in mIRC staat dat er voorlopig geen eac op cryptsy komt(als hij al komt). Ze zijn met andere dingen bezig. Steek de btc in wdc.quote:
Heb je link hiernaar? Was het van Cryptsy zelf of was het een "gewone" userquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:31 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
in mIRC staat dat er voorlopig geen eac op cryptsy komt(als hij al komt). Ze zijn met andere dingen bezig. Steek de btc in wdc.
Hmm. Dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:31 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
in mIRC staat dat er voorlopig geen eac op cryptsy komt(als hij al komt). Ze zijn met andere dingen bezig. Steek de btc in wdc.
bigal of vern. Was vanmiddag al.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:32 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Heb je link hiernaar? Was het van Cryptsy zelf of was het een "gewone" user
Maar een andere keer zei die gast van Cryptsy dat EAC erop zou komen maar dat er nog geen datum bekend was. En dat het een of andere test van ze had doorstaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:33 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
bigal of vern. Was vanmiddag al.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:23 schreef MichaelScott het volgende:
Zou EAC ook als groene investering gelden zodat je een belastingvoordeeltje kan krijgen?
Fout.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:43 schreef robin007bond het volgende:
Mijn glazen bol zegt dat Bitcoin een erectie krijgt als India een keer gaat investeren.
Ofwel, een dikke stijging, maar ooit wordt 'ie weer slap.
Hoe bedoel je geldontwaarding dankzij volatiliteit? De prijs gaat op en neer ja, maar op de lange termijn zal btc eerder meer waard dan minder waard worden. Iets wat je van de euro niet kan zeggen.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:02 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Fout.
India kun je niet vergelijken met China.
Door het repressieve bewind in China op o.a. kapitaal, heeft Bitcoin juist een hoge vlucht genomen, doordat je eenvoudig Bitcoins naar 'buitenlandse' adressen kunt verplaatsen, buiten de restricties op fiat geld. India kent zulke restricties op kapitaal niet. Er is dan ook niet echt meerwaarde voor de, overigens nog veel armere, Indiërs om Bitcoin te kopen. Ze schieten er dus weinig mee op, behalve grote risico's op geldontwaardering dankzij volatiliteit.
Dat men India dezelfde rol toebedeelt als China, is vrij dwaas.
ze kunnen met satoshi's betalen, niemand heeft een hele btc nodig. ze zijn trouwens bezig met een eigen digitale munt in india.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:24 schreef GTAnoob het volgende:
idd in India zijn ze straatarm, waarschijnlijk kan nog geen miljoen van de 1.2 miljard bevolking 1 bitcoin betalen, dan is Nederland zelfs interessanter
dan nog is het niet interessant, die mensen maken zich zorgen of ze morgen voedsel hebben of nietquote:Op zondag 12 januari 2014 00:26 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ze kunnen met satoshi's betalen, niemand heeft een hele btc nodig. ze zijn trouwens bezig met een eigen digitale munt in india.
Als Gox en Huobi nou even doorknallen dan kan dit leuk gaan worden.quote:
alsof iedereen daar op straat leeft. ik geloof dat per 2014 er meer internetters in india zitten dan in de vs.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:29 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
dan nog is het niet interessant, die mensen maken zich zorgen of ze morgen voedsel hebben of niet
meesten hebben niet eens toegang tot het internet of een computer
dan maakt het echt niets uit of ze ipv 1 btc satoshis kopen, het volume blijft erg laag
Had vanmiddag/vanavond ergens op 26.2 gekocht, dus ik laat het vannacht lekker meehobbelen.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:30 schreef Stryder het volgende:
[..]
Als Gox en Huobi nou even doorknallen dan kan dit leuk gaan worden.
joh?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:34 schreef Stryder het volgende:
Dit kan nog zo makkelijk twee kanten op gaan.
Zou nu wel m'n verlies kunnen nemen, dan heb ik over de dag gezien nog ruim winst. Ging prima vandaag, veel trades gemaakt, allemaal in de plus weer uitgestapt.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:34 schreef Stryder het volgende:
Ik zit er ondertussen ook duur in, op 26 :S mja, hou het wel even in de gaten. Dit kan nog zo makkelijk twee kanten op gaan.
Idd, moet raar lopen wil het niet herstellen daarna.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zou nu wel m'n verlies kunnen nemen, dan heb ik over de dag gezien nog ruim winst. Ging prima vandaag, veel trades gemaakt, allemaal in de plus weer uitgestapt.
maar heb eigenlijk geen reden te denken dat het niet binnen 24 of desnoods 48 uur de 26.5 of hoger gaat aantikken. Dus ik laat het mooi staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |