Serieus?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook al hardop, IRL tegen je. Maar je luistert nooit![]()
Maar wie die Barbie en Ken dan zijnquote:
Hij was niet active aan het listenenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook al hardop, IRL tegen je. Maar je luistert nooit![]()
Popcorn pakken dan!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:38 schreef Laysa het volgende:
De katten zijn aan het rellen met een balletje
Jij snapt 'm!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij was niet active aan het listenen
Toek en Nipquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maar wie die Barbie en Ken dan zijnHier zitten alleen maar lillike mensen
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij was niet active aan het listenen
Hier wordt dagelijks de tent afgebroken door alle3 met die knisperballen van Zooplus. Ik ben altijd blij als de jongste gaat slapenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:38 schreef Laysa het volgende:
De katten zijn aan het rellen met een balletje
Dat ding ligt nu ergens waar ik niet bij kan....dat wordt nog leuk vannachtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Hier wordt dagelijks de tent afgebroken door alle3 met die knisperballen van Zooplus. Ik ben altijd blij als de jongste gaat slapen
Ooo dat is hier ook zoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Een collega van mij vraagt me altijd hoe IB het met mij uit houdt omdat ik zoveel praat. Ik zeg dan ook altijd dat IB zo'n 90% wegfiltert
Hier ook al 5. Misschien juist daaromquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Ooo dat is hier ook zo,maar het werkt al bijna 20 jaar
Ik ben nog aan het inhalen, ik zat gisteravond op een verjaardagquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:39 schreef Laysa het volgende:
nah nu is het wel voorbij met het lelijke...leuk was grappig enzo
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Een collega van mij vraagt me altijd hoe IB het met mij uit houdt omdat ik zoveel praat. Ik zeg dan ook altijd dat IB zo'n 90% wegfiltert
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het inhalen, ik zat gisteravond op een verjaardag![]()
Maar je hebt wel gelijk
Ja dit ook! Ze zag er sowieso heel mooi uitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:58 schreef Greys het volgende:
Ik vond Roos haar ogen ook mooi opgemaakt!
Het kreng heeft sowieso mooie ogen, maar dan óók nog mooi opgemaakt
Beter dan helemaal niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja dit ook! Ze zag er sowieso heel mooi uit(Leuk he, complimenten naderhand ontvangen
)
Ze had alleen maar een beetje mascara op zegt ze.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja dit ook! Ze zag er sowieso heel mooi uit(Leuk he, complimenten naderhand ontvangen
)
Eyeliner bedoel je?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze had alleen maar een beetje mascara op zegt ze.
Geloof jij het?![]()
(Serieus he, ik dacht echt dat er oogschaduwlijntjes omheen zaten en al)
Ik vroeg me al af waar je spiermassa was geblevenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daarom gaan wij morgen zwemmenEn omdat ik gewoon weer een beetje spiermassa wil kweken
Greys gaat me begrijpen hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, dit is meer high skilled
Ja, want die heb jij wel gezien jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je spiermassa was gebleven
trusten paars beestjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Afijn, ik ga u allen verlaten. Truste luitjes!
Nee, da's een strakker lijntjequote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Welterusten en ik ga er ook vandoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Slaap lekker mop!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Welterusten en ik ga er ook vandoor
Ik geloof haar op haar mooie ogenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof jij het?![]()
Ja man, op de middelbare school. Poeh poeh, krijg het er nog warm van.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, want die heb jij wel gezien ja
Je zag er leuk uitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat is dat?
(ik zit terug te lezen, valt het op?)
trustenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Welterusten en ik ga er ook vandoor
Ga met je muis op je foto staan (niet klikken!) en dan profielfoto bewerken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:52 schreef Laysa het volgende:
hoe verander je in jesusnaam je profielfoto op Fb?
Ik kan dat allemaal niet hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof jij het?![]()
Heb geen idee wat je bedoeldquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, da's een strakker lijntje
Ik dacht echt dat ze met oogschaduw het één en ander had benadrukt boven en onder haar ogen. Maar da's kennelijk van nature. *jaloers*
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |