Dan moet je wel goed je best doenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn achterwerk ongeveer 5x zo breed is als de jouwe, dus het is ook echt wel nodig
Goed bezigquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb ipv gesnackt zojuist een half uur op de hometrainer doorgebracht
Mensen moeten het uiteraard zelf wetenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ze missen juist ietsEr zit namelijk een gat in
Die collega van Yashi geeft aan dat dit niet het geval is. Op schokkende wijzequote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Mensen moeten het uiteraard zelf wetenVrijheid, blijheid enzo. Maar ik vraag me af of dat ooit nog goed komt als je er weer vanaf wilt.
Pas je wel op dat je brie niet smelt?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:10 schreef roos85 het volgende:
Lekker de elektrische deken aan gegooid
Bij mijn collega is het al wel kleiner. Maar dat randje wat er dan zo bungelt is echtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Mensen moeten het uiteraard zelf wetenVrijheid, blijheid enzo. Maar ik vraag me af of dat ooit nog goed komt als je er weer vanaf wilt.
Ligt al in de koelkast..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je brie niet smelt?
Na 2 jaar ellende en teveel gevroten, moest er maar eens iets gebeuren enzo. Ik zal nooit de slankste zijn (en dus ook geen Miss Nederland wordenquote:
slapen doe je ook niet in een huispakquote:
Ik voel gewoon m'n maag draaien..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bij mijn collega is het al wel kleiner. Maar dat randje wat er dan zo bungelt is echt
Daarom gaan wij morgen zwemmenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Na 2 jaar ellende en teveel gevroten, moest er maar eens iets gebeuren enzo. Ik zal nooit de slankste zijn (en dus ook geen Miss Nederland worden) maar een pietsie flink wat minder, mag best
Te hard gefietst?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik voel gewoon m'n maag draaien..
Zwemmen!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daarom gaan wij morgen zwemmenEn omdat ik gewoon weer een beetje spiermassa wil kweken
Hoe beweegt hij jou er in vredesnaam toe om met je hoofd dat bakje te verplaatsenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:13 schreef roos85 het volgende:
Katten![]()
Die lekkere dikkert van me vindt het helemaal tof om met zijn kop tegen de waterbak te beuken en als het water dan beweegt te gaan drinken of de waterbak met mijn kop te verplaatsen..
Vanochtend vond ik de waterbak en een voerbak onder de bankNet lagen ze er weer bijna onder
Gewoon schijt aan hebben. Je werkt er in ieder geval aanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zwemmen!Lekker lijkt me dat, maar dat durf ik nog (lang) niet.
Uh huh.. totdat Greenpeace langs komt om je weer naar de kust te sleuren!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben. Je werkt er in ieder geval aan
Ik zei toch niet dat het in de zee moestquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Uh huh.. totdat Greenpeace langs komt om je weer naar de kust te sleuren!
Omdat ie mijn kop lillik vindtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe beweegt hij jou er in vredesnaam toe om met je hoofd dat bakje te verplaatsen
Lollifantenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:15 schreef IrishBastard het volgende:
Vanwaar eigenlijk 2 x een lollifant en 1x een ander paars beestje in je UI?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |