Op een dag als vandaag vind ik dat geen probleem. In mijn privé leven eigenlijk sowieso niet, maar in het professionele leven is dat lastigerquote:
Hehequote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Op een dag als vandaag vind ik dat geen probleem. In mijn privé leven eigenlijk sowieso niet, maar in het professionele leven is dat lastiger
ik heb all you need als achtergrond opstaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:39 schreef roos85 het volgende:
Wat is Heer en Meester toch slechte tv
Vooral nog beperkend, helaas. Maar wat ik zeg, als mensen mij in het gewone leven niet moeten, dan maar niet hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hehe
Maar kan soms wel lekker zijn..
En terechtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:40 schreef Greys het volgende:
Gemeente Utrecht geeft Henk Westbroek 1300 eu boete omdat zijn café een wijntje schonk aan een 17-jarige 'lokjongere', maar schenkt zelf wel drank aan jongeren op de nieuwjaarsreceptie van de gemeente![]()
Teveel is nooit goed.. maar soms zou ik met liefde en plezier iemand een takketrol noemen maar voor de lieve vrede hou ik mijn mond maarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Vooral nog beperkend, helaas. Maar wat ik zeg, als mensen mij in het gewone leven niet moeten, dan maar niet hoor
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En terechtHenk Westbroek verdient het
Mooi hè, uiterstenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Teveel is nooit goed.. maar soms zou ik met liefde en plezier iemand een takketrol noemen maar voor de lieve vrede hou ik mijn mond maar
Heb je gelijk in
Ik vond je tof iig!
Iets al jaren hebben geeft je toch ook geen recht op ietsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Nee, zelfs hij niet
Maar serieus, gemeenten maken de kroegen wel echt kapot hoor.
Henk ook met zijn terrasje... hij heeft het al jaren, hij heeft foto's van de kroeg in (heel) vroeger tijden dat er ook al een terrasje was, nu heeft de Gemeente Rotterdam 'vergeten' zijn terrasvergunning te verlengen en krijgt ie geen nieuwe. Ja, tegen betaling van duizenden euro's. Succes, met je kleine zaakje
Ohjaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Genoeg kusjekroelHet is hier potdomme geen R&P
Er staat dat ze het "vergeten" zijn. En als ie er tegen betaling van veul geld wel één kan krijgen heeft dat wss niets met eisen te maken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Iets al jaren hebben geeft je toch ook geen recht op ietsKennelijk voldoet hij dan nu niet aan de eisen?
Waarom kreeg hij al jaren die vergunning WEL dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Iets al jaren hebben geeft je toch ook geen recht op ietsKennelijk voldoet hij dan nu niet aan de eisen?
Kost verlengen geen geld dan? In dat geval gewoon een zaak aanspannen, als het bewezen bij de gemeente ligt. Indien niet, dan pech hè. Helaas pindakaas, dan had hij kennelijk eerder actie moeten ondernemenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Er staat dat ze het "vergeten" zijn. En als ie er tegen betaling van veul geld wel één kan krijgen heeft dat wss niets met eisen te maken.
Geen idee hè, jij geeft deze infoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom kreeg hij al jaren die vergunning WEL dan?
Er is niets gewijzigd aan de eisen. Ze hebben je alleen gewoon in de tang.
Oopsie meneer, per ongeluk uw vergunning op de verkeerde stapel gelegd. Ja nee sorry, nu kunnen we hem niet meer zomaar verlengen! Nu moet u het opnieuw aanvragen.
Stond heel artikel over in het AD laatst, kan het online niet vinden.
Ja, je zou het ook gewoon kunnen geloven.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Geen idee hè, jij geeft deze info
Das wel triestquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Nee, zelfs hij niet
Maar serieus, gemeenten maken de kroegen wel echt kapot hoor.
Henk ook met zijn terrasje... hij heeft het al jaren, hij heeft foto's van de kroeg in (heel) vroeger tijden dat er ook al een terrasje was, nu heeft de Gemeente Rotterdam 'vergeten' zijn terrasvergunning te verlengen en krijgt ie geen nieuwe. Ja, tegen betaling van duizenden euro's. Succes, met je kleine zaakje
Dat is idd wel klote, maar alles komt goed.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom kreeg hij al jaren die vergunning WEL dan?
Er is niets gewijzigd aan de eisen. Ze hebben je alleen gewoon in de tang.
Oopsie meneer, per ongeluk uw vergunning op de verkeerde stapel gelegd. Ja nee sorry, nu kunnen we hem niet meer zomaar verlengen! Nu moet u het opnieuw aanvragen.
Stond heel artikel over in het AD laatst, kan het online niet vinden.
Ik denk dat ik twee Henken verwissel. Maar dan nog, ik neem aan dat 'de Henk' wel verzekerd is voor juridische problemen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, je zou het ook gewoon kunnen geloven.
Het hoeft niet hoor![]()
En tuurlijk kan je 'even een zaak aanspannen'. Maar als kleine ondernemer is dat gewoon ronduit kut. Ze naaien je waar je bij staat, in dit geval.
Ik zie een patroon in de boetebedragenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:50 schreef Greys het volgende:
Koninginnedag.
Overal in elke stad teringherrie op straat tot weet ik hoe laat.
Om 17 uur 's middags (!!) kwamen ze even decibellen meten daar. Hij had de terrasdeur open want het was mooi weer. Alle buren zaten er ook. Bam, 1300 boete, iets te hard.![]()
Oh sorry, ik had het over 'onze' Henk iddquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik denk dat ik twee Henken verwissel. Maar dan nog, ik neem aan dat 'de Henk' wel verzekerd is voor juridische problemen?
Okquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:52 schreef Greys het volgende:
Nou ja, daarom vind ik het óók lullig voor Henk Westbroek![]()
Gewoon. Omdat. Pluh!
Terwijl ze in Eindhoven juist stratumseind?? weer nieuw leven willen inblazenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had het over 'onze' Henk idd
Hij zal er vast voor verzekerd zijn, maar Gemeente Rotterdam is met een flink ontmoedigingsbeleid bezig. Dus het ene is nog niet klaar en het andere begint weer
Je wilde gewoon niet praten met de mensen in de (voor jouw) linkerhoek hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:55 schreef Oognip het volgende:
Roos, ik heb het helemaal niet gezegd, maar ik vond je haar echt heeeeel leuk zitten!!
Ik vergeet altijd om complimenten te geven
Dankje Nipquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:55 schreef Oognip het volgende:
Roos, ik heb het helemaal niet gezegd, maar ik vond je haar echt heeeeel leuk zitten!!
Ik vond ook dat je heel leuk zat Roosquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:55 schreef Oognip het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was de 'pluh' he?
Works like a charm!
Gofferquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik vond ook dat je heel leuk zat RoosBeter dan aan de andere kant denk ik
En ik zat er naastquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:58 schreef Greys het volgende:
Ik vond Roos haar ogen ook mooi opgemaakt!
Het kreng heeft sowieso mooie ogen, maar dan óók nog mooi opgemaakt
Ik had alleen wat mascara erop gepleurdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:58 schreef Greys het volgende:
Dus als ze mooi is is ze meteen een kreng hèquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:58 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
En ik zat er naast![]()
mooie harde krullekes
Dan kan ik je bij deze helemáál niet meer uitstaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik had alleen wat mascara erop gepleurd![]()
Hoeveel woorden kun je verzinnen om d'r te omschrijven?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan ik je bij deze helemáál niet meer uitstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |