ksujequote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:21 schreef supersof het volgende:
ik ga mijn werkkleding en kluissleutel inleveren bij de ah
doei kus
tot zoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:21 schreef supersof het volgende:
ik ga mijn werkkleding en kluissleutel inleveren bij de ah
doei kus
nah, jonkiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
komt mij niet bekend voor. is hij aardig?
ben jij otto?quote:
Denk ik ook als ik 99,99% van jouw posts lees.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:23 schreef Muto het volgende:
Ik spot hier bij sommigen het Hansie-syndroom. Te veel overdrijving.
alleen hier ja?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:23 schreef Muto het volgende:
je hebt ZELF het Hansie-syndroomquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:23 schreef Muto het volgende:
Ik lees alleen hier. En het Feijenoordtopic.quote:
Klopt. Daarom voel ik me hier zo thuis.quote:
Ja dat wist ik. Ik heb dat ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:26 schreef Jimbo het volgende:
ik hoor t woord overdrijven , maar wist je dat sinds ik uit de grps WA gegaan ben mn accu LETTERLIJK TWEE KEER zo lang meegaat!
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, daar heeft die MONGOOL niet van terug
Stiekem best fijnquote:
ik heb hem gewoon op negeer staan, net als de andere groepsgesprekken thoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:26 schreef Jimbo het volgende:
ik hoor t woord overdrijven , maar wist je dat sinds ik uit de grps WA gegaan ben mn accu LETTERLIJK TWEE KEER zo lang meegaat!
ik ook, zo helemaal stil enzo , maar t scheel me echt veel % batterijquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb hem gewoon op negeer staan, net als de andere groepsgesprekken tho
Ik had dit niet van je verwacht. Ik hoop dat je me verwarde met een andere user.quote:
Ik probeerde HMF na te doen maar dat is lastig voor mij met zo'n lage opleiding.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik had dit niet van je verwacht. Ik hoop dat je me verwarde met een andere user.
In zijn FOK! act falen jullie allemaal door het matige gebruik vanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik probeerde HMF na te doen maar dat is lastig voor mij met zo'n lage opleiding.
DAGquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In zijn FOK! act falen jullie allemaal door het matige gebruik van![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wij hebben gewoon niet allemaal VIER studies afgerond.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:36 schreef Jimbo het volgende:
heeft feijenoord oor al ens gewonnen daar n marbella ?
quote:
nog byzondere digenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was net bij de kringloop. Als jullie nog een LP verzameling van 10000 stuks willen hebben sla je slag.
99,99% van de platen bij kringloopwinkels zijn echt bagger. Ik weet niet zeker of dat komt doordat mensen in de jaren '60-90 geen smaak hadden of dat ze gewoon alleen de BZN en Froger en zo weg doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was net bij de kringloop. Als jullie nog een LP verzameling van 10000 stuks willen hebben sla je slag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |