Henken op 8 februari, wie?quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Ja.. of snij gewoon plakjes..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Brie afhappen is toch wel een beetje awkward hè
En daarna doorgeven, 'ook een hapje'?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:58 schreef IrishBastard het volgende:
Wij hadden bij de studievereniging op een gegeven moment echt zo'n gast die dat ging doen. Grote borrel, samen met docenten en allesPakt 'ie zo dat stuk brie, en begint het af te happen
Dan sta je raar te kijkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:58 schreef IrishBastard het volgende:
Wij hadden bij de studievereniging op een gegeven moment echt zo'n gast die dat ging doen. Grote borrel, samen met docenten en allesPakt 'ie zo dat stuk brie, en begint het af te happen
Nee, daar was hij niet sociaal genoeg voorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
En daarna doorgeven, 'ook een hapje'?
't is meer dan een ideequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:59 schreef roos85 het volgende:
Ik heb het idee dat ik echt aso heb lopen schransen
jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:59 schreef Laysa het volgende:
zitten jullie alweer van alles te vreten?
Ik zit echt nog wel volquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:59 schreef Laysa het volgende:
zitten jullie alweer van alles te vreten?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:59 schreef roos85 het volgende:
Greys, heb de baas geappt hoor over het Henken
Dat dusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zit echt nog wel volWel lekkere trek
Whaha Yash dacht juist dat ze achter lagen op julliequote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:02 schreef Greys het volgende:
Wij zaten maar te wachten tot we met goed fatsoen het toetje konden bestellen, tot jullie je ronde op hadden. Bestellen ze er daarna gewoon nóg eentje
ik had niet ontbeten hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:02 schreef Greys het volgende:
Wij zaten maar te wachten tot we met goed fatsoen het toetje konden bestellen, tot jullie je ronde op hadden. Bestellen ze er daarna gewoon nóg eentje
dat is mn oudste broerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Komt omdat je niet moeders mooiste bent..
Naja, als zij wel 8 dingen in 1 keer bestellen en wij 3-4 is dat technisch gezien wel zoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whaha Yash dacht juist dat ze achter lagen op jullie
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:04 schreef Toekito het volgende:
Zit er weer zo'n jankerd op hakken in mijn dm.....
Geen geleuter over dm's als we het verder toch niet mogen weten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:04 schreef Toekito het volgende:
Wat heb je nou weer gedaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:04 schreef Toekito het volgende:
Eens. Openbaar maken die dingenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen geleuter over dm's als we het verder toch niet mogen weten.
Dat vind ik zo schijtirritant
vragen om pics van mn broer. Maarja die is al bijna 30 jaar dood dus dat gaat wat lastig.quote:
Hé, zoent hij jou nou ook al?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goedenavond allen, mooie dag geweest?
doe ik tochquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eens. Openbaar maken die dingen
Nee, gewoon je klep over houdenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eens. Openbaar maken die dingen
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goedenavond allen, mooie dag geweest?
Nou, jij bent in ieder geval niet graflelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
vragen om pics van mn broer. Maarja die is al bijna 30 jaar dood dus dat gaat wat lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijkheid kent geen tijd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dus...
Had iemand nog vragen?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nou, jij bent in ieder geval niet graflelijkROFLOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |