Dat moet wel lukken denk ik. En anders gewoon Apple TVquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:11 schreef GTAnoob het volgende:
Is het mogelijk om vanaf mijn Mac, de video naar mijn PS3 te streamen?
Jagers met feloranje outfit in de sneeuwquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:11 schreef GTAnoob het volgende:
Ik typte op google prisoners watch online dit was 1 van de eerste links:
http://putlocker.bz/watch(...)-free-putlocker.html
En vreemd genoeg doet de film het gewoon? 720p en geen cam versie o.i.d.
Ik dacht dat het weer zo'n scam/virus site was waarbij je eerst je telefoonnummer/enquete of iets dergelijks moest invullen lol.
Is het mogelijk om vanaf mijn Mac, de video naar mijn PS3 te streamen?
Ik heb destijds zo'n Macbook naar TV HDMI kabel gekocht, maar die werkt voor geen meter (tv maakt geen contact of zo).quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken denk ik. En anders gewoon Apple TV
Moet je op je Apple dan niet aangeven dat ie het beeld naar je tv moet zetten?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:22 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Ik heb destijds zo'n Macbook naar TV HDMI kabel gekocht, maar die werkt voor geen meter (tv maakt geen contact of zo).
Niet bij mij, maar kan zijn omdat ik een premium member ben?quote:
Hier niet down en ik ben met net geen 9 LTC zeker geen premium memberquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:27 schreef Stryder het volgende:
[..]
Niet bij mij, maar kan zijn omdat ik een premium member ben?
Bij andere ook down?
Dan ligt het dus aan jouquote:
isup.mequote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:36 schreef MichaelScott het volgende:
http://www.downforeveryoneorjustme.com/
kan dat ook al premium member? wat voor voordelen heeft dat dan? en hoe doe je dat ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:27 schreef Stryder het volgende:
[..]
Niet bij mij, maar kan zijn omdat ik een premium member ben?
Bij andere ook down?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:53 schreef Stryder het volgende:
Hehehe, blijven altijd van die eigenwijze beesten
Heeft een tuigje voor op het balkon, die van mij is zo achterlijk om achter een vogel aan te springen ofzo vanaf de vijfde etagequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:01 schreef MichaelScott het volgende:
Gewoon deze bij hem omdoen en net als een hont uitlaten.
[ afbeelding ]
Komt altijd op z'n pootjes terechtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heeft een tuigje voor op het balkon, die van mij is zo achterlijk om achter een vogel aan te springen ofzo vanaf de vijfde etage
Probeert het zelfs met tuig en al
Ga ik niet uitproberen, op het balkon krijgt hij gewoon een tuigje aanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt altijd op z'n pootjes terecht
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ga ik niet uitproberen, op het balkon krijgt hij gewoon een tuigje aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |