De volgende keer zal ik iets meer mijn best doenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Doe ik volgende keer een huispak aan
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vermoed dat morgen tussen 11-12 daar de bejaardjes oid zwemmen. Die komen echt wel om hun lekkere lijf te laten zien hoor
Geilquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vermoed dat morgen tussen 11-12 daar de bejaardjes oid zwemmen. Die komen echt wel om hun lekkere lijf te laten zien hoor
vooral nipje zag er kittig uitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Had Greys toch haar galajurk met bijbehorende tiara aangetrokken?
Ach, ik vond het veel belangrijker dat je er was dan dat je een toffe outfit aan hadquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik iets meer mijn best doen
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ach, ik vond het veel belangrijker dat je er was dan dat je een toffe outfit aan had
Jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kun jij dat? Zo ja, hoe doe je dat?
Ik zou echt willen dat ik dat kon, serieusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:25 schreef Laysa het volgende:
je moet gewoon schijt hebben aan wat anderen van je vinden....Jambekken....allemaal!
En genieten van trillende, lillende oude velletjes!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja hè, lekker tussen dat zeewier door zwemmen
Kan me voorstellen dat het moeilijk isquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zou echt willen dat ik dat kon, serieusMijn man zegt precies hetzelfde wat jij zegt, maar ik heb daar nog wel eens problemen mee om het uit te voeren
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En genieten van trillende, lillende oude velletjes!
Dat ze daar zo staan naast dat bad, nog nahijgend van het ophijsen uit het water, met die druppels die van hun lijf af, rustig alle rimpels in rollenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En genieten van trillende, lillende oude velletjes!
Oh ga door!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat ze daar zo staan naast dat bad, nog nahijgend van het ophijsen uit het water, met die druppels die van hun lijf af, rustig alle rimpels in rollen
Je hebt duidelijk door waarom ik écht ga zwemmen morgen
Daarom zit ik ook in therapiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het moeilijk is
Mijn koets met lakeien op de parkeerplaatsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Had Greys toch haar galajurk met bijbehorende tiara aangetrokken?
Tof! Dank voor de tip!quote:
Heel goedquote:
Die koets van Matell bedoel jequote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn koets met lakeien op de parkeerplaats
Playmobilquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heel goed
[..]
Die koets van Matell bedoel je
Daar heb ik dan weer geen problemen meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |