Dan kan ik je helaas niet helpenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:42 schreef GTAnoob het volgende:
Waar kan ik Gravity of Prisoners kopen en meteen zien (on demand)?
Niemand biedt het aan, de films zijn al vrij oud (4-5 maanden of zo?)
Nee, ik download niet..
Alleen de sfeer/ambiance was al geniaal. Maar ik heb hem dan ook in de bioscoop gezien.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:42 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er meer van had verwacht, misschien weer teveel hype ofzo?
Ja tenzij het van goede kwaliteit is en ik het op mijn TV kan zien, maar wil geen cam versie op mijn mac bekijkenquote:
Inderdaad erg goede seriequote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:45 schreef brombeer_ het volgende:
Vorige week unsere müter unsere väter gezien. Goede shit![]()
Jammer dat het maar 3 afleveringen duurde had wat mij betreft nog wel een stuk langer mogen duren.
Ik irriteerde me vooral aan het karakter van Bullock, vroeg me oprecht af hoe iemand met zo weinig skills, geschikt werd geacht om op zo'n missie mee te mogen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:43 schreef Rijssi het volgende:
[..]
Alleen de sfeer/ambiance was al geniaal. Maar ik heb hem dan ook in de bioscoop gezien.
Ken ik echt helemaal niet, waar gaat dat over?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:45 schreef brombeer_ het volgende:
Jammer dat het maar 3 afleveringen duurde had wat mij betreft nog wel een stuk langer mogen duren.
WO2 vanuit duits perspectief.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:49 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ken ik echt helemaal niet, waar gaat dat over?
Duitse mini-serie over een groep vrienden net voor de oorlog. Het volgt hen, gaat diep in op de personages, etc.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:49 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ken ik echt helemaal niet, waar gaat dat over?
Jaquote:
dank voor de tip. gedownloadquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:45 schreef brombeer_ het volgende:
Had je er ook niet meer van verwacht?quote:
Veel meer. Wel mooi gedaan enzo en natuurlijk; George Clooneyquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:54 schreef Stryder het volgende:
[..]
Had je er ook niet meer van verwacht?
Waarom niet gewoon je zaad?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die heb ik gedoneerd aan het spermafonds.
Verraderquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die heb ik gedoneerd aan het spermafonds.
Als we een cryptomeet houden moeten wij eigenlijk zo'n fedora dragen.quote:
Dealquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als we een cryptomeet houden moeten wij eigenlijk zo'n fedora dragen.
Overigens kun je nu ook TIPS ruilen voor DOGE.
George is ouder en blijft eeuwig hotquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:57 schreef Stryder het volgende:
Nou vond Bullock voor een vrouw van 49 er ook echt niet verkeerd uitzien
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
George is ouder en blijft eeuwig hot
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Deal![]()
Maar Doge is een scamcoin terwijl TIPS de toekomst is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |