Heb ook een badpak gekocht vorig weekend. Want in bikini ga ik echt niet meer. En moet zeggen. Ik had gelukkig meteen het goede badpak (met print e.d.) aangetrokken. Want trok daarna een simpele zwarte Adidas aan en de moed zonk me toen wel in de schoenen. Maar dat moment was erg kort omdat ik meteen weer dacht aan hoe die andere met print stond.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zwemmen!Lekker lijkt me dat, maar dat durf ik nog (lang) niet.
Inderdaad..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen, dronken mensen en katten spreken de waarheid
Dat is fijn ja!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Heb ook een badpak gekocht vorig weekend. Want in bikini ga ik echt niet meer. En moet zeggen. Ik had gelukkig meteen het goede badpak (met print e.d.) aangetrokken. Want trok daarna een simpele zwarte Adidas aan en de moed zonk me toen wel in de schoenen. Maar dat moment was erg kort omdat ik meteen weer dacht aan hoe die andere met print stond.
Maar d'r mee over straat moet je ook niet gaan, vind ikquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
slapen doe je ook niet in een huispak
Hater.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar d'r mee over straat moet je ook niet gaan, vind ik
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga wel eens de vuilniszak in de container gooien hoor in m'n huispak (zwart met roze koeienvlekkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit ook al een beetje in de naam.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en verder probeer ik maar te denken wat IB zegt. Ik doe er op dat moment tenminste wat aanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat is fijn ja!Geeft zelfvertrouwen
Volgens mij ben jij hartstikke lovely! Dus het merendeel zal zo over jou denkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja en verder probeer ik maar te denken wat IB zegt. Ik doe er op dat moment tenminste wat aan
Vind wel fijn dat IB ook mee gaat. Weet ik iig dat er wel iemand aanwezig is die anders over me denkt
Kom op zeg, alsof je zo'n gedrocht bentquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja en verder probeer ik maar te denken wat IB zegt. Ik doe er op dat moment tenminste wat aan
Vind wel fijn dat IB ook mee gaat. Weet ik iig dat er wel iemand aanwezig is die anders over me denkt
Eens.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hartstikke lovely! Dus het merendeel zal zo over jou denken
Ik zeg alleen dat jij me zelfvertrouwen geeftquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kom op zeg, alsof je zo'n gedrocht bent
Ja, ze zijn een jambek dat zeurt, en ze weet niet watskebeurtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:25 schreef Laysa het volgende:
je moet gewoon schijt hebben aan wat anderen van je vinden....Jambekken....allemaal!
Doe ik volgende keer een huispak aanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:26 schreef Laysa het volgende:
Ah Mister_D zei heel lief vandaag: lekker warm joh zo'n hoodie![]()
Ik voelde me wel een beetje underdressed
Had Greys toch haar galajurk met bijbehorende tiara aangetrokken?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:26 schreef Laysa het volgende:
Ah Mister_D zei heel lief vandaag: lekker warm joh zo'n hoodie![]()
Ik voelde me wel een beetje underdressed
Ik vermoed dat morgen tussen 11-12 daar de bejaardjes oid zwemmen. Die komen echt wel om hun lekkere lijf te laten zien hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, ze zijn een jambek dat zeurt, en ze weet niet watskebeurt
Serieus, je komt daar niet om je geile lijf te laten zien tochJe komt er om te sporten
De volgende keer zal ik iets meer mijn best doenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Doe ik volgende keer een huispak aan
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vermoed dat morgen tussen 11-12 daar de bejaardjes oid zwemmen. Die komen echt wel om hun lekkere lijf te laten zien hoor
Geilquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vermoed dat morgen tussen 11-12 daar de bejaardjes oid zwemmen. Die komen echt wel om hun lekkere lijf te laten zien hoor
vooral nipje zag er kittig uitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Had Greys toch haar galajurk met bijbehorende tiara aangetrokken?
Ach, ik vond het veel belangrijker dat je er was dan dat je een toffe outfit aan hadquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik iets meer mijn best doen
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ach, ik vond het veel belangrijker dat je er was dan dat je een toffe outfit aan had
Jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kun jij dat? Zo ja, hoe doe je dat?
Ik zou echt willen dat ik dat kon, serieusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:25 schreef Laysa het volgende:
je moet gewoon schijt hebben aan wat anderen van je vinden....Jambekken....allemaal!
En genieten van trillende, lillende oude velletjes!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja hè, lekker tussen dat zeewier door zwemmen
Kan me voorstellen dat het moeilijk isquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zou echt willen dat ik dat kon, serieusMijn man zegt precies hetzelfde wat jij zegt, maar ik heb daar nog wel eens problemen mee om het uit te voeren
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En genieten van trillende, lillende oude velletjes!
Dat ze daar zo staan naast dat bad, nog nahijgend van het ophijsen uit het water, met die druppels die van hun lijf af, rustig alle rimpels in rollenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En genieten van trillende, lillende oude velletjes!
Oh ga door!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat ze daar zo staan naast dat bad, nog nahijgend van het ophijsen uit het water, met die druppels die van hun lijf af, rustig alle rimpels in rollen
Je hebt duidelijk door waarom ik écht ga zwemmen morgen
Daarom zit ik ook in therapiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het moeilijk is
Mijn koets met lakeien op de parkeerplaatsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Had Greys toch haar galajurk met bijbehorende tiara aangetrokken?
Tof! Dank voor de tip!quote:
Heel goedquote:
Die koets van Matell bedoel jequote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn koets met lakeien op de parkeerplaats
Playmobilquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heel goed
[..]
Die koets van Matell bedoel je
Daar heb ik dan weer geen problemen meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |