Ik was in een dorpje met huizen (snap je) en ging naar M., toen gingen we autorijden met jou M en haar familie. Toen ging zij lopen en ging ik mee en toen wekte Tubthumping van Chumbawamba mij.quote:
ik geloof dit nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:52 schreef JanCees het volgende:
ik stem pvv
want die zijn voor zwarte piet
#terugnaarjeapenland
En straks fietsen door de winst? Dat wordt een afro.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist mijn haren gewassen. Vergeten foto's te nemen, mijn oprechte excuses
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:52 schreef JanCees het volgende:
ik stem pvv
want die zijn voor zwarte piet
#terugnaarjeapenland
ja ik snapte de hintquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik was in een dorpje met huizen (snap je) en ging naar M., toen gingen we autorijden met jou M en haar familie. Toen ging zij lopen en ging ik mee en toen wekte Tubthumping van Chumbawamba mij.
Ja, en yoloquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:53 schreef Muto het volgende:
[..]
En straks fietsen door de winst? Dat wordt een afro.
oh ik weet nog niet johquote:
gemeenteraadsverkiezingenquote:
dat klopt wel ja eigenlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Overigens is elke partij in Nederland hetzelfde
Ligt meer aan het politieke systeem. Zolang meerdere partijen moeten samenwerken, krijg je veel minder veranderd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, en yolo
Overigens is elke partij in Nederland hetzelfde. In Nederland zal er nooit iets veranderen wat tevens ook wel weer een stabiele kracht is.
ja lief he, maar ik spreek dr amperquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik snapte de hint
maar omg je droomt gewoon over haar![]()
Op wat enkele one-liner partijen na, maar die lopen ook netjes in het gareel zodra ze een kans op regeren krijgen (En blijven dus liever in de coalitie kankeren)quote:
ja laat haar maar ff nuquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja lief he, maar ik spreek dr amper
en jij kwam er ook in voor
huh weer opnieuw stemmen ? Weer een kabinet gevallen?quote:
Klopt, en de christen democraten welke enkel in Nederland dusdanig groot zijn. Niet spannend maar degelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Ligt meer aan het politieke systeem. Zolang meerdere partijen moeten samenwerken, krijg je veel minder veranderd.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
huh weer opnieuw stemmen ? Weer een kabinet gevallen?
quote:
ja snap ik heb dr wel gewhatsappt hoe t gaat maar snap wel dat dat nog wel ff duurt voor ze antwoordtquote:
hhquote:
quote:
ohhhhhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |