ik ook nietquote:
ik niet.quote:
huh watquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ook niet
actifry ftw, (en gewoon een pan met frituur ipv een frituupan)
Gelukkig. Dan heb ik eind van het jaar aan mijn voornemen om fokkers in 2014 te meeten voldaan.quote:
wij hebben ook een pan met frituur.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ook niet
actifry ftw, (en gewoon een pan met frituur ipv een frituupan)
Hallo Typisch. Hoe was het werken gisteren?quote:
hey boer typischquote:
doegquote:
kutquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Hallo Typisch. Hoe was het werken gisteren?
quote:
welke bandsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zin in de bands van vanavondMogelijkerwijs drink ik nog een cola ook.
boer is aardiger dan boeler hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
kut
gelukkig maakt een avondje bier drinken kut roepen in breda veel goed
[..]
doe eens aardig
De wat hardere metal wel. Zitten wat vrienden in ook. Zij bezitten zeg maar het talent wat ik mis om jouw bass over te kopenquote:
Gezellig, een avondje teringherrie dusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De wat hardere metal wel. Zitten wat vrienden in ook. Zij bezitten zeg maar het talent wat ik mis om jouw bass over te kopen
jij woont op het plattenland in de middeleeuwen ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:12 schreef supersof het volgende:
er was net een paardengevecht hier voor het huis
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:10 schreef supersof het volgende:
[..]
boer is aardiger dan boeler hoor
prima manquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:08 schreef Jimbo het volgende:
typisch, ouwe viespeuk. Hoe is t daar dan
viteski toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:10 schreef Muto het volgende:
Typisch, 31 januari speelt Feyenoord thuis. Das op een vrijdag. Vergeet dat niet.
nee ik woon aan de dijk en tussen mijn huis en de dijk ligt een weilandquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij woont op het plattenland in de middeleeuwen ?
vandaag mn kontrol freeks binnen gekregen, ben je bekend met die dingen ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld
[..]
prima man
lekker dagje niks doen
[..]
viteski toch?
helemaal uitverkocht las ik
ik dacht aan een ridder ter paard gevechtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:13 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik woon aan de dijk en tussen mijn huis en de dijk ligt een weiland
nee, geen idee wat het zijn/isquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vandaag mn kontrol freeks binnen gekregen, ben je bekend met die dingen ?
Spannend. Onder het bed weggedoken?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:12 schreef supersof het volgende:
er was net een paardengevecht hier voor het huis
ik woon een kilometer van de dijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:13 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik woon aan de dijk en tussen mijn huis en de dijk ligt een weiland
voor je controllers, maak je t aimen makkelijker, vind t wel relaxedquote:
nee ik leef niet in de middeleeuwen jimbo omdat ik in het oosten van het land woonquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik dacht aan een ridder ter paard gevecht
Ik ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik woon een kilometer van de dijk
cheaterquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor je controllers, maak je t aimen makkelijker, vind t wel relaxed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |