kfc?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:14 schreef Jimbo het volgende:
Ligt er allemaal aan wat je wilten wat voor vrouwtje je meenemeet. Als t een one night stand is kan je ook gewoon naar de kfc
ik ga ff de hnd uitlaten, ik dm je zo. Ken daar ook nog leuks in de buurtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, een date. Eerst Blijdorp en dan?
Gelukkig.quote:
Wow dat is wel knapquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:12 schreef Typisch het volgende:
https://www.facebook.com/(...)68165&type=2&theater
wauw
ik ken heel die user nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:15 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb msacras teruggehaald.
Geen dank.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:14 schreef msacras het volgende:
Omdat het moet van Toto....
hoi
nu ga ik weer dag hoor
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 05:47 schreef msacras het volgende:
Haha lekker net thuis gekomen van het stappen, fantastisch dik mooie superchille nacht gehad
Nu ga ik slapen en weer lekker weg uit deze *ziekte* kut loser SC, stoppen met fok vanaf nu haha dàààààg
ze is wel een lekker ding jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:16 schreef Etsu het volgende:
omg msacras is echt wel een lief en sexy meisjemn meet met haar was op r'dam CS en toen gingen we biertjes en wijntjes drinken omg
geloof er niks vanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:16 schreef Etsu het volgende:
omg msacras is echt wel een lief en sexy meisjemn meet met haar was op r'dam CS en toen gingen we biertjes en wijntjes drinken omg
Wat, ze herhaalt gewoon wat zij zelf ooit heeft gezegd. En dat was gewoon belachelijk dom.quote:
ach een drankje te veel kan gebeuren krekquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat, ze herhaalt gewoon wat zij zelf ooit heeft gezegd. En dat was gewoon belachelijk dom.
gezellig hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |