Henken op 8 februari, wie?quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Ja.. of snij gewoon plakjes..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Brie afhappen is toch wel een beetje awkward hè
En daarna doorgeven, 'ook een hapje'?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:58 schreef IrishBastard het volgende:
Wij hadden bij de studievereniging op een gegeven moment echt zo'n gast die dat ging doen. Grote borrel, samen met docenten en allesPakt 'ie zo dat stuk brie, en begint het af te happen
Dan sta je raar te kijkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:58 schreef IrishBastard het volgende:
Wij hadden bij de studievereniging op een gegeven moment echt zo'n gast die dat ging doen. Grote borrel, samen met docenten en allesPakt 'ie zo dat stuk brie, en begint het af te happen
Nee, daar was hij niet sociaal genoeg voorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
En daarna doorgeven, 'ook een hapje'?
't is meer dan een ideequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:59 schreef roos85 het volgende:
Ik heb het idee dat ik echt aso heb lopen schransen
jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:59 schreef Laysa het volgende:
zitten jullie alweer van alles te vreten?
Ik zit echt nog wel volquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:59 schreef Laysa het volgende:
zitten jullie alweer van alles te vreten?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:59 schreef roos85 het volgende:
Greys, heb de baas geappt hoor over het Henken
Dat dusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zit echt nog wel volWel lekkere trek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |