deze zin is niet wat jij bedoelt te zeggen heb ik het ideequote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:14 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik leef niet in de middeleeuwen jimbo omdat ik in het oosten van het land woon
ik 50 meterquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik woon een kilometer van de dijk
zitten jullie inmiddels al in de gouden eeuw dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:14 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik leef niet in de middeleeuwen jimbo omdat ik in het oosten van het land woon
hahahahhahaquote:
tournament approved, je maakt je stick gewoon langerquote:
kan kloppen hij loopt niet zo lekker maar ik had geen zin om het te veranderenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
deze zin is niet wat jij bedoelt te zeggen heb ik het idee
nee we zitten pas in het steentijdperkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zitten jullie inmiddels al in de gouden eeuw dan?vergeet geen tulpenbollen in te slaan!
en dat met computersquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:16 schreef supersof het volgende:
[..]
nee we zitten pas in het steentijdperk
quote:
ja knap hequote:
jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
was dat waar die gasten aan het acteren waren dat ze echt in die tijd leefde?
vertel , hoe doe je hetquote:
Vast wel. Lang niet geweest. Weet wel dat het erg groot is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
was dat waar die gasten aan het acteren waren dat ze echt in die tijd leefde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:18 schreef Typisch het volgende:
ik moest lachen
[ afbeelding ]en nu...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:18 schreef Typisch het volgende:
ik moest lachen
[ afbeelding ]Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat kan ik niet vertellenquote:
otto69quote:
hondje!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:20 schreef supersof het volgende:
[..]
dat kan ik niet vertellen
daarom een filmpje van een hond
https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater
Succes Sof. Probeer niemand te slaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:21 schreef supersof het volgende:
ik ga mijn werkkleding en kluissleutel inleveren bij de ah
doei kus
ksujequote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:21 schreef supersof het volgende:
doei kus
tot zoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:21 schreef supersof het volgende:
doei kus
nah, jonkiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
komt mij niet bekend voor. is hij aardig?
ben jij otto?quote:
Denk ik ook als ik 99,99% van jouw posts lees.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:23 schreef Muto het volgende:
Ik spot hier bij sommigen het Hansie-syndroom. Te veel overdrijving.
alleen hier ja?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:23 schreef Muto het volgende:
je hebt ZELF het Hansie-syndroomquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:23 schreef Muto het volgende:
Ik lees alleen hier. En het Feijenoordtopic.quote:
Klopt. Daarom voel ik me hier zo thuis.quote:
Ja dat wist ik. Ik heb dat ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:26 schreef Jimbo het volgende:
ik hoor t woord overdrijven , maar wist je dat sinds ik uit de grps WA gegaan ben mn accu LETTERLIJK TWEE KEER zo lang meegaat!
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, daar heeft die MONGOOL niet van terug
Stiekem best fijnquote:
ik heb hem gewoon op negeer staan, net als de andere groepsgesprekken thoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:26 schreef Jimbo het volgende:
ik hoor t woord overdrijven , maar wist je dat sinds ik uit de grps WA gegaan ben mn accu LETTERLIJK TWEE KEER zo lang meegaat!
ik ook, zo helemaal stil enzo , maar t scheel me echt veel % batterijquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb hem gewoon op negeer staan, net als de andere groepsgesprekken tho
Ik had dit niet van je verwacht. Ik hoop dat je me verwarde met een andere user.quote:
Ik probeerde HMF na te doen maar dat is lastig voor mij met zo'n lage opleiding.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik had dit niet van je verwacht. Ik hoop dat je me verwarde met een andere user.
In zijn FOK! act falen jullie allemaal door het matige gebruik vanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik probeerde HMF na te doen maar dat is lastig voor mij met zo'n lage opleiding.
DAGquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In zijn FOK! act falen jullie allemaal door het matige gebruik van![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wij hebben gewoon niet allemaal VIER studies afgerond.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:36 schreef Jimbo het volgende:
heeft feijenoord oor al ens gewonnen daar n marbella ?
quote:
nog byzondere digenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was net bij de kringloop. Als jullie nog een LP verzameling van 10000 stuks willen hebben sla je slag.
99,99% van de platen bij kringloopwinkels zijn echt bagger. Ik weet niet zeker of dat komt doordat mensen in de jaren '60-90 geen smaak hadden of dat ze gewoon alleen de BZN en Froger en zo weg doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was net bij de kringloop. Als jullie nog een LP verzameling van 10000 stuks willen hebben sla je slag.
Was wel redelijk breed hoor. Van The Doors tot Black Sabbath tot weet ik veel wat. Best leuk om even doorheen te kijken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
99,99% van de platen bij kringloopwinkels zijn echt bagger. Ik weet niet zeker of dat komt doordat mensen in de jaren '60-90 geen smaak hadden of dat ze gewoon alleen de BZN en Froger en zo weg doen.
Al kwam ik enkel voor een tafeltje.quote:
Ik doe dat best vaak, maar goede platen zitten er maar heel zelden tussen. Beatles-albums nog nooit tegengekomen (dat is mijn heilige graal) maar ook bands als the Doors echt zelden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was wel redelijk breed hoor. Van The Doors tot Black Sabbath tot weet ik veel wat. Best leuk om even doorheen te kijken.
4000 euro?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:05 schreef supersof het volgende:
mijn baas belt mij als ik kleding mag komen inleveren en dan krijg ik laatste loon contant. gdv had dat eerder gezegd
hopelijk wel jaquote:
Nee jij bent dood saai zegquote:
Waarom had hij dat eerder moeten zeggen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:05 schreef supersof het volgende:
mijn baas belt mij als ik kleding mag komen inleveren en dan krijg ik laatste loon contant. gdv had dat eerder gezegd
zodat ik niet helemaal daar heen ging fietsen om dat te horen in dit kut weerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom had hij dat eerder moeten zeggen?
wordt je hard vanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
zodat ik niet helemaal daar heen ging fietsen om dat te horen in dit kut weer
Nu is ze voor niks richting de AH vertrokken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom had hij dat eerder moeten zeggen?
Sof. Ik moest bijna huilen. Ik kwam net langs foto's van mijn overleden hondenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:05 schreef supersof het volgende:
hondjesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu is ze voor niks richting de AH vertrokken.
[..]
Sof. Ik moest bijna huilen. Ik kwam net langs foto's van mijn overleden honden![]()
[ afbeelding ]
vertelquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wel een leuk avontuur beleeft anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |