dit meende ze gewoon, wat het nogal belachelijk maakt
.
omdat ik geen bericht op FB stuur .quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor, wat wil je weten.
En Etsu, hoezo mietje
het is geen geheim?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef Muto het volgende:
Nu ga ik Typisch een geheim dm'en en daarna hier er soort van overspreken.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
Omg, net 16 keer opgedrukt en ben lvl up op HabitRPG![]()
![]()
![]()
![]()
Niksquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor, wat wil je weten.
En Etsu, hoezo mietje
Ah, sorry dan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
het is geen geheim?
als je vraagt wat er is vertellen we het gewoon?
je was er alleen niet toen er leuke dingen gebeurden
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef Muto het volgende:
Nu ga ik Typisch een geheim dm'en en daarna hier er soort van overspreken.
Ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik luister slechte oude hits zoals 'take on me' en 'live is life' enzo. Wie doet er mee
JAquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja denk t ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zie je mij voor aan he![]()
Oké, kies er maar eentje uit!quote:
ik luister DJVT omdat ik niet weet wat ik anders wil luisterenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik luister slechte oude hits zoals 'take on me' en 'live is life' enzo. Wie doet er mee
we beginnen met deze. Misschien breid ik het wel uit. Eerst even testen of je het niet stiekem doorverteld.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:21 schreef Typisch het volgende:
Toch leuk dat je mij uitkiest om je geheim(en) mee te delen Muto.
Kut is dat hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik luister DJVT omdat ik niet weet wat ik anders wil luisteren
HabitRPGquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HabitRPG
Gamify your life. Dus stel ik doe een goede gewoonte zoals opdrukken, leren, fietsen of een appel eten dan krijg ik exp en geld. En met geld kun je dingen kopen zoals een stukje chocolade (die je dan mag eten en anders niet) of gewoon ingame items om er stoerder uit te zien.
Maar doe ik een slechte gewoonte zoals fappen of een hele dag niks of ben ik iets belangrijks vergeten dan verlies ik HP.
hoe de fuck weet dat programma dat jij een appel eet?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HabitRPG
Gamify your life. Dus stel ik doe een goede gewoonte zoals opdrukken, leren, fietsen of een appel eten dan krijg ik exp en geld. En met geld kun je dingen kopen zoals een stukje chocolade (die je dan mag eten en anders niet) of gewoon ingame items om er stoerder uit te zien.
Maar doe ik een slechte gewoonte zoals fappen of een hele dag niks of ben ik iets belangrijks vergeten dan verlies ik HP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is zo'n beetje mijn HabitRPG schema.Spatieboos
Dat moet jezelf aangeven natuurlijk, dan druk je op een plusje ergens. En ik ben iemand die niet graag vals speelt dus het werktquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe de fuck weet dat programma dat jij een appel eet?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
JA
[..]
Oké, kies er maar eentje uit!
Nee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
wel je eikel gedept met wc-papier he?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:25 schreef Spatieloos het volgende:
Using own bike is zeg maar als ik niet de elektrische fiets van mijn vader gebruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |