Al even, maar mn buy order is nog niet helemaal gevuldquote:
Slim, pas vanaf de 7e verdieping overleeft ie hetquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ga ik niet uitproberen, op het balkon krijgt hij gewoon een tuigje aan
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:21 schreef Mortaxx het volgende:
Zakt weer richting aankoopsprijs huhuhu
Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt. Hebben die rozijnen dan zinloos geweld?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:25 schreef Cliffie1976 het volgende:
Goh, weer een dagje zinloos geweld
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt. Hebben die rozijnen dan zinloos geweld?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt. Hebben die rozijnen dan zinloos geweld?
Nope. Wel gemined. Zijn ze inmiddels al op exchanges?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:36 schreef TimKuik het volgende:
Zijn er hier mensen die COYE hebben ingekocht?
Zoja, voor welke prijs?
Nog niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nope. Wel gemined. Zijn ze inmiddels al op exchanges?
163k.quote:
Nog updates over Hexa trouwens?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:45 schreef MaGNeT het volgende:
SciFi Coin Exchange gaat binnenkort dan écht open
https://bitcointalk.org/index.php?topic=408284.0
Komt mooi uit want ik heb echt een shitload van vrijwel alle coins die ze gaan accepteren
Ja, ben niet tevreden met de huidige wallet. Hij komt er en dan doe ik het goed of hij komt er nietquote:
Dat heb ik nu ook met BoobCoin. Ik wil wachten tot het weer wat stiller is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, ben niet tevreden met de huidige wallet. Hij komt er en dan doe ik het goed of hij komt er niet
Daarnaast is er zo'n shitstorm aan nieuwe coins dat ik even niet weet of het nog een goed idee is.
Duidelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, ben niet tevreden met de huidige wallet. Hij komt er en dan doe ik het goed of hij komt er niet
Daarnaast is er zo'n shitstorm aan nieuwe coins dat ik even niet weet of het nog een goed idee is.
Heb je al wat spul besteld dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
goedzo, wacht gewoon tot ik ook kan minen
Working on itquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heb je al wat spul besteld dan?
Al gepost vanmiddagquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Het ging bij The Socialclub trouwens ook over bitcoins
quote:
Krijg goed advies van iemand dus komt goedquote:
Mooi! Welke videokaarten gaan het worden?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Krijg goed advies van iemand dus komt goed
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:02 schreef Mender het volgende:
Makers digitale munt Coinye reageren op klachten Kanye West
quote:We maken geen visuele of verbale verwijzingen naar Kanye West, maar naar een hybride half-man, half-vis met een zonnebril die geen enkele gelijkenis met [West] vertoont", schrijven de Coinye-ontwikkelaars.
.
Daarom gaat die reference kaart van mij binnenkort naar een andere kamer, ding maakt veel te veel geluid voor in de woonkamerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef strbo het volgende:
Ik wil ook minen. Maar het maakt me net te veel herrie
Ik voel me ook echt schuldig t.o.v. de natuur. Hoeveel energie je nu gebruikt voor je eigen gewin zonder echt iets te produceren.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef strbo het volgende:
Ik wil ook minen. Maar het maakt me net te veel herrie
Een veilig betalingsnetwerk. Of denk je dat de servers van banken en creditcardmaatschappijen op lucht draaien?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik voel me ook echt schuldig t.o.v. de natuur. Hoeveel energie je nu gebruikt voor je eigen gewin zonder echt iets te produceren.
Dat heb je teniet gedaan door te investeren in iets natuurvriendelijks als EAC.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik voel me ook echt schuldig t.o.v. de natuur. Hoeveel energie je nu gebruikt voor je eigen gewin zonder echt iets te produceren.
Nja, het minen van Coinye of DOGE is nou niet echt van maatschappelijk belang. BTC, oké. Maar die coins om snel te cashen...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Een veilig betalingsnetwerk. Of denk je dat de servers van banken en creditcardmaatschappijen op lucht draaien?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:28 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat heb je teniet gedaan door te investeren in iets natuurvriendelijks als EAC.
Daar heb je dan ook gelijk in.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nja, het minen van Coinye of DOGE is nou niet echt van maatschappelijk belang. BTC, oké. Maar die coins om snel te cashen...
Ik plant een boom voor ieder blok dat ik vind.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:41 schreef robin007bond het volgende:
EAC is wel echt een coin die alleen qua naam milieuvriendelijk is.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik plant een boom voor ieder blok dat ik vind.
Inmiddels ben ik bij de buren 6 straten verderop aan het planten, die volkstuintjes zijn zo klein
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik plant een boom voor ieder blok dat ik vind.
Inmiddels ben ik bij de buren 6 straten verderop aan het planten, die volkstuintjes zijn zo klein
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:57 schreef MichaelScott het volgende:
Wat moet je met een theepot in de vorm van een groene olifant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |