Ik zeg niet dat ik op de PVV ga stemmen, ik zeg alleen dat er een kern van waarheid in zit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wij tolereren geen PVV-stemmers.
#antiminachting
neequote:
Joden lopen altijd wegquote:
Geen idee. Ik denk D'66. Jij? PvdA?quote:
De EU in zijn huidige vorm moet vernietigd worden en vervangen worden door vrije handel. En rustig en langzaam opbouwen zonder politieke idologie en utopische waanideen.quote:
gemeenteraadverkiezingen, eu is pas laterquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De EU in zijn huidige vorm moet vernietigd worden en vervangen worden door vrije handel. En rustig en langzaam opbouwen zonder politieke idologie en utopische waanideen.
Wat heeft de gemeente daar voor een invloed op?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De EU in zijn huidige vorm moet vernietigd worden en vervangen worden door vrije handel. En rustig en langzaam opbouwen zonder politieke idologie en utopische waanideen.
denk het welquote:
lmi is niet op de hoogtequote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat heeft de gemeente daar voor een invloed op?__
Ik had het nog over het filmpje van Geert.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat heeft de gemeente daar voor een invloed op?__
Oké. Dat is jouw goed recht.quote:
Waarom ga je dan in op een reactie over de gemeenteraardsverkiezingen op 3 maart?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik had het nog over het filmpje van Geert.
ik droomde vannacht heel raar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:49 schreef supersof het volgende:
oh het is verplaatst naar 19 maart omdat het aswoensdag is 3 maart
Oh.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:49 schreef supersof het volgende:
oh het is verplaatst naar 19 maart omdat het aswoensdag is 3 maart
waar ging het over??quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik droomde vannacht heel raar.
volgens mij kwam jij er ook in voor.
nee wist ik nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh.
Wisten jullie dat ik vier jaar geleden ben aangereden op de fiets nadat ik net gestemd had.
Dan weet je het nu wel. Het was bovendien iemand van de D'66 die mij aanreed. Hij had op de achterbank D'66 posters liggen.quote:
Ik was in een dorpje met huizen (snap je) en ging naar M., toen gingen we autorijden met jou M en haar familie. Toen ging zij lopen en ging ik mee en toen wekte Tubthumping van Chumbawamba mij.quote:
ik geloof dit nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:52 schreef JanCees het volgende:
ik stem pvv
want die zijn voor zwarte piet
#terugnaarjeapenland
En straks fietsen door de winst? Dat wordt een afro.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist mijn haren gewassen. Vergeten foto's te nemen, mijn oprechte excuses
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:52 schreef JanCees het volgende:
ik stem pvv
want die zijn voor zwarte piet
#terugnaarjeapenland
ja ik snapte de hintquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik was in een dorpje met huizen (snap je) en ging naar M., toen gingen we autorijden met jou M en haar familie. Toen ging zij lopen en ging ik mee en toen wekte Tubthumping van Chumbawamba mij.
Ja, en yoloquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:53 schreef Muto het volgende:
[..]
En straks fietsen door de winst? Dat wordt een afro.
oh ik weet nog niet johquote:
gemeenteraadsverkiezingenquote:
dat klopt wel ja eigenlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Overigens is elke partij in Nederland hetzelfde
Ligt meer aan het politieke systeem. Zolang meerdere partijen moeten samenwerken, krijg je veel minder veranderd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, en yolo
Overigens is elke partij in Nederland hetzelfde. In Nederland zal er nooit iets veranderen wat tevens ook wel weer een stabiele kracht is.
ja lief he, maar ik spreek dr amperquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik snapte de hint
maar omg je droomt gewoon over haar![]()
Op wat enkele one-liner partijen na, maar die lopen ook netjes in het gareel zodra ze een kans op regeren krijgen (En blijven dus liever in de coalitie kankeren)quote:
ja laat haar maar ff nuquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja lief he, maar ik spreek dr amper
en jij kwam er ook in voor
huh weer opnieuw stemmen ? Weer een kabinet gevallen?quote:
Klopt, en de christen democraten welke enkel in Nederland dusdanig groot zijn. Niet spannend maar degelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Ligt meer aan het politieke systeem. Zolang meerdere partijen moeten samenwerken, krijg je veel minder veranderd.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
huh weer opnieuw stemmen ? Weer een kabinet gevallen?
quote:
ja snap ik heb dr wel gewhatsappt hoe t gaat maar snap wel dat dat nog wel ff duurt voor ze antwoordtquote:
hhquote:
quote:
ohhhhhquote:
daar geeft ze geen antwoord op hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja snap ik heb dr wel gewhatsappt hoe t gaat maar snap wel dat dat nog wel ff duurt voor ze antwoordt
gemeente wordt steeds belangrijker hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vind gemeenteraadsverkiezingen nooit leuk
In Rotterdam wint toch altijd een debiele partij.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:59 schreef supersof het volgende:
[..]
gemeente wordt steeds belangrijker he
hoezo debielquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Rotterdam wint toch altijd een debiele partij.
Leefbaar of PvdA
ehmquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:00 schreef Jimbo het volgende:
ik stem pvv
nee echt , geert is zn goede gozer, en alles wat ie zegt komt ie na![]()
![]()
ja dat was sarcasmequote:
oke dankjewelquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:00 schreef Jimbo het volgende:
ik stem pvv
nee echt , geert is zn goede gozer, en alles wat ie zegt komt ie na![]()
![]()
mag ik mee doen?quote:
bij mij vaak welquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:59 schreef supersof het volgende:
[..]
daar geeft ze geen antwoord op hoor
Leefbaar is een partij van demagogen en pvda is al helemaal een zooitje in Rotterdamquote:
oke dat is debiel jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leefbaar is een partij van demagogen en pvda is al helemaal een zooitje in Rotterdam
pussyfightquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:02 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)01385&type=2&theater
vegtuuhhh
PvdA is natuurlijk altijd een terechte klacht maar in Rotterdam helemaal.quote:
Wat een lange opbouw zeg. Zweet stond mij op het voorhoofd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:02 schreef supersof het volgende:
vegtuuhhh
Van die boys die stoer doen maar niet kunnen vechtenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:02 schreef supersof het volgende:
vegtuuhhh
Wat een burgerlijke manier van vechten zeg. Je moet het wel spannend houden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Van die boys die stoer doen maar niet kunnen vechten
die in at witte shirt had zn kop moeten pakken toen ie zo dichtbij stond en hem er vol mee in de tafel moeten drukken, dan was ie kansloosnu moest ie nog staan
ja is goedquote:
vind dat hij het nu ook wel goed deedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Van die boys die stoer doen maar niet kunnen vechten
die in at witte shirt had zn kop moeten pakken toen ie zo dichtbij stond en hem er vol mee in de tafel moeten drukken, dan was ie kansloosnu moest ie nog staan
Ik heb ooit pvv gestemdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik stiekem ook hoor maar dat ga ik hier niet toegeven. Vandaar mijn omslachtige onderbouwing in mijn vorige posts.
GULDEN MOET TRUG OUDERE KWIJNEN WEG ALLOCHTONEN PAKKEN MIJN BAAN AF
Een partij oprichten hoeft natuurlijk niet binnen het politieke stelsel. Via een revolutie met het volk achter je kan de macht altijd nog gegrepen wordenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:08 schreef supersof het volgende:
moeten we wel eerst super veel handtekeningen hebben en geld
Dat dacht Troelstra ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een partij oprichten hoeft natuurlijk niet binnen het politieke stelsel. Via een revolutie met het volk achter je kan de macht altijd nog gegrepen worden
als je dan toch het volk achter je hebt kan je net zo goed een officiële partij oprichten en 76 zetels krijgen bij volgende verkiezingenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een partij oprichten hoeft natuurlijk niet binnen het politieke stelsel. Via een revolutie met het volk achter je kan de macht altijd nog gegrepen worden
Troelstra bezigde geen eigen visie hij wilde meeliften op het succes van de Russische revolutie. Sof streeft eigen idealen naquote:
Denk het welquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
ik weet niet eens of ik nederlandse verkiezingen landelijk mag stemmen even uitzoeken
doeg jcquote:
relaxed tochquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:33 schreef Toto69 het volgende:
Al 2 dagen zonder pcnu net een nieuwe gekregen dus nu alles installeren
hij is van iedereenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
relaxed toch
zeker als je hem krijgt
quote:
Wat een kut instelling.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb zojuist besloten niet te stemmen in Nederland de komende jaren
LR's stelling dat er toch niets veranderd kan worden door het systeem in Nederland heeft me overtuigd.
En de moeite die ik erin zal stoppen.
De partij waarop ik stem kreeg net 4000 stemmen in 2012.quote:
Welke partijquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De partij waarop ik stem kreeg net 4000 stemmen in 2012.
Ze zijn er stil van, zie je dat.quote:
Ik kijk 13th warrior. Tot nu toe de eerste film ooit waarin de Vikingsfeer een beetje naar boven komt. Ze spreken zelfs geen onnodig Engelsquote:
leuk meisje welquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:38 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)26097&type=2&theater
Ik zal hem even kijken binnenkortquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk 13th warrior. Tot nu toe de eerste film ooit waarin de Vikingsfeer een beetje naar boven komt. Ze spreken zelfs geen onnodig Engels
http://www.laola1.tv/en-i(...)otterdam/150819.htmlquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zal hem even kijken binnenkortgoede tip
Je was toch wiskunde aan het doen?quote:
Die staat ernaast aan maar kan het amper zien met zn webcam feedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.laola1.tv/en-i(...)otterdam/150819.html
Moet je geen Feyenoord kijken trouwens?
was jaquote:
Ah, gestopt ermee?quote:
driversquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:54 schreef Toto69 het volgende:
eindelijk een pc
wat moet ik installeren voor geluid
De drivers van je geluidskaart.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:54 schreef Toto69 het volgende:
eindelijk een pc
wat moet ik installeren voor geluid
Dan is je uitstelgedrag nog niet hoog genoeg. Dat is positief.quote:
kansen en normale verdelingquote:
Snapte je het al wel?quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
rekenmachine dus. waarom leer je=
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:57 schreef supersof het volgende:
ik haalde een brood uit de vriezen maar dat moet nog gesneden worden. Had echt geen zin om te wachten dus nu is het brood half verpest omdat ik er met een mes in ging snijden wat niet lukte en het toen maar af heb gebroken
ja ik snap sommige dingen nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
rekenmachine dus. waarom leer je=
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:57 schreef supersof het volgende:
ik haalde een brood uit de vriezen maar dat moet nog gesneden worden. Had echt geen zin om te wachten dus nu is het brood half verpest omdat ik er met een mes in ging snijden wat niet lukte en het toen maar af heb gebroken
nee maar wel oliebollenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:58 schreef Muto het volgende:
[..].
Daarover gesproken. Heb je nog kerststollen ingeslagen?
Bedankt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:58 schreef supersof het volgende:
bravo als je die zin zonder moeite las
Van de Lidl welteverstaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:58 schreef Muto het volgende:
[..].
Daarover gesproken. Heb je nog kerststollen ingeslagen?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:58 schreef supersof het volgende:
we hebben 8 zakken oliebollen in de vriezer volgens mij
is lekker manquote:
Best wel jaloers. Maar oliebollen ontdooien duurt toch best lang?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:58 schreef supersof het volgende:
we hebben 8 zakken oliebollen in de vriezer volgens mij
je heb toch magnetronquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Best wel jaloers. Maar oliebollen ontdooien duurt toch best lang?
Maar juist zulke dingen moet je niet ontdooien in magnetron.quote:
ik kom ze graag proeven.quote:
ja lekkerquote:
magnetron??quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Best wel jaloers. Maar oliebollen ontdooien duurt toch best lang?
Zolang je het maar snel opeet kan het nog wel, wacht je te lang is het over ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar juist zulke dingen moet je niet ontdooien in magnetron.
wij hebben geen frituurquote:
Eind van het jaar ben je van harte welkomquote:
Nooit gedaan dus weet nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar juist zulke dingen moet je niet ontdooien in magnetron.
Dat vergeet ik sowieso.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Eind van het jaar ben je van harte welkom
ik ook nietquote:
ik niet.quote:
huh watquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ook niet
actifry ftw, (en gewoon een pan met frituur ipv een frituupan)
Gelukkig. Dan heb ik eind van het jaar aan mijn voornemen om fokkers in 2014 te meeten voldaan.quote:
wij hebben ook een pan met frituur.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ook niet
actifry ftw, (en gewoon een pan met frituur ipv een frituupan)
Hallo Typisch. Hoe was het werken gisteren?quote:
hey boer typischquote:
doegquote:
kutquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Hallo Typisch. Hoe was het werken gisteren?
quote:
welke bandsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zin in de bands van vanavondMogelijkerwijs drink ik nog een cola ook.
boer is aardiger dan boeler hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
kut
gelukkig maakt een avondje bier drinken kut roepen in breda veel goed
[..]
doe eens aardig
De wat hardere metal wel. Zitten wat vrienden in ook. Zij bezitten zeg maar het talent wat ik mis om jouw bass over te kopenquote:
Gezellig, een avondje teringherrie dusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De wat hardere metal wel. Zitten wat vrienden in ook. Zij bezitten zeg maar het talent wat ik mis om jouw bass over te kopen
jij woont op het plattenland in de middeleeuwen ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:12 schreef supersof het volgende:
er was net een paardengevecht hier voor het huis
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:10 schreef supersof het volgende:
[..]
boer is aardiger dan boeler hoor
prima manquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:08 schreef Jimbo het volgende:
typisch, ouwe viespeuk. Hoe is t daar dan
viteski toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:10 schreef Muto het volgende:
Typisch, 31 januari speelt Feyenoord thuis. Das op een vrijdag. Vergeet dat niet.
nee ik woon aan de dijk en tussen mijn huis en de dijk ligt een weilandquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij woont op het plattenland in de middeleeuwen ?
vandaag mn kontrol freeks binnen gekregen, ben je bekend met die dingen ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld
[..]
prima man
lekker dagje niks doen
[..]
viteski toch?
helemaal uitverkocht las ik
ik dacht aan een ridder ter paard gevechtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:13 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik woon aan de dijk en tussen mijn huis en de dijk ligt een weiland
nee, geen idee wat het zijn/isquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vandaag mn kontrol freeks binnen gekregen, ben je bekend met die dingen ?
Spannend. Onder het bed weggedoken?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:12 schreef supersof het volgende:
er was net een paardengevecht hier voor het huis
ik woon een kilometer van de dijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:13 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik woon aan de dijk en tussen mijn huis en de dijk ligt een weiland
voor je controllers, maak je t aimen makkelijker, vind t wel relaxedquote:
nee ik leef niet in de middeleeuwen jimbo omdat ik in het oosten van het land woonquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik dacht aan een ridder ter paard gevecht
Ik ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik woon een kilometer van de dijk
cheaterquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor je controllers, maak je t aimen makkelijker, vind t wel relaxed
deze zin is niet wat jij bedoelt te zeggen heb ik het ideequote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:14 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik leef niet in de middeleeuwen jimbo omdat ik in het oosten van het land woon
ik 50 meterquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik woon een kilometer van de dijk
zitten jullie inmiddels al in de gouden eeuw dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:14 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik leef niet in de middeleeuwen jimbo omdat ik in het oosten van het land woon
hahahahhahaquote:
tournament approved, je maakt je stick gewoon langerquote:
kan kloppen hij loopt niet zo lekker maar ik had geen zin om het te veranderenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
deze zin is niet wat jij bedoelt te zeggen heb ik het idee
nee we zitten pas in het steentijdperkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zitten jullie inmiddels al in de gouden eeuw dan?vergeet geen tulpenbollen in te slaan!
en dat met computersquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:16 schreef supersof het volgende:
[..]
nee we zitten pas in het steentijdperk
quote:
ja knap hequote:
jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
was dat waar die gasten aan het acteren waren dat ze echt in die tijd leefde?
vertel , hoe doe je hetquote:
Vast wel. Lang niet geweest. Weet wel dat het erg groot is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
was dat waar die gasten aan het acteren waren dat ze echt in die tijd leefde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:18 schreef Typisch het volgende:
ik moest lachen
[ afbeelding ]en nu...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:18 schreef Typisch het volgende:
ik moest lachen
[ afbeelding ]Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat kan ik niet vertellenquote:
otto69quote:
hondje!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:20 schreef supersof het volgende:
[..]
dat kan ik niet vertellen
daarom een filmpje van een hond
https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater
Succes Sof. Probeer niemand te slaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:21 schreef supersof het volgende:
ik ga mijn werkkleding en kluissleutel inleveren bij de ah
doei kus
ksujequote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:21 schreef supersof het volgende:
doei kus
tot zoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:21 schreef supersof het volgende:
doei kus
nah, jonkiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
komt mij niet bekend voor. is hij aardig?
ben jij otto?quote:
Denk ik ook als ik 99,99% van jouw posts lees.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:23 schreef Muto het volgende:
Ik spot hier bij sommigen het Hansie-syndroom. Te veel overdrijving.
alleen hier ja?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:23 schreef Muto het volgende:
je hebt ZELF het Hansie-syndroomquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:23 schreef Muto het volgende:
Ik lees alleen hier. En het Feijenoordtopic.quote:
Klopt. Daarom voel ik me hier zo thuis.quote:
Ja dat wist ik. Ik heb dat ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:26 schreef Jimbo het volgende:
ik hoor t woord overdrijven , maar wist je dat sinds ik uit de grps WA gegaan ben mn accu LETTERLIJK TWEE KEER zo lang meegaat!
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, daar heeft die MONGOOL niet van terug
Stiekem best fijnquote:
ik heb hem gewoon op negeer staan, net als de andere groepsgesprekken thoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:26 schreef Jimbo het volgende:
ik hoor t woord overdrijven , maar wist je dat sinds ik uit de grps WA gegaan ben mn accu LETTERLIJK TWEE KEER zo lang meegaat!
ik ook, zo helemaal stil enzo , maar t scheel me echt veel % batterijquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb hem gewoon op negeer staan, net als de andere groepsgesprekken tho
Ik had dit niet van je verwacht. Ik hoop dat je me verwarde met een andere user.quote:
Ik probeerde HMF na te doen maar dat is lastig voor mij met zo'n lage opleiding.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik had dit niet van je verwacht. Ik hoop dat je me verwarde met een andere user.
In zijn FOK! act falen jullie allemaal door het matige gebruik vanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik probeerde HMF na te doen maar dat is lastig voor mij met zo'n lage opleiding.
DAGquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In zijn FOK! act falen jullie allemaal door het matige gebruik van![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wij hebben gewoon niet allemaal VIER studies afgerond.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:36 schreef Jimbo het volgende:
heeft feijenoord oor al ens gewonnen daar n marbella ?
quote:
nog byzondere digenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was net bij de kringloop. Als jullie nog een LP verzameling van 10000 stuks willen hebben sla je slag.
99,99% van de platen bij kringloopwinkels zijn echt bagger. Ik weet niet zeker of dat komt doordat mensen in de jaren '60-90 geen smaak hadden of dat ze gewoon alleen de BZN en Froger en zo weg doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was net bij de kringloop. Als jullie nog een LP verzameling van 10000 stuks willen hebben sla je slag.
Was wel redelijk breed hoor. Van The Doors tot Black Sabbath tot weet ik veel wat. Best leuk om even doorheen te kijken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
99,99% van de platen bij kringloopwinkels zijn echt bagger. Ik weet niet zeker of dat komt doordat mensen in de jaren '60-90 geen smaak hadden of dat ze gewoon alleen de BZN en Froger en zo weg doen.
Al kwam ik enkel voor een tafeltje.quote:
Ik doe dat best vaak, maar goede platen zitten er maar heel zelden tussen. Beatles-albums nog nooit tegengekomen (dat is mijn heilige graal) maar ook bands als the Doors echt zelden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was wel redelijk breed hoor. Van The Doors tot Black Sabbath tot weet ik veel wat. Best leuk om even doorheen te kijken.
4000 euro?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:05 schreef supersof het volgende:
mijn baas belt mij als ik kleding mag komen inleveren en dan krijg ik laatste loon contant. gdv had dat eerder gezegd
hopelijk wel jaquote:
Nee jij bent dood saai zegquote:
Waarom had hij dat eerder moeten zeggen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:05 schreef supersof het volgende:
mijn baas belt mij als ik kleding mag komen inleveren en dan krijg ik laatste loon contant. gdv had dat eerder gezegd
zodat ik niet helemaal daar heen ging fietsen om dat te horen in dit kut weerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom had hij dat eerder moeten zeggen?
wordt je hard vanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
zodat ik niet helemaal daar heen ging fietsen om dat te horen in dit kut weer
Nu is ze voor niks richting de AH vertrokken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom had hij dat eerder moeten zeggen?
Sof. Ik moest bijna huilen. Ik kwam net langs foto's van mijn overleden hondenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:05 schreef supersof het volgende:
hondjesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu is ze voor niks richting de AH vertrokken.
[..]
Sof. Ik moest bijna huilen. Ik kwam net langs foto's van mijn overleden honden![]()
[ afbeelding ]
vertelquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wel een leuk avontuur beleeft anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |