Nu je het zegt. Maar het is geen active listening muziek, dat dan weer nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vind het grappig dat alles zo in elkaar over gaat, had af en toe helemaal niet het idee dat er al een nieuw nummer gestart was. Album is dus echt één geheelEn luistert gewoon lekker weg
Dat zei ik net ook al hardop, IRL tegen je. Maar je luistert nooitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Maar het is geen active listening muziek, dat dan weer niet
Die gifgroene plastic koets jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heel goed
[..]
Die koets van Matell bedoel je
Ik hou wel van dit soort dingen (behalve alle andere meuk die ik luister), maar dit is best tofquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Vind het grappig dat alles zo in elkaar over gaat, had af en toe helemaal niet het idee dat er al een nieuw nummer gestart was. Album is dus echt één geheelEn luistert gewoon lekker weg
Serieus?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook al hardop, IRL tegen je. Maar je luistert nooit![]()
Maar wie die Barbie en Ken dan zijnquote:
Hij was niet active aan het listenenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook al hardop, IRL tegen je. Maar je luistert nooit![]()
Popcorn pakken dan!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:38 schreef Laysa het volgende:
De katten zijn aan het rellen met een balletje
Jij snapt 'm!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij was niet active aan het listenen
Toek en Nipquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maar wie die Barbie en Ken dan zijnHier zitten alleen maar lillike mensen
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij was niet active aan het listenen
Hier wordt dagelijks de tent afgebroken door alle3 met die knisperballen van Zooplus. Ik ben altijd blij als de jongste gaat slapenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:38 schreef Laysa het volgende:
De katten zijn aan het rellen met een balletje
Dat ding ligt nu ergens waar ik niet bij kan....dat wordt nog leuk vannachtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Hier wordt dagelijks de tent afgebroken door alle3 met die knisperballen van Zooplus. Ik ben altijd blij als de jongste gaat slapen
Ooo dat is hier ook zoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Een collega van mij vraagt me altijd hoe IB het met mij uit houdt omdat ik zoveel praat. Ik zeg dan ook altijd dat IB zo'n 90% wegfiltert
Hier ook al 5. Misschien juist daaromquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Ooo dat is hier ook zo,maar het werkt al bijna 20 jaar
Ik ben nog aan het inhalen, ik zat gisteravond op een verjaardagquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:39 schreef Laysa het volgende:
nah nu is het wel voorbij met het lelijke...leuk was grappig enzo
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Een collega van mij vraagt me altijd hoe IB het met mij uit houdt omdat ik zoveel praat. Ik zeg dan ook altijd dat IB zo'n 90% wegfiltert
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het inhalen, ik zat gisteravond op een verjaardag![]()
Maar je hebt wel gelijk
Ja dit ook! Ze zag er sowieso heel mooi uitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:58 schreef Greys het volgende:
Ik vond Roos haar ogen ook mooi opgemaakt!
Het kreng heeft sowieso mooie ogen, maar dan óók nog mooi opgemaakt
Beter dan helemaal niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja dit ook! Ze zag er sowieso heel mooi uit(Leuk he, complimenten naderhand ontvangen
)
Ze had alleen maar een beetje mascara op zegt ze.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja dit ook! Ze zag er sowieso heel mooi uit(Leuk he, complimenten naderhand ontvangen
)
Eyeliner bedoel je?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze had alleen maar een beetje mascara op zegt ze.
Geloof jij het?![]()
(Serieus he, ik dacht echt dat er oogschaduwlijntjes omheen zaten en al)
Ik vroeg me al af waar je spiermassa was geblevenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daarom gaan wij morgen zwemmenEn omdat ik gewoon weer een beetje spiermassa wil kweken
Greys gaat me begrijpen hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, dit is meer high skilled
Ja, want die heb jij wel gezien jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je spiermassa was gebleven
trusten paars beestjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Afijn, ik ga u allen verlaten. Truste luitjes!
Nee, da's een strakker lijntjequote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Welterusten en ik ga er ook vandoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Slaap lekker mop!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Welterusten en ik ga er ook vandoor
Ik geloof haar op haar mooie ogenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze had alleen maar een beetje mascara op zegt ze.
Geloof jij het?![]()
(Serieus he, ik dacht echt dat er oogschaduwlijntjes omheen zaten en al)
Ja man, op de middelbare school. Poeh poeh, krijg het er nog warm van.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, want die heb jij wel gezien ja
Je zag er leuk uitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat is dat?
(ik zit terug te lezen, valt het op?)
trustenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Welterusten en ik ga er ook vandoor
Ga met je muis op je foto staan (niet klikken!) en dan profielfoto bewerken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:52 schreef Laysa het volgende:
hoe verander je in jesusnaam je profielfoto op Fb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |