Henken op 8 februari, wie?quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Ja.. of snij gewoon plakjes..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Brie afhappen is toch wel een beetje awkward hè
En daarna doorgeven, 'ook een hapje'?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:58 schreef IrishBastard het volgende:
Wij hadden bij de studievereniging op een gegeven moment echt zo'n gast die dat ging doen. Grote borrel, samen met docenten en allesPakt 'ie zo dat stuk brie, en begint het af te happen
Dan sta je raar te kijkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:58 schreef IrishBastard het volgende:
Wij hadden bij de studievereniging op een gegeven moment echt zo'n gast die dat ging doen. Grote borrel, samen met docenten en allesPakt 'ie zo dat stuk brie, en begint het af te happen
Nee, daar was hij niet sociaal genoeg voorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
En daarna doorgeven, 'ook een hapje'?
't is meer dan een ideequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:59 schreef roos85 het volgende:
Ik heb het idee dat ik echt aso heb lopen schransen
jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:59 schreef Laysa het volgende:
zitten jullie alweer van alles te vreten?
Ik zit echt nog wel volquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:59 schreef Laysa het volgende:
zitten jullie alweer van alles te vreten?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:59 schreef roos85 het volgende:
Greys, heb de baas geappt hoor over het Henken
Dat dusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zit echt nog wel volWel lekkere trek
Whaha Yash dacht juist dat ze achter lagen op julliequote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:02 schreef Greys het volgende:
Wij zaten maar te wachten tot we met goed fatsoen het toetje konden bestellen, tot jullie je ronde op hadden. Bestellen ze er daarna gewoon nóg eentje
ik had niet ontbeten hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:02 schreef Greys het volgende:
Wij zaten maar te wachten tot we met goed fatsoen het toetje konden bestellen, tot jullie je ronde op hadden. Bestellen ze er daarna gewoon nóg eentje
dat is mn oudste broerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Komt omdat je niet moeders mooiste bent..
Naja, als zij wel 8 dingen in 1 keer bestellen en wij 3-4 is dat technisch gezien wel zoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whaha Yash dacht juist dat ze achter lagen op jullie
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:04 schreef Toekito het volgende:
Zit er weer zo'n jankerd op hakken in mijn dm.....
Geen geleuter over dm's als we het verder toch niet mogen weten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:04 schreef Toekito het volgende:
Wat heb je nou weer gedaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:04 schreef Toekito het volgende:
Eens. Openbaar maken die dingenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen geleuter over dm's als we het verder toch niet mogen weten.
Dat vind ik zo schijtirritant
vragen om pics van mn broer. Maarja die is al bijna 30 jaar dood dus dat gaat wat lastig.quote:
Hé, zoent hij jou nou ook al?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goedenavond allen, mooie dag geweest?
doe ik tochquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eens. Openbaar maken die dingen
Nee, gewoon je klep over houdenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eens. Openbaar maken die dingen
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goedenavond allen, mooie dag geweest?
Nou, jij bent in ieder geval niet graflelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
vragen om pics van mn broer. Maarja die is al bijna 30 jaar dood dus dat gaat wat lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijkheid kent geen tijd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dus...
Had iemand nog vragen?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nou, jij bent in ieder geval niet graflelijkROFLOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Ik had ooit een kloon 'De_waarheid'quote:
Nee, maar wie wel, zo'n vaag begrip.quote:
Nou...... Dat hele 42 geneuzel zit me toch niet lekker.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dus...
Had iemand nog vragen?
Redelijk lang, als ze alles uitzenden.quote:
Greys is hartstikke duidelijk!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, maar wie wel, zo'n vaag begrip.
Ook in haar kandidaat topic..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:12 schreef Toekito het volgende:
IB op dumpert de tieten van Jennifer Hofmann zonder BH.
bijdehand.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Redelijk lang, als ze alles uitzenden.
42 is gewoon het antwoord op alles. Daar moet je niet aan twijfelen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou...... Dat hele 42 geneuzel zit me toch niet lekker.
want? Praat me bij.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
42 is gewoon het antwoord op alles. Daar moet je niet aan twijfelen.
In 't echt moet ik dat nog een beetje leren, maar ik werk er aan!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Greys is hartstikke duidelijk!
Moet ik les geven?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
In 't echt moet ik dat nog een beetje leren, maar ik werk er aan!
ik ben 28 ik hoef niet alles te weten.quote:
Alleen voor mij?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:12 schreef Toekito het volgende:
IB op dumpert de tieten van Jennifer Hofmann zonder BH.
Ik juist niet, maar dat komt ook omdat ik nog wel eens wil mompelen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
[me=PaarsBeestje]is iets te duidelijk in het echte leven![]()
[/me]
Ik ben vooral van de enorme uitleg en omslachtige verhalen als ik eigenlijk gewoon 'nee' bedoel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Moet ik les geven?
[me=PaarsBeestje]is iets te duidelijk in het echte leven![]()
[/me]
Volgens mij heb ik vandaag een paar verhalen gehoord waarin dat wel nuttig was geweest jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben vooral van de enorme uitleg en omslachtige verhalen als ik eigenlijk gewoon 'nee' bedoel.
Ik ben meer van het botte 'nee' en dan een korte uitleg geven als ik huilende gezichten ziequote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben vooral van de enorme uitleg en omslachtige verhalen als ik eigenlijk gewoon 'nee' bedoel.
Jij zou in Katwijk moeten wonen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Alleen voor mij?
Maar dan is dit wel iets voor jou
oh met Joris en die groene dude?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:20 schreef roos85 het volgende:
Oh volgende week Toek
Gaat ie samen met gasten van Bassie en Adriaan & De Huilende Professor beelden kijken
Dan mompel ook even dat je de 8e komt Henkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik juist niet, maar dat komt ook omdat ik nog wel eens wil mompelen.
yeahquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan mompel ook even dat je de 8e komt Henken
Mompelmompelinhetleidschmompel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan mompel ook even dat je de 8e komt Henken
Mooiquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mompelmompelinhetleidschmompel.
Roosquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mompelmompelinhetleidschmompel.
Ja toch?quote:
Waaromquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:25 schreef indaha het volgende:
[..]
Roos, weer een slachtoffer gevonden
Voorlopig bij de komers.quote:
O jaquote:
Nee omdat ik lillik benquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
WaaromToch niet omdat ik lelijk ben?
Ja nee, niks voorlopig. Eens een komer altijd een komerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voorlopig bij de komers.
Duidelijk enzo.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:32 schreef Greys het volgende:
Nog bij de OP:
Komers:
- Roozjee
OVB:
- Peter
- RenRen-
Wie zijn datquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:32 schreef Greys het volgende:
Nog bij de OP:
Komers:
- Roozjee
OVB:
- Peter
- RenRen-
Niks van gemerkt..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:18 schreef IrishBastard het volgende:
Ik kan vooral ongenuaneerd zijnEn ik vorm snel een mening die ik dan óók nog eens deel. Knap lastig soms
Op een dag als vandaag vind ik dat geen probleem. In mijn privé leven eigenlijk sowieso niet, maar in het professionele leven is dat lastigerquote:
Hehequote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Op een dag als vandaag vind ik dat geen probleem. In mijn privé leven eigenlijk sowieso niet, maar in het professionele leven is dat lastiger
ik heb all you need als achtergrond opstaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:39 schreef roos85 het volgende:
Wat is Heer en Meester toch slechte tv
Vooral nog beperkend, helaas. Maar wat ik zeg, als mensen mij in het gewone leven niet moeten, dan maar niet hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hehe
Maar kan soms wel lekker zijn..
En terechtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:40 schreef Greys het volgende:
Gemeente Utrecht geeft Henk Westbroek 1300 eu boete omdat zijn café een wijntje schonk aan een 17-jarige 'lokjongere', maar schenkt zelf wel drank aan jongeren op de nieuwjaarsreceptie van de gemeente![]()
Teveel is nooit goed.. maar soms zou ik met liefde en plezier iemand een takketrol noemen maar voor de lieve vrede hou ik mijn mond maarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Vooral nog beperkend, helaas. Maar wat ik zeg, als mensen mij in het gewone leven niet moeten, dan maar niet hoor
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En terechtHenk Westbroek verdient het
Mooi hè, uiterstenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Teveel is nooit goed.. maar soms zou ik met liefde en plezier iemand een takketrol noemen maar voor de lieve vrede hou ik mijn mond maar
Heb je gelijk in
Ik vond je tof iig!
Iets al jaren hebben geeft je toch ook geen recht op ietsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Nee, zelfs hij niet
Maar serieus, gemeenten maken de kroegen wel echt kapot hoor.
Henk ook met zijn terrasje... hij heeft het al jaren, hij heeft foto's van de kroeg in (heel) vroeger tijden dat er ook al een terrasje was, nu heeft de Gemeente Rotterdam 'vergeten' zijn terrasvergunning te verlengen en krijgt ie geen nieuwe. Ja, tegen betaling van duizenden euro's. Succes, met je kleine zaakje
Ohjaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Genoeg kusjekroelHet is hier potdomme geen R&P
Er staat dat ze het "vergeten" zijn. En als ie er tegen betaling van veul geld wel één kan krijgen heeft dat wss niets met eisen te maken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Iets al jaren hebben geeft je toch ook geen recht op ietsKennelijk voldoet hij dan nu niet aan de eisen?
Waarom kreeg hij al jaren die vergunning WEL dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Iets al jaren hebben geeft je toch ook geen recht op ietsKennelijk voldoet hij dan nu niet aan de eisen?
Kost verlengen geen geld dan? In dat geval gewoon een zaak aanspannen, als het bewezen bij de gemeente ligt. Indien niet, dan pech hè. Helaas pindakaas, dan had hij kennelijk eerder actie moeten ondernemenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Er staat dat ze het "vergeten" zijn. En als ie er tegen betaling van veul geld wel één kan krijgen heeft dat wss niets met eisen te maken.
Geen idee hè, jij geeft deze infoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom kreeg hij al jaren die vergunning WEL dan?
Er is niets gewijzigd aan de eisen. Ze hebben je alleen gewoon in de tang.
Oopsie meneer, per ongeluk uw vergunning op de verkeerde stapel gelegd. Ja nee sorry, nu kunnen we hem niet meer zomaar verlengen! Nu moet u het opnieuw aanvragen.
Stond heel artikel over in het AD laatst, kan het online niet vinden.
Ja, je zou het ook gewoon kunnen geloven.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Geen idee hè, jij geeft deze info
Das wel triestquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Nee, zelfs hij niet
Maar serieus, gemeenten maken de kroegen wel echt kapot hoor.
Henk ook met zijn terrasje... hij heeft het al jaren, hij heeft foto's van de kroeg in (heel) vroeger tijden dat er ook al een terrasje was, nu heeft de Gemeente Rotterdam 'vergeten' zijn terrasvergunning te verlengen en krijgt ie geen nieuwe. Ja, tegen betaling van duizenden euro's. Succes, met je kleine zaakje
Dat is idd wel klote, maar alles komt goed.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom kreeg hij al jaren die vergunning WEL dan?
Er is niets gewijzigd aan de eisen. Ze hebben je alleen gewoon in de tang.
Oopsie meneer, per ongeluk uw vergunning op de verkeerde stapel gelegd. Ja nee sorry, nu kunnen we hem niet meer zomaar verlengen! Nu moet u het opnieuw aanvragen.
Stond heel artikel over in het AD laatst, kan het online niet vinden.
Ik denk dat ik twee Henken verwissel. Maar dan nog, ik neem aan dat 'de Henk' wel verzekerd is voor juridische problemen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, je zou het ook gewoon kunnen geloven.
Het hoeft niet hoor![]()
En tuurlijk kan je 'even een zaak aanspannen'. Maar als kleine ondernemer is dat gewoon ronduit kut. Ze naaien je waar je bij staat, in dit geval.
Ik zie een patroon in de boetebedragenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:50 schreef Greys het volgende:
Koninginnedag.
Overal in elke stad teringherrie op straat tot weet ik hoe laat.
Om 17 uur 's middags (!!) kwamen ze even decibellen meten daar. Hij had de terrasdeur open want het was mooi weer. Alle buren zaten er ook. Bam, 1300 boete, iets te hard.![]()
Oh sorry, ik had het over 'onze' Henk iddquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik denk dat ik twee Henken verwissel. Maar dan nog, ik neem aan dat 'de Henk' wel verzekerd is voor juridische problemen?
Okquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:52 schreef Greys het volgende:
Nou ja, daarom vind ik het óók lullig voor Henk Westbroek![]()
Gewoon. Omdat. Pluh!
Terwijl ze in Eindhoven juist stratumseind?? weer nieuw leven willen inblazenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had het over 'onze' Henk idd
Hij zal er vast voor verzekerd zijn, maar Gemeente Rotterdam is met een flink ontmoedigingsbeleid bezig. Dus het ene is nog niet klaar en het andere begint weer
Je wilde gewoon niet praten met de mensen in de (voor jouw) linkerhoek hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:55 schreef Oognip het volgende:
Roos, ik heb het helemaal niet gezegd, maar ik vond je haar echt heeeeel leuk zitten!!
Ik vergeet altijd om complimenten te geven
Dankje Nipquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:55 schreef Oognip het volgende:
Roos, ik heb het helemaal niet gezegd, maar ik vond je haar echt heeeeel leuk zitten!!
Ik vond ook dat je heel leuk zat Roosquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:55 schreef Oognip het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was de 'pluh' he?
Works like a charm!
Gofferquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik vond ook dat je heel leuk zat RoosBeter dan aan de andere kant denk ik
En ik zat er naastquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:58 schreef Greys het volgende:
Ik vond Roos haar ogen ook mooi opgemaakt!
Het kreng heeft sowieso mooie ogen, maar dan óók nog mooi opgemaakt
Ik had alleen wat mascara erop gepleurdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:58 schreef Greys het volgende:
Dus als ze mooi is is ze meteen een kreng hèquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:58 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
En ik zat er naast![]()
mooie harde krullekes
Dan kan ik je bij deze helemáál niet meer uitstaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik had alleen wat mascara erop gepleurd![]()
Hoeveel woorden kun je verzinnen om d'r te omschrijven?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan ik je bij deze helemáál niet meer uitstaan
Treurwilg..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan ik je bij deze helemáál niet meer uitstaan
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
En ik zat er naast![]()
mooie harde krullekes
Mijn man zei daarstraks in de trein dat hij vond dat Roos een heel vrolijk gezicht hadquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik had alleen wat mascara erop gepleurd![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Mijn man zei daarstraks in de trein dat hij vond dat Roos een heel vrolijk gezicht haden dat wil wat zeggen als mijn man iets opmerkt
De snoeperd, gewoon 2 x willen zoenenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Mijn man zei daarstraks in de trein dat hij vond dat Roos een heel vrolijk gezicht haden dat wil wat zeggen als mijn man iets opmerkt
Nee hoor , ik moest toch ook meer direct dingen zeggen, nou zo is hetquote:
Die oren van de bovenstequote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
Roy Donders Huispak:
[ afbeelding ]
Daar zit wel verschil in he.
Wat leukquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb ipv gesnackt zojuist een half uur op de hometrainer doorgebrachtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit te verzinnen wat ik nog ff wil eten. Heb zin in bitterballen
O jij had hem doorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
De snoeperd, gewoon 2 x willen zoenen
collega van mij is ze aan het laten dichtgroeien. Dus dan zit dat ding er niet meer in. Dat is pas ranzigquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Die oren van de bovensteAls mensen dat hebben, vind ik dat altijd zo viezig. Geen idee waarom. Sorry!
/oppervlakkig
Ja nou durf ik helemaal niet meerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb ipv gesnackt zojuist een half uur op de hometrainer doorgebracht
Dat is nog ranziger inderdaadquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
collega van mij is ze aan het laten dichtgroeien. Dus dan zit dat ding er niet meer in. Dat is pas ranzig
Ik denk dat mijn achterwerk ongeveer 5x zo breed is als de jouwe, dus het is ook echt wel nodigquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja nou durf ik helemaal niet meer
Idd, je hebt helemaal gelijk, die eerste is leuker.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
Roy Donders Huispak:
[ afbeelding ]
Klopt, die van Roy wordt gedragen door een vrouwquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
Roy Donders Huispak:
[ afbeelding ]
Ze missen juist ietsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Die oren van de bovensteAls mensen dat hebben, vind ik dat altijd zo viezig. Geen idee waarom. Sorry!
/oppervlakkig
Met glitters en paijetjesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Klopt, die van Roy wordt gedragen door een vrouw
Ik vroeg me al af waarom die gast nooit die schotels in hadquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
collega van mij is ze aan het laten dichtgroeien. Dus dan zit dat ding er niet meer in. Dat is pas ranzig
Dan moet je wel goed je best doenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn achterwerk ongeveer 5x zo breed is als de jouwe, dus het is ook echt wel nodig
Goed bezigquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb ipv gesnackt zojuist een half uur op de hometrainer doorgebracht
Mensen moeten het uiteraard zelf wetenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ze missen juist ietsEr zit namelijk een gat in
Die collega van Yashi geeft aan dat dit niet het geval is. Op schokkende wijzequote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Mensen moeten het uiteraard zelf wetenVrijheid, blijheid enzo. Maar ik vraag me af of dat ooit nog goed komt als je er weer vanaf wilt.
Pas je wel op dat je brie niet smelt?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:10 schreef roos85 het volgende:
Lekker de elektrische deken aan gegooid
Bij mijn collega is het al wel kleiner. Maar dat randje wat er dan zo bungelt is echtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Mensen moeten het uiteraard zelf wetenVrijheid, blijheid enzo. Maar ik vraag me af of dat ooit nog goed komt als je er weer vanaf wilt.
Ligt al in de koelkast..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je brie niet smelt?
Na 2 jaar ellende en teveel gevroten, moest er maar eens iets gebeuren enzo. Ik zal nooit de slankste zijn (en dus ook geen Miss Nederland wordenquote:
slapen doe je ook niet in een huispakquote:
Ik voel gewoon m'n maag draaien..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bij mijn collega is het al wel kleiner. Maar dat randje wat er dan zo bungelt is echt
Daarom gaan wij morgen zwemmenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Na 2 jaar ellende en teveel gevroten, moest er maar eens iets gebeuren enzo. Ik zal nooit de slankste zijn (en dus ook geen Miss Nederland worden) maar een pietsie flink wat minder, mag best
Te hard gefietst?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik voel gewoon m'n maag draaien..
Zwemmen!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daarom gaan wij morgen zwemmenEn omdat ik gewoon weer een beetje spiermassa wil kweken
Hoe beweegt hij jou er in vredesnaam toe om met je hoofd dat bakje te verplaatsenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:13 schreef roos85 het volgende:
Katten![]()
Die lekkere dikkert van me vindt het helemaal tof om met zijn kop tegen de waterbak te beuken en als het water dan beweegt te gaan drinken of de waterbak met mijn kop te verplaatsen..
Vanochtend vond ik de waterbak en een voerbak onder de bankNet lagen ze er weer bijna onder
Gewoon schijt aan hebben. Je werkt er in ieder geval aanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zwemmen!Lekker lijkt me dat, maar dat durf ik nog (lang) niet.
Uh huh.. totdat Greenpeace langs komt om je weer naar de kust te sleuren!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben. Je werkt er in ieder geval aan
Ik zei toch niet dat het in de zee moestquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Uh huh.. totdat Greenpeace langs komt om je weer naar de kust te sleuren!
Omdat ie mijn kop lillik vindtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe beweegt hij jou er in vredesnaam toe om met je hoofd dat bakje te verplaatsen
Lollifantenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:15 schreef IrishBastard het volgende:
Vanwaar eigenlijk 2 x een lollifant en 1x een ander paars beestje in je UI?
Heb ook een badpak gekocht vorig weekend. Want in bikini ga ik echt niet meer. En moet zeggen. Ik had gelukkig meteen het goede badpak (met print e.d.) aangetrokken. Want trok daarna een simpele zwarte Adidas aan en de moed zonk me toen wel in de schoenen. Maar dat moment was erg kort omdat ik meteen weer dacht aan hoe die andere met print stond.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zwemmen!Lekker lijkt me dat, maar dat durf ik nog (lang) niet.
Inderdaad..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen, dronken mensen en katten spreken de waarheid
Dat is fijn ja!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Heb ook een badpak gekocht vorig weekend. Want in bikini ga ik echt niet meer. En moet zeggen. Ik had gelukkig meteen het goede badpak (met print e.d.) aangetrokken. Want trok daarna een simpele zwarte Adidas aan en de moed zonk me toen wel in de schoenen. Maar dat moment was erg kort omdat ik meteen weer dacht aan hoe die andere met print stond.
Maar d'r mee over straat moet je ook niet gaan, vind ikquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
slapen doe je ook niet in een huispak
Hater.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar d'r mee over straat moet je ook niet gaan, vind ik
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga wel eens de vuilniszak in de container gooien hoor in m'n huispak (zwart met roze koeienvlekkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit ook al een beetje in de naam.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en verder probeer ik maar te denken wat IB zegt. Ik doe er op dat moment tenminste wat aanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat is fijn ja!Geeft zelfvertrouwen
Volgens mij ben jij hartstikke lovely! Dus het merendeel zal zo over jou denkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja en verder probeer ik maar te denken wat IB zegt. Ik doe er op dat moment tenminste wat aan
Vind wel fijn dat IB ook mee gaat. Weet ik iig dat er wel iemand aanwezig is die anders over me denkt
Kom op zeg, alsof je zo'n gedrocht bentquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja en verder probeer ik maar te denken wat IB zegt. Ik doe er op dat moment tenminste wat aan
Vind wel fijn dat IB ook mee gaat. Weet ik iig dat er wel iemand aanwezig is die anders over me denkt
Eens.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hartstikke lovely! Dus het merendeel zal zo over jou denken
Ik zeg alleen dat jij me zelfvertrouwen geeftquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kom op zeg, alsof je zo'n gedrocht bent
Ja, ze zijn een jambek dat zeurt, en ze weet niet watskebeurtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:25 schreef Laysa het volgende:
je moet gewoon schijt hebben aan wat anderen van je vinden....Jambekken....allemaal!
Doe ik volgende keer een huispak aanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:26 schreef Laysa het volgende:
Ah Mister_D zei heel lief vandaag: lekker warm joh zo'n hoodie![]()
Ik voelde me wel een beetje underdressed
Had Greys toch haar galajurk met bijbehorende tiara aangetrokken?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:26 schreef Laysa het volgende:
Ah Mister_D zei heel lief vandaag: lekker warm joh zo'n hoodie![]()
Ik voelde me wel een beetje underdressed
Ik vermoed dat morgen tussen 11-12 daar de bejaardjes oid zwemmen. Die komen echt wel om hun lekkere lijf te laten zien hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, ze zijn een jambek dat zeurt, en ze weet niet watskebeurt
Serieus, je komt daar niet om je geile lijf te laten zien tochJe komt er om te sporten
De volgende keer zal ik iets meer mijn best doenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Doe ik volgende keer een huispak aan
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vermoed dat morgen tussen 11-12 daar de bejaardjes oid zwemmen. Die komen echt wel om hun lekkere lijf te laten zien hoor
Geilquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vermoed dat morgen tussen 11-12 daar de bejaardjes oid zwemmen. Die komen echt wel om hun lekkere lijf te laten zien hoor
vooral nipje zag er kittig uitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Had Greys toch haar galajurk met bijbehorende tiara aangetrokken?
Ach, ik vond het veel belangrijker dat je er was dan dat je een toffe outfit aan hadquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik iets meer mijn best doen
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ach, ik vond het veel belangrijker dat je er was dan dat je een toffe outfit aan had
Jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kun jij dat? Zo ja, hoe doe je dat?
Ik zou echt willen dat ik dat kon, serieusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:25 schreef Laysa het volgende:
je moet gewoon schijt hebben aan wat anderen van je vinden....Jambekken....allemaal!
En genieten van trillende, lillende oude velletjes!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja hè, lekker tussen dat zeewier door zwemmen
Kan me voorstellen dat het moeilijk isquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zou echt willen dat ik dat kon, serieusMijn man zegt precies hetzelfde wat jij zegt, maar ik heb daar nog wel eens problemen mee om het uit te voeren
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En genieten van trillende, lillende oude velletjes!
Dat ze daar zo staan naast dat bad, nog nahijgend van het ophijsen uit het water, met die druppels die van hun lijf af, rustig alle rimpels in rollenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En genieten van trillende, lillende oude velletjes!
Oh ga door!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat ze daar zo staan naast dat bad, nog nahijgend van het ophijsen uit het water, met die druppels die van hun lijf af, rustig alle rimpels in rollen
Je hebt duidelijk door waarom ik écht ga zwemmen morgen
Daarom zit ik ook in therapiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het moeilijk is
Mijn koets met lakeien op de parkeerplaatsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Had Greys toch haar galajurk met bijbehorende tiara aangetrokken?
Tof! Dank voor de tip!quote:
Heel goedquote:
Die koets van Matell bedoel jequote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn koets met lakeien op de parkeerplaats
Playmobilquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heel goed
[..]
Die koets van Matell bedoel je
Daar heb ik dan weer geen problemen meequote:
Vind het grappig dat alles zo in elkaar over gaat, had af en toe helemaal niet het idee dat er al een nieuw nummer gestart was. Album is dus echt één geheelquote:
Nu je het zegt. Maar het is geen active listening muziek, dat dan weer nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vind het grappig dat alles zo in elkaar over gaat, had af en toe helemaal niet het idee dat er al een nieuw nummer gestart was. Album is dus echt één geheelEn luistert gewoon lekker weg
Dat zei ik net ook al hardop, IRL tegen je. Maar je luistert nooitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Maar het is geen active listening muziek, dat dan weer niet
Die gifgroene plastic koets jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heel goed
[..]
Die koets van Matell bedoel je
Ik hou wel van dit soort dingen (behalve alle andere meuk die ik luister), maar dit is best tofquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Vind het grappig dat alles zo in elkaar over gaat, had af en toe helemaal niet het idee dat er al een nieuw nummer gestart was. Album is dus echt één geheelEn luistert gewoon lekker weg
Serieus?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook al hardop, IRL tegen je. Maar je luistert nooit![]()
Maar wie die Barbie en Ken dan zijnquote:
Hij was niet active aan het listenenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook al hardop, IRL tegen je. Maar je luistert nooit![]()
Popcorn pakken dan!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:38 schreef Laysa het volgende:
De katten zijn aan het rellen met een balletje
Jij snapt 'm!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij was niet active aan het listenen
Toek en Nipquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maar wie die Barbie en Ken dan zijnHier zitten alleen maar lillike mensen
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij was niet active aan het listenen
Hier wordt dagelijks de tent afgebroken door alle3 met die knisperballen van Zooplus. Ik ben altijd blij als de jongste gaat slapenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:38 schreef Laysa het volgende:
De katten zijn aan het rellen met een balletje
Dat ding ligt nu ergens waar ik niet bij kan....dat wordt nog leuk vannachtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Hier wordt dagelijks de tent afgebroken door alle3 met die knisperballen van Zooplus. Ik ben altijd blij als de jongste gaat slapen
Ooo dat is hier ook zoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Een collega van mij vraagt me altijd hoe IB het met mij uit houdt omdat ik zoveel praat. Ik zeg dan ook altijd dat IB zo'n 90% wegfiltert
Hier ook al 5. Misschien juist daaromquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Ooo dat is hier ook zo,maar het werkt al bijna 20 jaar
Ik ben nog aan het inhalen, ik zat gisteravond op een verjaardagquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:39 schreef Laysa het volgende:
nah nu is het wel voorbij met het lelijke...leuk was grappig enzo
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Een collega van mij vraagt me altijd hoe IB het met mij uit houdt omdat ik zoveel praat. Ik zeg dan ook altijd dat IB zo'n 90% wegfiltert
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het inhalen, ik zat gisteravond op een verjaardag![]()
Maar je hebt wel gelijk
Ja dit ook! Ze zag er sowieso heel mooi uitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:58 schreef Greys het volgende:
Beter dan helemaal niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja dit ook! Ze zag er sowieso heel mooi uit(Leuk he, complimenten naderhand ontvangen
)
Ze had alleen maar een beetje mascara op zegt ze.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja dit ook! Ze zag er sowieso heel mooi uit(Leuk he, complimenten naderhand ontvangen
)
Eyeliner bedoel je?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze had alleen maar een beetje mascara op zegt ze.
Geloof jij het?![]()
(Serieus he, ik dacht echt dat er oogschaduwlijntjes omheen zaten en al)
Ik vroeg me al af waar je spiermassa was geblevenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daarom gaan wij morgen zwemmenEn omdat ik gewoon weer een beetje spiermassa wil kweken
Greys gaat me begrijpen hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, dit is meer high skilled
Ja, want die heb jij wel gezien jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je spiermassa was gebleven
trusten paars beestjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Afijn, ik ga u allen verlaten. Truste luitjes!
Nee, da's een strakker lijntjequote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Welterusten en ik ga er ook vandoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Slaap lekker mop!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Welterusten en ik ga er ook vandoor
Ik geloof haar op haar mooie ogenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof jij het?![]()
Ja man, op de middelbare school. Poeh poeh, krijg het er nog warm van.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, want die heb jij wel gezien ja
Je zag er leuk uitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat is dat?
(ik zit terug te lezen, valt het op?)
trustenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Welterusten en ik ga er ook vandoor
Ga met je muis op je foto staan (niet klikken!) en dan profielfoto bewerken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:52 schreef Laysa het volgende:
hoe verander je in jesusnaam je profielfoto op Fb?
Ik kan dat allemaal niet hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof jij het?![]()
Heb geen idee wat je bedoeldquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, da's een strakker lijntje
Ik dacht echt dat ze met oogschaduw het één en ander had benadrukt boven en onder haar ogen. Maar da's kennelijk van nature. *jaloers*
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |