quote:
nog byzondere digenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was net bij de kringloop. Als jullie nog een LP verzameling van 10000 stuks willen hebben sla je slag.
99,99% van de platen bij kringloopwinkels zijn echt bagger. Ik weet niet zeker of dat komt doordat mensen in de jaren '60-90 geen smaak hadden of dat ze gewoon alleen de BZN en Froger en zo weg doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was net bij de kringloop. Als jullie nog een LP verzameling van 10000 stuks willen hebben sla je slag.
Was wel redelijk breed hoor. Van The Doors tot Black Sabbath tot weet ik veel wat. Best leuk om even doorheen te kijken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
99,99% van de platen bij kringloopwinkels zijn echt bagger. Ik weet niet zeker of dat komt doordat mensen in de jaren '60-90 geen smaak hadden of dat ze gewoon alleen de BZN en Froger en zo weg doen.
Al kwam ik enkel voor een tafeltje.quote:
Ik doe dat best vaak, maar goede platen zitten er maar heel zelden tussen. Beatles-albums nog nooit tegengekomen (dat is mijn heilige graal) maar ook bands als the Doors echt zelden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was wel redelijk breed hoor. Van The Doors tot Black Sabbath tot weet ik veel wat. Best leuk om even doorheen te kijken.
4000 euro?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:05 schreef supersof het volgende:
mijn baas belt mij als ik kleding mag komen inleveren en dan krijg ik laatste loon contant. gdv had dat eerder gezegd
hopelijk wel jaquote:
Nee jij bent dood saai zegquote:
Waarom had hij dat eerder moeten zeggen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:05 schreef supersof het volgende:
mijn baas belt mij als ik kleding mag komen inleveren en dan krijg ik laatste loon contant. gdv had dat eerder gezegd
zodat ik niet helemaal daar heen ging fietsen om dat te horen in dit kut weerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom had hij dat eerder moeten zeggen?
wordt je hard vanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
zodat ik niet helemaal daar heen ging fietsen om dat te horen in dit kut weer
Nu is ze voor niks richting de AH vertrokken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom had hij dat eerder moeten zeggen?
Sof. Ik moest bijna huilen. Ik kwam net langs foto's van mijn overleden hondenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:05 schreef supersof het volgende:
hondjesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu is ze voor niks richting de AH vertrokken.
[..]
Sof. Ik moest bijna huilen. Ik kwam net langs foto's van mijn overleden honden![]()
[ afbeelding ]
vertelquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wel een leuk avontuur beleeft anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |