https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Hoogste punt sinds vier dagenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:20 schreef MichaelScott het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hij mag van mij nu wel naar 43, die schommelingen rond 26 worden een beetje saai.
Dat is mij teveel werk. Gewoon verkopen en een paar euro lager inkopen. Die zakt toch wel weerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:22 schreef roislecxe het volgende:
Vind het juist wel leuk zo de laatste 2 uur. Heb al 4x ingekocht en verkocht voor een beetje meer.
Langzaam maar zeker een stackje bouwen
Nu daalt het voornamelijk dus blijf ik er even uit
En de verkoop op 26.333 was voorlopig even geniaal natuurlijk![]()
twitter:wdcfoundation twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 16:05:21#Scharmbeck shares are FLYING. People getting in before secondary offering of .05 coming shortly https://t.co/MEr3cQMO52 #Worldcoin reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:19 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
twitter:wdcfoundation twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 16:05:21#Scharmbeck shares are FLYING. People getting in before secondary offering of .05 coming shortly https://t.co/MEr3cQMO52 #Worldcoin reageer retweet
twitter:Fedoracoin twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 16:05:21TIPS to the moon! #Fedoracoin #TIPS reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]twitter:Fedoracoin twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 16:05:21TIPS to the moon! #Fedoracoin #TIPS reageer retweet
kga ze gelijk kopen!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]twitter:Fedoracoin twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 16:05:21TIPS to the moon! #Fedoracoin #TIPS reageer retweet
Hehehe, hangt er vanaf hoeveel je nodig hebtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:12 schreef MaGNeT het volgende:
Hmmm, wil deze maand nog 23 BTC verkopen, vandaag doen of ff wachten?
Wachten toch want volgens jou is de koers in april 1500quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:12 schreef MaGNeT het volgende:
Hmmm, wil deze maand nog 23 BTC verkopen, vandaag doen of ff wachten?
Je hebt gelijk dat hij bitcoin niet helemaal volgt, maar meer in de negatieve zin?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:53 schreef strbo het volgende:
[..]
Stukje psychologie denk ik. Een Litecoin is niet zoveel waard, dus daar kan je de lekker veel van hebben. En het volgt Bitcoin niet helemaal, in de afgelopen maand heeft BTC/LTC geschommelt tussen 0.011 en 0.052. En Litecoin
Maar ik (en velen hier met mij) heb wel geprofiteert van die stijging naar 0.05 ineens. Dat zal er ook wel mee te maken hebben. En daarnaast, Litecoin komt op Mt.Gox. Ooit, een keer. En dan gaan we weer richting de maanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:20 schreef Zith het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat hij bitcoin niet helemaal volgt, maar meer in de negatieve zin?
Sinds Mei piekt hij steeds weer naar 0.035 om vervolgens weer in te dutten.
[ afbeelding ]
Dat was ook zo bij NMC dus had ik vannacht maar buyorder daarvoor gezetquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:31 schreef Stryder het volgende:
Over het algemeen stijgt/daalt Litecoin sneller in relatieve waarde t.o.v. Bitcoin bij extreme rally's/sells.
Dat is iets waar ik zelf vaak gebruik van probeer te maken
31 januari duurt nog wel even hé. Denk dat de chinezen nog zoveel mogelijk winst proberen te pakken en dus zo laat mogelijk uit gaan betalen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef ulq het volgende:
Ik vind het wel enorm vaag wat er nu gebeurd. Ik had eigenlijk echt verwacht dat die markt nu zou gaan inkakken totdat China er uit is. Maar het tegenovergestelde gebeurd. Heeft iemand een goed informatief nieuwsbericht over hoe en wat er nu voor 31 januari gebeurd moet zijn of wat er dan gaat gebeuren? Die dingen die ik hier en in de trollbox hoor zijn alles behalve helder ook
Ja echt helemaal zeker weet je nooit hoe de markt gaat reageren, zat laatst ook (vast) in PPC toen de rest heerlijk aan het stijgen was. Dat is redelijk zuurquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat was ook zo bij NMC dus had ik vannacht maar buyorder daarvoor gezetnu stijgt het minder snel
Iedereen die wil uitstappen omdat China heeft dit allang gedaan. De 31e gaat er dus niets veranderenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef ulq het volgende:
Ik vind het wel enorm vaag wat er nu gebeurd. Ik had eigenlijk echt verwacht dat die markt nu zou gaan inkakken totdat China er uit is. Maar het tegenovergestelde gebeurd. Heeft iemand een goed informatief nieuwsbericht over hoe en wat er nu voor 31 januari gebeurd moet zijn of wat er dan gaat gebeuren? Die dingen die ik hier en in de trollbox hoor zijn alles behalve helder ook
Enkel speculatie, je was niet de enige die een daling verwachte. Echter is de bitcoinmarkt een bijzondere markt die men niet zomaar voorspeltquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef ulq het volgende:
Ik ben op 6.5 ingestapt dus gaat best lekker op zich. Als NMC de 7 bereikt heb ik mijn verlies van begin deze week goedgemaaktquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:37 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja echt helemaal zeker weet je nooit hoe de markt gaat reageren, zat laatst ook (vast) in PPC toen de rest heerlijk aan het stijgen was. Dat is redelijk zuur
Gozer, we zijn twee uur verder ofzoquote:
Dat begin ik ook een beetje te geloven. Maar.. hoe is dat dan volume of Huobi verklaren.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iedereen die wil uitstappen omdat China heeft dit allang gedaan. De 31e gaat er dus niets veranderen
Hmm.. zou kunnen. Maar lijkt me eigenlijk niet aannemelijk. Hoe lang is 3 weken nou. Als ik als Chinees wist dat ik nog 3 weken had om mijn (voor Chinezen) waardeloze bitcoins te dumpen tegen een redelijk prijs zou ik geen risico nemen om dit op het allerlaatste moment te doen (want dan doet iedereen het).quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:37 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
31 januari duurt nog wel even hé. Denk dat de chinezen nog zoveel mogelijk winst proberen te pakken en dus zo laat mogelijk uit gaan betalen.
In 2 uur tijd is het niet eens 1.5 dollar gedaald of zo, dus het zal noooit meer 24.10 worden, makkelijkste 2 WDC die ik ooit heb bespaard.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:39 schreef Stryder het volgende:
[..]
Gozer, we zijn twee uur verder ofzo
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:41 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
In 2 uur tijd is het niet eens 1.5 dollar gedaald of zo, dus het zal noooit meer 24.10 worden, makkelijkste 2 WDC die ik ooit heb bespaard.
[..]
In 2 uur tijd is het niet eens 1.5 dollar gedaald of zo, dus het zal noooit meer 24.10 worden, makkelijkste 2 WDC die ik ooit heb bespaard.
[..]
[..]
[..]
Zat je er bij grote dump nog in dan? Dat Taobao gebeuren, dat is wel zuur...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben op 6.5 ingestapt dus gaat best lekker op zich. Als NMC de 7 bereikt heb ik mijn verlies van begin deze week goedgemaakt
[..]
Overigens, als je die weddenschap zoals jij hem voorlegde en Geralt accepteerde nou eens op de letter goed doorleest, dan zul je zien dat je nog niet eens zo'n heel onmogelijk kleine kans maakt om te winnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:41 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Ik begrijp je neit goed. Je bedoelt dus dat je met mij eens bent en ik veel kans maak te winnen? Ja dat wist ik al, het wordt nooit meer 24.10.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:48 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Overigens, als je die weddenschap zoals jij hem voorlegde en Geralt accepteerde nou eens op de letter goed doorleest, dan zul je zien dat je nog niet eens zo'n heel onmogelijk kleine kans maakt om te winnen.
Maar dat ga je zelf maar even uitvissen dan.
Je begrijpt er dus geen kloot van.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:49 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Ik begrijp je neit goed. Je bedoelt dus dat je met mij eens bent en ik veel kans maak te winnen? Ja dat wist ik al, het wordt nooit meer 24.10.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:49 schreef GTAnoob het volgende:
Daarom ben ik die weddenschap ook aangegaan, ik ben niet dom he. Ga geen weddenschappen aan waar ik niet zeker van ben. Lol.
Hoe oud ben jij? Mag je wel op het internet van je moeder?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:49 schreef GTAnoob het volgende:
Daarom ben ik die weddenschap ook aangegaan, ik ben niet dom he. Ga geen weddenschappen aan waar ik niet zeker van ben. Lol.
Zeg, doe jij eens niet zo gemeen. Internet is van iedereen ja?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:52 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Mag je wel op het internet van je moeder?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:53 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Zeg, doe jij eens niet zo gemeen. Internet is van iedereen ja?
Anders ik spaanse schoonmaakster bestellen voor jou en jij pagita krijg.
Hoeveel btc heb jij?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:03 schreef MaGNeT het volgende:
Maar weer 23 BTC uit laten betalen bij Bitonic.
En bedanktquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:03 schreef MaGNeT het volgende:
Heb je ook litecoins?quote:
Dat is drheisenberg.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:52 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Mag je wel op het internet van je moeder?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:11 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
http://finance.yahoo.com/(...)ccept-042933567.html
Coinpayments deed dat toch al?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:11 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
http://finance.yahoo.com/(...)ccept-042933567.html
Naar beneden, waarom?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:24 schreef Stryder het volgende:
Nou eens even kijken hoever we naar beneden gaan
Op 25$ o.i.d. koop ik ook weer LTCquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:28 schreef Stryder het volgende:
Steeds minder volume om de 1000 te doorbreken, maar daling zal naar mijn verwachting ook niet heel erg zijn hoor, want wederom volumes
Hoop rond de 25.60 ofzo weer LTC te kopen als hij dat haalt.
Dat zijn de beter aantallen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:03 schreef MaGNeT het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er meer van had verwachtquote:
Dan kan ik je helaas niet helpenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:42 schreef GTAnoob het volgende:
Waar kan ik Gravity of Prisoners kopen en meteen zien (on demand)?
Niemand biedt het aan, de films zijn al vrij oud (4-5 maanden of zo?)
Nee, ik download niet..
Alleen de sfeer/ambiance was al geniaal. Maar ik heb hem dan ook in de bioscoop gezien.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:42 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er meer van had verwacht, misschien weer teveel hype ofzo?
Ja tenzij het van goede kwaliteit is en ik het op mijn TV kan zien, maar wil geen cam versie op mijn mac bekijkenquote:
Inderdaad erg goede seriequote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:45 schreef brombeer_ het volgende:
Vorige week unsere müter unsere väter gezien. Goede shit![]()
Jammer dat het maar 3 afleveringen duurde had wat mij betreft nog wel een stuk langer mogen duren.
Ik irriteerde me vooral aan het karakter van Bullock, vroeg me oprecht af hoe iemand met zo weinig skills, geschikt werd geacht om op zo'n missie mee te mogen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:43 schreef Rijssi het volgende:
[..]
Alleen de sfeer/ambiance was al geniaal. Maar ik heb hem dan ook in de bioscoop gezien.
Ken ik echt helemaal niet, waar gaat dat over?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:45 schreef brombeer_ het volgende:
Jammer dat het maar 3 afleveringen duurde had wat mij betreft nog wel een stuk langer mogen duren.
WO2 vanuit duits perspectief.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:49 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ken ik echt helemaal niet, waar gaat dat over?
Duitse mini-serie over een groep vrienden net voor de oorlog. Het volgt hen, gaat diep in op de personages, etc.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:49 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ken ik echt helemaal niet, waar gaat dat over?
Jaquote:
dank voor de tip. gedownloadquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:45 schreef brombeer_ het volgende:
Had je er ook niet meer van verwacht?quote:
Veel meer. Wel mooi gedaan enzo en natuurlijk; George Clooneyquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:54 schreef Stryder het volgende:
[..]
Had je er ook niet meer van verwacht?
Waarom niet gewoon je zaad?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die heb ik gedoneerd aan het spermafonds.
Verraderquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die heb ik gedoneerd aan het spermafonds.
Als we een cryptomeet houden moeten wij eigenlijk zo'n fedora dragen.quote:
Dealquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als we een cryptomeet houden moeten wij eigenlijk zo'n fedora dragen.
Overigens kun je nu ook TIPS ruilen voor DOGE.
George is ouder en blijft eeuwig hotquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:57 schreef Stryder het volgende:
Nou vond Bullock voor een vrouw van 49 er ook echt niet verkeerd uitzien
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
George is ouder en blijft eeuwig hot
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Deal![]()
Maar Doge is een scamcoin terwijl TIPS de toekomst is.
Kopen jij!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:09 schreef GTAnoob het volgende:
Waar kun je films downloaden? Ik heb alle on-demand websites afgezocht, maar geen een Nederlandse ondemand aanbieder (videoland, e.d.) biedt Prisoners of Gravity aan
http://www.binsearch.info/?q=A1dxamWWV7wChAID3yTpC5G2Yyad68quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:09 schreef GTAnoob het volgende:
Waar kun je films downloaden? Ik heb alle on-demand websites afgezocht, maar geen een Nederlandse ondemand aanbieder (videoland, e.d.) biedt Prisoners of Gravity aan
Genot voor het oogquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
http://www.binsearch.info/?q=A1dxamWWV7wChAID3yTpC5G2Yyad68
Heb je die 2 WDC's al omgezet naar LTC? Zou ik wel nu nog even doen voordat LTC weer op 24,10 staat. Nu is het waarschijnlijk goedkoper voor je dan tegen die tijd gezien de stijging van WDC
Dat moet wel lukken denk ik. En anders gewoon Apple TVquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:11 schreef GTAnoob het volgende:
Is het mogelijk om vanaf mijn Mac, de video naar mijn PS3 te streamen?
Jagers met feloranje outfit in de sneeuwquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:11 schreef GTAnoob het volgende:
Ik typte op google prisoners watch online dit was 1 van de eerste links:
http://putlocker.bz/watch(...)-free-putlocker.html
En vreemd genoeg doet de film het gewoon? 720p en geen cam versie o.i.d.
Ik dacht dat het weer zo'n scam/virus site was waarbij je eerst je telefoonnummer/enquete of iets dergelijks moest invullen lol.
Is het mogelijk om vanaf mijn Mac, de video naar mijn PS3 te streamen?
Ik heb destijds zo'n Macbook naar TV HDMI kabel gekocht, maar die werkt voor geen meter (tv maakt geen contact of zo).quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken denk ik. En anders gewoon Apple TV
Moet je op je Apple dan niet aangeven dat ie het beeld naar je tv moet zetten?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:22 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Ik heb destijds zo'n Macbook naar TV HDMI kabel gekocht, maar die werkt voor geen meter (tv maakt geen contact of zo).
Niet bij mij, maar kan zijn omdat ik een premium member ben?quote:
Hier niet down en ik ben met net geen 9 LTC zeker geen premium memberquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:27 schreef Stryder het volgende:
[..]
Niet bij mij, maar kan zijn omdat ik een premium member ben?
Bij andere ook down?
Dan ligt het dus aan jouquote:
isup.mequote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:36 schreef MichaelScott het volgende:
http://www.downforeveryoneorjustme.com/
kan dat ook al premium member? wat voor voordelen heeft dat dan? en hoe doe je dat ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:27 schreef Stryder het volgende:
[..]
Niet bij mij, maar kan zijn omdat ik een premium member ben?
Bij andere ook down?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:53 schreef Stryder het volgende:
Hehehe, blijven altijd van die eigenwijze beesten
Heeft een tuigje voor op het balkon, die van mij is zo achterlijk om achter een vogel aan te springen ofzo vanaf de vijfde etagequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:01 schreef MichaelScott het volgende:
Gewoon deze bij hem omdoen en net als een hont uitlaten.
[ afbeelding ]
Komt altijd op z'n pootjes terechtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heeft een tuigje voor op het balkon, die van mij is zo achterlijk om achter een vogel aan te springen ofzo vanaf de vijfde etage
Probeert het zelfs met tuig en al
Ga ik niet uitproberen, op het balkon krijgt hij gewoon een tuigje aanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt altijd op z'n pootjes terecht
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ga ik niet uitproberen, op het balkon krijgt hij gewoon een tuigje aan
Al even, maar mn buy order is nog niet helemaal gevuldquote:
Slim, pas vanaf de 7e verdieping overleeft ie hetquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ga ik niet uitproberen, op het balkon krijgt hij gewoon een tuigje aan
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:21 schreef Mortaxx het volgende:
Zakt weer richting aankoopsprijs huhuhu
Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt. Hebben die rozijnen dan zinloos geweld?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:25 schreef Cliffie1976 het volgende:
Goh, weer een dagje zinloos geweld
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt. Hebben die rozijnen dan zinloos geweld?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt. Hebben die rozijnen dan zinloos geweld?
Nope. Wel gemined. Zijn ze inmiddels al op exchanges?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:36 schreef TimKuik het volgende:
Zijn er hier mensen die COYE hebben ingekocht?
Zoja, voor welke prijs?
Nog niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nope. Wel gemined. Zijn ze inmiddels al op exchanges?
163k.quote:
Nog updates over Hexa trouwens?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:45 schreef MaGNeT het volgende:
SciFi Coin Exchange gaat binnenkort dan écht open
https://bitcointalk.org/index.php?topic=408284.0
Komt mooi uit want ik heb echt een shitload van vrijwel alle coins die ze gaan accepteren
Ja, ben niet tevreden met de huidige wallet. Hij komt er en dan doe ik het goed of hij komt er nietquote:
Dat heb ik nu ook met BoobCoin. Ik wil wachten tot het weer wat stiller is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, ben niet tevreden met de huidige wallet. Hij komt er en dan doe ik het goed of hij komt er niet
Daarnaast is er zo'n shitstorm aan nieuwe coins dat ik even niet weet of het nog een goed idee is.
Duidelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, ben niet tevreden met de huidige wallet. Hij komt er en dan doe ik het goed of hij komt er niet
Daarnaast is er zo'n shitstorm aan nieuwe coins dat ik even niet weet of het nog een goed idee is.
Heb je al wat spul besteld dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
goedzo, wacht gewoon tot ik ook kan minen
Working on itquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heb je al wat spul besteld dan?
Al gepost vanmiddagquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Het ging bij The Socialclub trouwens ook over bitcoins
quote:
Krijg goed advies van iemand dus komt goedquote:
Mooi! Welke videokaarten gaan het worden?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Krijg goed advies van iemand dus komt goed
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:02 schreef Mender het volgende:
Makers digitale munt Coinye reageren op klachten Kanye West
quote:We maken geen visuele of verbale verwijzingen naar Kanye West, maar naar een hybride half-man, half-vis met een zonnebril die geen enkele gelijkenis met [West] vertoont", schrijven de Coinye-ontwikkelaars.
.
Daarom gaat die reference kaart van mij binnenkort naar een andere kamer, ding maakt veel te veel geluid voor in de woonkamerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef strbo het volgende:
Ik wil ook minen. Maar het maakt me net te veel herrie
Ik voel me ook echt schuldig t.o.v. de natuur. Hoeveel energie je nu gebruikt voor je eigen gewin zonder echt iets te produceren.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef strbo het volgende:
Ik wil ook minen. Maar het maakt me net te veel herrie
Een veilig betalingsnetwerk. Of denk je dat de servers van banken en creditcardmaatschappijen op lucht draaien?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik voel me ook echt schuldig t.o.v. de natuur. Hoeveel energie je nu gebruikt voor je eigen gewin zonder echt iets te produceren.
Dat heb je teniet gedaan door te investeren in iets natuurvriendelijks als EAC.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik voel me ook echt schuldig t.o.v. de natuur. Hoeveel energie je nu gebruikt voor je eigen gewin zonder echt iets te produceren.
Nja, het minen van Coinye of DOGE is nou niet echt van maatschappelijk belang. BTC, oké. Maar die coins om snel te cashen...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Een veilig betalingsnetwerk. Of denk je dat de servers van banken en creditcardmaatschappijen op lucht draaien?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:28 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat heb je teniet gedaan door te investeren in iets natuurvriendelijks als EAC.
Daar heb je dan ook gelijk in.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nja, het minen van Coinye of DOGE is nou niet echt van maatschappelijk belang. BTC, oké. Maar die coins om snel te cashen...
Ik plant een boom voor ieder blok dat ik vind.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:41 schreef robin007bond het volgende:
EAC is wel echt een coin die alleen qua naam milieuvriendelijk is.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik plant een boom voor ieder blok dat ik vind.
Inmiddels ben ik bij de buren 6 straten verderop aan het planten, die volkstuintjes zijn zo klein
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik plant een boom voor ieder blok dat ik vind.
Inmiddels ben ik bij de buren 6 straten verderop aan het planten, die volkstuintjes zijn zo klein
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:57 schreef MichaelScott het volgende:
Wat moet je met een theepot in de vorm van een groene olifant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LUISTER NIET NAAR WAT IK OVER DE PRIJS TE ZEGGEN HEB, DIT IS HOOGST SPECULATIEF!!
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:32 schreef Stryder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had kunnen traden met 175$quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik had kunnen traden met 100$, door het EAC avontuur nog 40 over.
Die moet ik ook nog dumpen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:30 schreef strbo het volgende:
Ongeveer half fiat half crypto. Stop-loss (stop-profit) op $25.10 voor LTC, kijk morgen wel wat ik verder ga doen.
En nog een berg CENT maar geen idee waar ik die kan dumpen
Als je gewoon had gehodled dan had je over een maand kunnen traden met $400quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik had kunnen traden met 100$, door het EAC avontuur nog 40 over.
Ik had kunnen traden met ~ $7000. Toen kwam de crash, veel verloren, rest uitgecasht en nu lekker bezig met margin trading met ongeveer $1000. Oh well. Niets investeren als je je niet realiseert dat het in een dag weg kan zijn. Of met Bitcoin: niets investeren dat je niet graag kwijt wilt rakenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik had kunnen traden met 175$
Helaas dus nog maar rond de 30$ van over door TIPS en EAC.
Ik hold ze nog.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als je gewoon had gehodled dan had je over een maand kunnen traden met $400
True that.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:39 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik had kunnen traden met ~ $7000. Toen kwam de crash, veel verloren, rest uitgecasht en nu lekker bezig met margin trading met ongeveer $1000. Oh well. Niets investeren als je je niet realiseert dat het in een dag weg kan zijn. Of met Bitcoin: niets investeren dat je niet graag kwijt wilt raken
Die had ik toch al nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:41 schreef Stryder het volgende:
Ik heb voornamelijk mijn dag- en nachtritme in bitcoin verloren
Als je genoeg verdient met traden/minen heb je dat toch niet meer nodig.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:41 schreef Stryder het volgende:
Ik heb voornamelijk mijn dag- en nachtritme in bitcoin verloren
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:44 schreef robin007bond het volgende:
Wat een hilarische metafoor al zeg ik het zelf.
En vlak voor de crash spuit LTC er uit opweg naar $43 ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:43 schreef robin007bond het volgende:
Mijn glazen bol zegt dat Bitcoin een erectie krijgt als India een keer gaat investeren.
Ofwel, een dikke stijging, maar ooit wordt 'ie weer slap.
Nee, dan zat ik met 10$ er nu nog steeds inquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als je gewoon had gehodled dan had je over een maand kunnen traden met $400
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:59 schreef robin007bond het volgende:
EAC gaat stijgen en daar heb ik de volgende verklaring voor:
De aarde heeft een ziel. Aangezien EarthCoin "Earth" in de naam heeft communiceert EarthCoin op bepaalde frequenties en signalen met de aarde. EAC en onze aarde communiceren 24/7. Nu zit het even tegen, maar omdat global warming steeds erger wordt zal de aarde extra veel signalen doorgeven aan EarthCoin en de mensen op aarde hersenspoelen door middel van zwaartekracht.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben echt in een vreemde bui.
Zonder drugs.
Ow, snel maar wat kopen dan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:59 schreef robin007bond het volgende:
EAC gaat stijgen en daar heb ik de volgende verklaring voor:
De aarde heeft een ziel. Aangezien EarthCoin "Earth" in de naam heeft communiceert EarthCoin op bepaalde frequenties en signalen met de aarde. EAC en onze aarde communiceren 24/7. Nu zit het even tegen, maar omdat global warming steeds erger wordt zal de aarde extra veel signalen doorgeven aan EarthCoin en de mensen op aarde hersenspoelen door middel van zwaartekracht.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Tijd voor een Marscoin, Mars is de toekomst!
in mIRC staat dat er voorlopig geen eac op cryptsy komt(als hij al komt). Ze zijn met andere dingen bezig. Steek de btc in wdc.quote:
Heb je link hiernaar? Was het van Cryptsy zelf of was het een "gewone" userquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:31 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
in mIRC staat dat er voorlopig geen eac op cryptsy komt(als hij al komt). Ze zijn met andere dingen bezig. Steek de btc in wdc.
Hmm. Dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:31 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
in mIRC staat dat er voorlopig geen eac op cryptsy komt(als hij al komt). Ze zijn met andere dingen bezig. Steek de btc in wdc.
bigal of vern. Was vanmiddag al.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:32 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Heb je link hiernaar? Was het van Cryptsy zelf of was het een "gewone" user
Maar een andere keer zei die gast van Cryptsy dat EAC erop zou komen maar dat er nog geen datum bekend was. En dat het een of andere test van ze had doorstaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:33 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
bigal of vern. Was vanmiddag al.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:23 schreef MichaelScott het volgende:
Zou EAC ook als groene investering gelden zodat je een belastingvoordeeltje kan krijgen?
Fout.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:43 schreef robin007bond het volgende:
Mijn glazen bol zegt dat Bitcoin een erectie krijgt als India een keer gaat investeren.
Ofwel, een dikke stijging, maar ooit wordt 'ie weer slap.
Hoe bedoel je geldontwaarding dankzij volatiliteit? De prijs gaat op en neer ja, maar op de lange termijn zal btc eerder meer waard dan minder waard worden. Iets wat je van de euro niet kan zeggen.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:02 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Fout.
India kun je niet vergelijken met China.
Door het repressieve bewind in China op o.a. kapitaal, heeft Bitcoin juist een hoge vlucht genomen, doordat je eenvoudig Bitcoins naar 'buitenlandse' adressen kunt verplaatsen, buiten de restricties op fiat geld. India kent zulke restricties op kapitaal niet. Er is dan ook niet echt meerwaarde voor de, overigens nog veel armere, Indiërs om Bitcoin te kopen. Ze schieten er dus weinig mee op, behalve grote risico's op geldontwaardering dankzij volatiliteit.
Dat men India dezelfde rol toebedeelt als China, is vrij dwaas.
ze kunnen met satoshi's betalen, niemand heeft een hele btc nodig. ze zijn trouwens bezig met een eigen digitale munt in india.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:24 schreef GTAnoob het volgende:
idd in India zijn ze straatarm, waarschijnlijk kan nog geen miljoen van de 1.2 miljard bevolking 1 bitcoin betalen, dan is Nederland zelfs interessanter
dan nog is het niet interessant, die mensen maken zich zorgen of ze morgen voedsel hebben of nietquote:Op zondag 12 januari 2014 00:26 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ze kunnen met satoshi's betalen, niemand heeft een hele btc nodig. ze zijn trouwens bezig met een eigen digitale munt in india.
Als Gox en Huobi nou even doorknallen dan kan dit leuk gaan worden.quote:
alsof iedereen daar op straat leeft. ik geloof dat per 2014 er meer internetters in india zitten dan in de vs.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:29 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
dan nog is het niet interessant, die mensen maken zich zorgen of ze morgen voedsel hebben of niet
meesten hebben niet eens toegang tot het internet of een computer
dan maakt het echt niets uit of ze ipv 1 btc satoshis kopen, het volume blijft erg laag
Had vanmiddag/vanavond ergens op 26.2 gekocht, dus ik laat het vannacht lekker meehobbelen.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:30 schreef Stryder het volgende:
[..]
Als Gox en Huobi nou even doorknallen dan kan dit leuk gaan worden.
joh?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:34 schreef Stryder het volgende:
Dit kan nog zo makkelijk twee kanten op gaan.
Zou nu wel m'n verlies kunnen nemen, dan heb ik over de dag gezien nog ruim winst. Ging prima vandaag, veel trades gemaakt, allemaal in de plus weer uitgestapt.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:34 schreef Stryder het volgende:
Ik zit er ondertussen ook duur in, op 26 :S mja, hou het wel even in de gaten. Dit kan nog zo makkelijk twee kanten op gaan.
Idd, moet raar lopen wil het niet herstellen daarna.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zou nu wel m'n verlies kunnen nemen, dan heb ik over de dag gezien nog ruim winst. Ging prima vandaag, veel trades gemaakt, allemaal in de plus weer uitgestapt.
maar heb eigenlijk geen reden te denken dat het niet binnen 24 of desnoods 48 uur de 26.5 of hoger gaat aantikken. Dus ik laat het mooi staan.
Yo truste manquote:
waar ben je op moment mee bezig dan? staat op moment redelijk stil vind je niet?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Welterusten allebei, ik blijf nog wel een tijdje rondhangen
Ik trade toch nietquote:Op zondag 12 januari 2014 00:50 schreef apacalipto het volgende:
[..]
waar ben je op moment mee bezig dan? staat op moment redelijk stil vind je niet?
Met een half oog hou ik de ontwikkelingen in de koers in de gaten, maar ik zit er toch voor de long term in. Dus correcties enzo maken niet heel veel uit eigenlijk.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:53 schreef apacalipto het volgende:
[..]
je kijkt gewoon of het lijntje de goede kant opschuifthaha
Hmm, BotCoin zou wel een mooie naam zijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:54 schreef apacalipto het volgende:
gebruikt iemand hier trouwens bots voor het traden?
En dat is niet goed voor onsquote:Op zondag 12 januari 2014 00:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Met een half oog hou ik de ontwikkelingen in de koers in de gaten, maar ik zit er toch voor de long term in. Dus correcties enzo maken niet heel veel uit eigenlijk.
Ik bewaak hier het fort
haha nobele taak, Mmmm en in welke coins dan long term? ik denk persoonlijk zelf niet dat bitcoin de uiteindelijk grootste cryptocurrencie gaat worden.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Met een half oog hou ik de ontwikkelingen in de koers in de gaten, maar ik zit er toch voor de long term in. Dus correcties enzo maken niet heel veel uit eigenlijk.
Ik bewaak hier het fort
ik ga voor coiyne westquote:Op zondag 12 januari 2014 00:59 schreef Stryder het volgende:
Ik denk dat TIPS uiteindelijk de basis zal zijn
BTC, en ik kwam nog wat LTC tegen van het minen, die hou ik voorlopig ook nog wel vast. Ben nu WDC aan het sparen ivm Scharmbeck en alle andere coins probeer ik zoveel mogenlijk BTC uit te halen.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:58 schreef apacalipto het volgende:
[..]
haha nobele taak, Mmmm en in welke coins dan long term? ik denk persoonlijk zelf niet dat bitcoin de uiteindelijk grootste cryptocurrencie gaat worden.
jaaa ik heb ook wdc gekochtquote:Op zondag 12 januari 2014 01:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
BTC, en ik kwam nog wat LTC tegen van het minen, die hou ik voorlopig ook nog wel vast. Ben nu WDC aan het sparen ivm Scharmbeck en alle andere coins probeer ik zoveel mogenlijk BTC uit te halen.
Momenteel ongeveer 10 per dag. Is niet veel maar beter dan niks.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:02 schreef apacalipto het volgende:
[..]
jaaa ik heb ook wdc gekochtverwacht er ook wel wat van
wat mine je daar op een dag nou nog van? ik zit alleen te twijfelen of ik ze ga holden tot na de release of vlak ervoor dumpen
ja sowiesoquote:Op zondag 12 januari 2014 01:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Momenteel ongeveer 10 per dag. Is niet veel maar beter dan niks.
Dat soort dingen begin ik niet aanquote:Op zondag 12 januari 2014 01:05 schreef apacalipto het volgende:
[..]
ja sowiesozat ook nog te denken aan de cryptostocks.com om scharmbeck stocks te kopen maar twijfel toch nog beetje weet niet zo veel van dat bedrijf dus blijft groot risico.
quote:Op zondag 12 januari 2014 01:48 schreef tofastTG het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik vanmiddag 0,135btc kon verkopen voor 98 euro aan bitonic. Toch kan ik die prijs nergens terugvinden in de charts van de grote exchanges. Gaat bitonic dan echt boven de bitstamp koers zitten als het hun uitkomt?
Kan het me bijna niet voorstellen maar je weet maar nooit:Pquote:Op zondag 12 januari 2014 01:48 schreef Maxbet het volgende:
[..]Als ze dat nodig vinden wel. Of je hebt scheef gekeken
Ja! Nee! Ja! Nee!quote:Op zondag 12 januari 2014 02:08 schreef richolio het volgende:
Zal ik in fiat gaan nu? Ja of nee? ZEG HET ME
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |