Ik heb ooit pvv gestemdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik stiekem ook hoor maar dat ga ik hier niet toegeven. Vandaar mijn omslachtige onderbouwing in mijn vorige posts.
GULDEN MOET TRUG OUDERE KWIJNEN WEG ALLOCHTONEN PAKKEN MIJN BAAN AF
Een partij oprichten hoeft natuurlijk niet binnen het politieke stelsel. Via een revolutie met het volk achter je kan de macht altijd nog gegrepen wordenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:08 schreef supersof het volgende:
moeten we wel eerst super veel handtekeningen hebben en geld
Dat dacht Troelstra ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een partij oprichten hoeft natuurlijk niet binnen het politieke stelsel. Via een revolutie met het volk achter je kan de macht altijd nog gegrepen worden
als je dan toch het volk achter je hebt kan je net zo goed een officiële partij oprichten en 76 zetels krijgen bij volgende verkiezingenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een partij oprichten hoeft natuurlijk niet binnen het politieke stelsel. Via een revolutie met het volk achter je kan de macht altijd nog gegrepen worden
Troelstra bezigde geen eigen visie hij wilde meeliften op het succes van de Russische revolutie. Sof streeft eigen idealen naquote:
Denk het welquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
ik weet niet eens of ik nederlandse verkiezingen landelijk mag stemmen even uitzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |