SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LUISTER NIET NAAR WAT IK OVER DE PRIJS TE ZEGGEN HEB, DIT IS HOOGST SPECULATIEF!!
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:32 schreef Stryder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had kunnen traden met 175$quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik had kunnen traden met 100$, door het EAC avontuur nog 40 over.
Die moet ik ook nog dumpen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:30 schreef strbo het volgende:
Ongeveer half fiat half crypto. Stop-loss (stop-profit) op $25.10 voor LTC, kijk morgen wel wat ik verder ga doen.
En nog een berg CENT maar geen idee waar ik die kan dumpen
Als je gewoon had gehodled dan had je over een maand kunnen traden met $400quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik had kunnen traden met 100$, door het EAC avontuur nog 40 over.
Ik had kunnen traden met ~ $7000. Toen kwam de crash, veel verloren, rest uitgecasht en nu lekker bezig met margin trading met ongeveer $1000. Oh well. Niets investeren als je je niet realiseert dat het in een dag weg kan zijn. Of met Bitcoin: niets investeren dat je niet graag kwijt wilt rakenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik had kunnen traden met 175$
Helaas dus nog maar rond de 30$ van over door TIPS en EAC.
Ik hold ze nog.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als je gewoon had gehodled dan had je over een maand kunnen traden met $400
True that.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:39 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik had kunnen traden met ~ $7000. Toen kwam de crash, veel verloren, rest uitgecasht en nu lekker bezig met margin trading met ongeveer $1000. Oh well. Niets investeren als je je niet realiseert dat het in een dag weg kan zijn. Of met Bitcoin: niets investeren dat je niet graag kwijt wilt raken
Die had ik toch al nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:41 schreef Stryder het volgende:
Ik heb voornamelijk mijn dag- en nachtritme in bitcoin verloren
Als je genoeg verdient met traden/minen heb je dat toch niet meer nodig.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:41 schreef Stryder het volgende:
Ik heb voornamelijk mijn dag- en nachtritme in bitcoin verloren
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:44 schreef robin007bond het volgende:
Wat een hilarische metafoor al zeg ik het zelf.
En vlak voor de crash spuit LTC er uit opweg naar $43 ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:43 schreef robin007bond het volgende:
Mijn glazen bol zegt dat Bitcoin een erectie krijgt als India een keer gaat investeren.
Ofwel, een dikke stijging, maar ooit wordt 'ie weer slap.
Nee, dan zat ik met 10$ er nu nog steeds inquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als je gewoon had gehodled dan had je over een maand kunnen traden met $400
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |