https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Hoogste punt sinds vier dagenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:20 schreef MichaelScott het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hij mag van mij nu wel naar 43, die schommelingen rond 26 worden een beetje saai.
Dat is mij teveel werk. Gewoon verkopen en een paar euro lager inkopen. Die zakt toch wel weerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:22 schreef roislecxe het volgende:
Vind het juist wel leuk zo de laatste 2 uur. Heb al 4x ingekocht en verkocht voor een beetje meer.
Langzaam maar zeker een stackje bouwen
Nu daalt het voornamelijk dus blijf ik er even uit
En de verkoop op 26.333 was voorlopig even geniaal natuurlijk![]()
twitter:wdcfoundation twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 16:05:21#Scharmbeck shares are FLYING. People getting in before secondary offering of .05 coming shortly https://t.co/MEr3cQMO52 #Worldcoin reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:19 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
twitter:wdcfoundation twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 16:05:21#Scharmbeck shares are FLYING. People getting in before secondary offering of .05 coming shortly https://t.co/MEr3cQMO52 #Worldcoin reageer retweet
twitter:Fedoracoin twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 16:05:21TIPS to the moon! #Fedoracoin #TIPS reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]twitter:Fedoracoin twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 16:05:21TIPS to the moon! #Fedoracoin #TIPS reageer retweet
kga ze gelijk kopen!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]twitter:Fedoracoin twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 16:05:21TIPS to the moon! #Fedoracoin #TIPS reageer retweet
Hehehe, hangt er vanaf hoeveel je nodig hebtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:12 schreef MaGNeT het volgende:
Hmmm, wil deze maand nog 23 BTC verkopen, vandaag doen of ff wachten?
Wachten toch want volgens jou is de koers in april 1500quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:12 schreef MaGNeT het volgende:
Hmmm, wil deze maand nog 23 BTC verkopen, vandaag doen of ff wachten?
Je hebt gelijk dat hij bitcoin niet helemaal volgt, maar meer in de negatieve zin?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:53 schreef strbo het volgende:
[..]
Stukje psychologie denk ik. Een Litecoin is niet zoveel waard, dus daar kan je de lekker veel van hebben. En het volgt Bitcoin niet helemaal, in de afgelopen maand heeft BTC/LTC geschommelt tussen 0.011 en 0.052. En Litecoin
Maar ik (en velen hier met mij) heb wel geprofiteert van die stijging naar 0.05 ineens. Dat zal er ook wel mee te maken hebben. En daarnaast, Litecoin komt op Mt.Gox. Ooit, een keer. En dan gaan we weer richting de maanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:20 schreef Zith het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat hij bitcoin niet helemaal volgt, maar meer in de negatieve zin?
Sinds Mei piekt hij steeds weer naar 0.035 om vervolgens weer in te dutten.
[ afbeelding ]
Dat was ook zo bij NMC dus had ik vannacht maar buyorder daarvoor gezetquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:31 schreef Stryder het volgende:
Over het algemeen stijgt/daalt Litecoin sneller in relatieve waarde t.o.v. Bitcoin bij extreme rally's/sells.
Dat is iets waar ik zelf vaak gebruik van probeer te maken
31 januari duurt nog wel even hé. Denk dat de chinezen nog zoveel mogelijk winst proberen te pakken en dus zo laat mogelijk uit gaan betalen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef ulq het volgende:
Ik vind het wel enorm vaag wat er nu gebeurd. Ik had eigenlijk echt verwacht dat die markt nu zou gaan inkakken totdat China er uit is. Maar het tegenovergestelde gebeurd. Heeft iemand een goed informatief nieuwsbericht over hoe en wat er nu voor 31 januari gebeurd moet zijn of wat er dan gaat gebeuren? Die dingen die ik hier en in de trollbox hoor zijn alles behalve helder ook
Ja echt helemaal zeker weet je nooit hoe de markt gaat reageren, zat laatst ook (vast) in PPC toen de rest heerlijk aan het stijgen was. Dat is redelijk zuurquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat was ook zo bij NMC dus had ik vannacht maar buyorder daarvoor gezetnu stijgt het minder snel
Iedereen die wil uitstappen omdat China heeft dit allang gedaan. De 31e gaat er dus niets veranderenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef ulq het volgende:
Ik vind het wel enorm vaag wat er nu gebeurd. Ik had eigenlijk echt verwacht dat die markt nu zou gaan inkakken totdat China er uit is. Maar het tegenovergestelde gebeurd. Heeft iemand een goed informatief nieuwsbericht over hoe en wat er nu voor 31 januari gebeurd moet zijn of wat er dan gaat gebeuren? Die dingen die ik hier en in de trollbox hoor zijn alles behalve helder ook
Enkel speculatie, je was niet de enige die een daling verwachte. Echter is de bitcoinmarkt een bijzondere markt die men niet zomaar voorspeltquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef ulq het volgende:
Ik ben op 6.5 ingestapt dus gaat best lekker op zich. Als NMC de 7 bereikt heb ik mijn verlies van begin deze week goedgemaaktquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:37 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja echt helemaal zeker weet je nooit hoe de markt gaat reageren, zat laatst ook (vast) in PPC toen de rest heerlijk aan het stijgen was. Dat is redelijk zuur
Gozer, we zijn twee uur verder ofzoquote:
Dat begin ik ook een beetje te geloven. Maar.. hoe is dat dan volume of Huobi verklaren.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iedereen die wil uitstappen omdat China heeft dit allang gedaan. De 31e gaat er dus niets veranderen
Hmm.. zou kunnen. Maar lijkt me eigenlijk niet aannemelijk. Hoe lang is 3 weken nou. Als ik als Chinees wist dat ik nog 3 weken had om mijn (voor Chinezen) waardeloze bitcoins te dumpen tegen een redelijk prijs zou ik geen risico nemen om dit op het allerlaatste moment te doen (want dan doet iedereen het).quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:37 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
31 januari duurt nog wel even hé. Denk dat de chinezen nog zoveel mogelijk winst proberen te pakken en dus zo laat mogelijk uit gaan betalen.
In 2 uur tijd is het niet eens 1.5 dollar gedaald of zo, dus het zal noooit meer 24.10 worden, makkelijkste 2 WDC die ik ooit heb bespaard.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:39 schreef Stryder het volgende:
[..]
Gozer, we zijn twee uur verder ofzo
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:41 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
In 2 uur tijd is het niet eens 1.5 dollar gedaald of zo, dus het zal noooit meer 24.10 worden, makkelijkste 2 WDC die ik ooit heb bespaard.
[..]
In 2 uur tijd is het niet eens 1.5 dollar gedaald of zo, dus het zal noooit meer 24.10 worden, makkelijkste 2 WDC die ik ooit heb bespaard.
[..]
[..]
[..]
Zat je er bij grote dump nog in dan? Dat Taobao gebeuren, dat is wel zuur...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben op 6.5 ingestapt dus gaat best lekker op zich. Als NMC de 7 bereikt heb ik mijn verlies van begin deze week goedgemaakt
[..]
Overigens, als je die weddenschap zoals jij hem voorlegde en Geralt accepteerde nou eens op de letter goed doorleest, dan zul je zien dat je nog niet eens zo'n heel onmogelijk kleine kans maakt om te winnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:41 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Ik begrijp je neit goed. Je bedoelt dus dat je met mij eens bent en ik veel kans maak te winnen? Ja dat wist ik al, het wordt nooit meer 24.10.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:48 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Overigens, als je die weddenschap zoals jij hem voorlegde en Geralt accepteerde nou eens op de letter goed doorleest, dan zul je zien dat je nog niet eens zo'n heel onmogelijk kleine kans maakt om te winnen.
Maar dat ga je zelf maar even uitvissen dan.
Je begrijpt er dus geen kloot van.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:49 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Ik begrijp je neit goed. Je bedoelt dus dat je met mij eens bent en ik veel kans maak te winnen? Ja dat wist ik al, het wordt nooit meer 24.10.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:49 schreef GTAnoob het volgende:
Daarom ben ik die weddenschap ook aangegaan, ik ben niet dom he. Ga geen weddenschappen aan waar ik niet zeker van ben. Lol.
Hoe oud ben jij? Mag je wel op het internet van je moeder?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:49 schreef GTAnoob het volgende:
Daarom ben ik die weddenschap ook aangegaan, ik ben niet dom he. Ga geen weddenschappen aan waar ik niet zeker van ben. Lol.
Zeg, doe jij eens niet zo gemeen. Internet is van iedereen ja?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:52 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Mag je wel op het internet van je moeder?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:53 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Zeg, doe jij eens niet zo gemeen. Internet is van iedereen ja?
Anders ik spaanse schoonmaakster bestellen voor jou en jij pagita krijg.
Hoeveel btc heb jij?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:03 schreef MaGNeT het volgende:
Maar weer 23 BTC uit laten betalen bij Bitonic.
En bedanktquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:03 schreef MaGNeT het volgende:
Heb je ook litecoins?quote:
Dat is drheisenberg.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:52 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Mag je wel op het internet van je moeder?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:11 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
http://finance.yahoo.com/(...)ccept-042933567.html
Coinpayments deed dat toch al?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:11 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
http://finance.yahoo.com/(...)ccept-042933567.html
Naar beneden, waarom?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:24 schreef Stryder het volgende:
Nou eens even kijken hoever we naar beneden gaan
Op 25$ o.i.d. koop ik ook weer LTCquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:28 schreef Stryder het volgende:
Steeds minder volume om de 1000 te doorbreken, maar daling zal naar mijn verwachting ook niet heel erg zijn hoor, want wederom volumes
Hoop rond de 25.60 ofzo weer LTC te kopen als hij dat haalt.
Dat zijn de beter aantallen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:03 schreef MaGNeT het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er meer van had verwachtquote:
Dan kan ik je helaas niet helpenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:42 schreef GTAnoob het volgende:
Waar kan ik Gravity of Prisoners kopen en meteen zien (on demand)?
Niemand biedt het aan, de films zijn al vrij oud (4-5 maanden of zo?)
Nee, ik download niet..
Alleen de sfeer/ambiance was al geniaal. Maar ik heb hem dan ook in de bioscoop gezien.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:42 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er meer van had verwacht, misschien weer teveel hype ofzo?
Ja tenzij het van goede kwaliteit is en ik het op mijn TV kan zien, maar wil geen cam versie op mijn mac bekijkenquote:
Inderdaad erg goede seriequote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:45 schreef brombeer_ het volgende:
Vorige week unsere müter unsere väter gezien. Goede shit![]()
Jammer dat het maar 3 afleveringen duurde had wat mij betreft nog wel een stuk langer mogen duren.
Ik irriteerde me vooral aan het karakter van Bullock, vroeg me oprecht af hoe iemand met zo weinig skills, geschikt werd geacht om op zo'n missie mee te mogen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:43 schreef Rijssi het volgende:
[..]
Alleen de sfeer/ambiance was al geniaal. Maar ik heb hem dan ook in de bioscoop gezien.
Ken ik echt helemaal niet, waar gaat dat over?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:45 schreef brombeer_ het volgende:
Vorige week unsere müter unsere väter gezien. Goede shit![]()
Jammer dat het maar 3 afleveringen duurde had wat mij betreft nog wel een stuk langer mogen duren.
WO2 vanuit duits perspectief.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:49 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ken ik echt helemaal niet, waar gaat dat over?
Duitse mini-serie over een groep vrienden net voor de oorlog. Het volgt hen, gaat diep in op de personages, etc.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:49 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ken ik echt helemaal niet, waar gaat dat over?
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |