ja lief he, maar ik spreek dr amperquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik snapte de hint
maar omg je droomt gewoon over haar![]()
Op wat enkele one-liner partijen na, maar die lopen ook netjes in het gareel zodra ze een kans op regeren krijgen (En blijven dus liever in de coalitie kankeren)quote:
ja laat haar maar ff nuquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja lief he, maar ik spreek dr amper
en jij kwam er ook in voor
huh weer opnieuw stemmen ? Weer een kabinet gevallen?quote:
Klopt, en de christen democraten welke enkel in Nederland dusdanig groot zijn. Niet spannend maar degelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Ligt meer aan het politieke systeem. Zolang meerdere partijen moeten samenwerken, krijg je veel minder veranderd.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
huh weer opnieuw stemmen ? Weer een kabinet gevallen?
quote:
ja snap ik heb dr wel gewhatsappt hoe t gaat maar snap wel dat dat nog wel ff duurt voor ze antwoordtquote:
hhquote:
quote:
ohhhhhquote:
daar geeft ze geen antwoord op hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja snap ik heb dr wel gewhatsappt hoe t gaat maar snap wel dat dat nog wel ff duurt voor ze antwoordt
gemeente wordt steeds belangrijker hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vind gemeenteraadsverkiezingen nooit leuk
In Rotterdam wint toch altijd een debiele partij.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:59 schreef supersof het volgende:
[..]
gemeente wordt steeds belangrijker he
hoezo debielquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Rotterdam wint toch altijd een debiele partij.
Leefbaar of PvdA
ehmquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:00 schreef Jimbo het volgende:
ik stem pvv
nee echt , geert is zn goede gozer, en alles wat ie zegt komt ie na![]()
![]()
ja dat was sarcasmequote:
oke dankjewelquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:00 schreef Jimbo het volgende:
ik stem pvv
nee echt , geert is zn goede gozer, en alles wat ie zegt komt ie na![]()
![]()
mag ik mee doen?quote:
bij mij vaak welquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:59 schreef supersof het volgende:
[..]
daar geeft ze geen antwoord op hoor
Leefbaar is een partij van demagogen en pvda is al helemaal een zooitje in Rotterdamquote:
oke dat is debiel jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leefbaar is een partij van demagogen en pvda is al helemaal een zooitje in Rotterdam
pussyfightquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:02 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)01385&type=2&theater
vegtuuhhh
PvdA is natuurlijk altijd een terechte klacht maar in Rotterdam helemaal.quote:
Wat een lange opbouw zeg. Zweet stond mij op het voorhoofd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:02 schreef supersof het volgende:
vegtuuhhh
Van die boys die stoer doen maar niet kunnen vechtenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:02 schreef supersof het volgende:
vegtuuhhh
Wat een burgerlijke manier van vechten zeg. Je moet het wel spannend houden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Van die boys die stoer doen maar niet kunnen vechten
die in at witte shirt had zn kop moeten pakken toen ie zo dichtbij stond en hem er vol mee in de tafel moeten drukken, dan was ie kansloosnu moest ie nog staan
ja is goedquote:
vind dat hij het nu ook wel goed deedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Van die boys die stoer doen maar niet kunnen vechten
die in at witte shirt had zn kop moeten pakken toen ie zo dichtbij stond en hem er vol mee in de tafel moeten drukken, dan was ie kansloosnu moest ie nog staan
Ik heb ooit pvv gestemdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik stiekem ook hoor maar dat ga ik hier niet toegeven. Vandaar mijn omslachtige onderbouwing in mijn vorige posts.
GULDEN MOET TRUG OUDERE KWIJNEN WEG ALLOCHTONEN PAKKEN MIJN BAAN AF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |