Hoe oud ben jij? Mag je wel op het internet van je moeder?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:49 schreef GTAnoob het volgende:
Daarom ben ik die weddenschap ook aangegaan, ik ben niet dom he. Ga geen weddenschappen aan waar ik niet zeker van ben. Lol.
Zeg, doe jij eens niet zo gemeen. Internet is van iedereen ja?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:52 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Mag je wel op het internet van je moeder?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:53 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Zeg, doe jij eens niet zo gemeen. Internet is van iedereen ja?
Anders ik spaanse schoonmaakster bestellen voor jou en jij pagita krijg.
Hoeveel btc heb jij?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:03 schreef MaGNeT het volgende:
Maar weer 23 BTC uit laten betalen bij Bitonic.
En bedanktquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:03 schreef MaGNeT het volgende:
Heb je ook litecoins?quote:
Dat is drheisenberg.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:52 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Mag je wel op het internet van je moeder?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:11 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
http://finance.yahoo.com/(...)ccept-042933567.html
Coinpayments deed dat toch al?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:11 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
http://finance.yahoo.com/(...)ccept-042933567.html
Naar beneden, waarom?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:24 schreef Stryder het volgende:
Nou eens even kijken hoever we naar beneden gaan
Op 25$ o.i.d. koop ik ook weer LTCquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:28 schreef Stryder het volgende:
Steeds minder volume om de 1000 te doorbreken, maar daling zal naar mijn verwachting ook niet heel erg zijn hoor, want wederom volumes
Hoop rond de 25.60 ofzo weer LTC te kopen als hij dat haalt.
Dat zijn de beter aantallen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:03 schreef MaGNeT het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er meer van had verwachtquote:
Dan kan ik je helaas niet helpenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:42 schreef GTAnoob het volgende:
Waar kan ik Gravity of Prisoners kopen en meteen zien (on demand)?
Niemand biedt het aan, de films zijn al vrij oud (4-5 maanden of zo?)
Nee, ik download niet..
Alleen de sfeer/ambiance was al geniaal. Maar ik heb hem dan ook in de bioscoop gezien.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:42 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er meer van had verwacht, misschien weer teveel hype ofzo?
Ja tenzij het van goede kwaliteit is en ik het op mijn TV kan zien, maar wil geen cam versie op mijn mac bekijkenquote:
Inderdaad erg goede seriequote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:45 schreef brombeer_ het volgende:
Vorige week unsere müter unsere väter gezien. Goede shit![]()
Jammer dat het maar 3 afleveringen duurde had wat mij betreft nog wel een stuk langer mogen duren.
Ik irriteerde me vooral aan het karakter van Bullock, vroeg me oprecht af hoe iemand met zo weinig skills, geschikt werd geacht om op zo'n missie mee te mogen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:43 schreef Rijssi het volgende:
[..]
Alleen de sfeer/ambiance was al geniaal. Maar ik heb hem dan ook in de bioscoop gezien.
Ken ik echt helemaal niet, waar gaat dat over?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:45 schreef brombeer_ het volgende:
Vorige week unsere müter unsere väter gezien. Goede shit![]()
Jammer dat het maar 3 afleveringen duurde had wat mij betreft nog wel een stuk langer mogen duren.
WO2 vanuit duits perspectief.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:49 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ken ik echt helemaal niet, waar gaat dat over?
Duitse mini-serie over een groep vrienden net voor de oorlog. Het volgt hen, gaat diep in op de personages, etc.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:49 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ken ik echt helemaal niet, waar gaat dat over?
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |