deze zin is niet wat jij bedoelt te zeggen heb ik het ideequote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:14 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik leef niet in de middeleeuwen jimbo omdat ik in het oosten van het land woon
ik 50 meterquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik woon een kilometer van de dijk
zitten jullie inmiddels al in de gouden eeuw dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:14 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik leef niet in de middeleeuwen jimbo omdat ik in het oosten van het land woon
hahahahhahaquote:
tournament approved, je maakt je stick gewoon langerquote:
kan kloppen hij loopt niet zo lekker maar ik had geen zin om het te veranderenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
deze zin is niet wat jij bedoelt te zeggen heb ik het idee
nee we zitten pas in het steentijdperkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zitten jullie inmiddels al in de gouden eeuw dan?vergeet geen tulpenbollen in te slaan!
en dat met computersquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:16 schreef supersof het volgende:
[..]
nee we zitten pas in het steentijdperk
quote:
ja knap hequote:
jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
was dat waar die gasten aan het acteren waren dat ze echt in die tijd leefde?
vertel , hoe doe je hetquote:
Vast wel. Lang niet geweest. Weet wel dat het erg groot is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
was dat waar die gasten aan het acteren waren dat ze echt in die tijd leefde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:18 schreef Typisch het volgende:
ik moest lachen
[ afbeelding ]en nu...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:18 schreef Typisch het volgende:
ik moest lachen
[ afbeelding ]Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat kan ik niet vertellenquote:
otto69quote:
hondje!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:20 schreef supersof het volgende:
[..]
dat kan ik niet vertellen
daarom een filmpje van een hond
https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater
Succes Sof. Probeer niemand te slaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:21 schreef supersof het volgende:
ik ga mijn werkkleding en kluissleutel inleveren bij de ah
doei kus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |