Het was wel van de Britten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Beginnen met "promised jewish land". De Britten die iets uitdelen wat niet van hen is.
Het is gewoon een kul argument.quote:
Kan ook niet anders, indianen zijn zowat uitgeroeid.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is gewoon een kul argument.
Je ziet de Indianen in de VS ook geen bussen opblazen met kinderen erin omdat Europese immigranten er kwamen.
Welnee, de Spanjaarden, die waren hier eerst!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:21 schreef Monolith het volgende:
Inderdaad, Nederland is eigenlijk nog gewoon van de Fransen.
Die zijn allemaal dronken aan het dobbelen in hun reservaat.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is gewoon een kul argument.
Je ziet de Indianen in de VS ook geen bussen opblazen met kinderen erin omdat Europese immigranten er kwamen.
Immigranten....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
Dat zouden Palestijnen ook eens moeten doen, wellicht dat er dan vrede kwam.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Die zijn allemaal dronken aan het dobbelen in hun reservaat.
Ja wat waren het volgens jou dan?quote:
Ik snap dat het vervelend is dat ze het gepikt hebben van de Ottomanen, maar het viel toch echt onder Brits toezicht van '20 tot '48.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Beginnen met "promised jewish land". De Britten die iets uitdelen wat niet van hen is.
Het Joods-Palestijns conflict als enkel geopolitisch bestempelen is pas slim inderdaad.quote:
Binnendringers?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja wat waren het volgens jou dan?
Niets is genoeg voor de Palestijnen, uiteindelijk willen ze ook heel Europa hebben.quote:
Dan krijgen we een Turks/Marokkaans-Palestijns conflict.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:25 schreef waht het volgende:
[..]
Niets is genoeg voor de Palestijnen, uiteindelijk willen ze ook heel Europa hebben.
Ze zullen het overspoelen met de vruchten van hun lendenen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:25 schreef waht het volgende:
[..]
Niets is genoeg voor de Palestijnen, uiteindelijk willen ze ook heel Europa hebben.
Tsja....hoe noem je mensen die in een land gaan wonen, zonder toestemming van de oorspronkelijke Amerikanen....je hebt daar vast wel een passende term voor.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja wat waren het volgens jou dan?
Niet, daar hebben we Suriname voor teruggekregen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:27 schreef waht het volgende:
Overigens is New York van Nederland, de Amerikaanse bezetting moet stoppen.
Immigranten gewoon.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tsja....hoe noem je mensen die in een land gaan wonen, zonder toestemming van de oorspronkelijke Amerikanen....je hebt daar vast wel een passende term voor.
Wie kan de meeste buschauffeurs opblazen, wordt het geschilpunt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan krijgen we een Turks/Marokkaans-Palestijns conflict.
Topdealquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet, daar hebben we Suriname voor teruggekregen.
De Flevopolder wordt de nieuwe westoever.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:29 schreef waht het volgende:
[..]
Wie kan de meeste buschauffeurs opblazen, wordt het geschilpunt.
De yanks hebben ons flink genaaid inderdaad.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet, daar hebben we Suriname voor teruggekregen.
Klopt, maar ze zijn nooit de rechtmatige bezitters geweest én beloven betekent niet dat dat toen Israël was.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snap dat het vervelend is dat ze het gepikt hebben van de Ottomanen, maar het viel toch echt onder Brits toezicht van '20 tot '48.
Sharon is geen Brit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt, maar ze zijn nooit de rechtmatige bezitters geweest én beloven betekent niet dat dat toen Israël was.
Los daarvan hield Sharon ervan kinderen te vermoorden in vluchtelingenkampen. Hij had de afgelopen jaren genoeg tijd om daarover na te denken.
Dus omdat er een belofte is gedaan dat ze zich daar mochten vestigen toen Engeland nog bestuurder was daar zegt je niks?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt, maar ze zijn nooit de rechtmatige bezitters geweest én beloven betekent niet dat dat toen Israël was.
De Druzen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sharon is geen Brit.
Wie waren dan de rechtmatige bezitters van Palestina?
Dat wil je sowieso al toch. PVV-stemmer?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus omdat er een belofte is gedaan dat ze zich daar mochten vestigen toen Engeland nog bestuurder was daar zegt je niks?
In verlengde daarvan kunnen we morgen ook alle moslims hier ook wel op het vliegtuig zetten dan.
Adolf Hitler, wellicht.quote:
Nee, maar jij geilt zo op het recht van land enkel voor mensen die er destijds toevallig woonden, dat je makkelijk in diezelfde lijn alle vreemdelingen hier er ook uit kan trappen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat wil je sowieso al toch. PVV-stemmer?
Geilen op land waar je volk ooit toevallig woonde, waar komt me dat toch bekend van voor?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar jij geilt zo op het recht van land enkel voor mensen die er destijds toevallig woonden, dat je makkelijk in diezelfde lijn alle vreemdelingen hier er ook uit kan trappen.
Maar iets zegt me dat je dat dan weer minder bevalt.
Mijn grote voorliefde voor Nova Zembla?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geilen op land waar je volk ooit toevallig woonde, waar komt me dat toch bekend van voor?
Je denkt aan Reya.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geilen op land waar je volk ooit toevallig woonde, waar komt me dat toch bekend van voor?
Ik zeg alleen dat het kaartje nergens op slaat. Heb verder niks tegen fenomeen Israël of een land voor de Joden, echter de huidige uitvoering en het beleid en hun expansiedrift, daar is genoeg op aan te merken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar jij geilt zo op het recht van land enkel voor mensen die er destijds toevallig woonden, dat je makkelijk in diezelfde lijn alle vreemdelingen hier er ook uit kan trappen.
Maar iets zegt me dat je dat dan weer minder bevalt.
Expansiedrift?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het kaartje nergens op slaat. Heb verder niks tegen fenomeen Israël of een land voor de Joden, echter de huidige uitvoering en het beleid en hun expansiedrift, daar is genoeg op aan te merken.
Waarom kan jij eigenlijk zo slecht tegen kritiek op Israël?
De Palestijnen zijn best ontwikkeld qua zinloze oorlogsvoering.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
En waarom of ik slecht kan tegen kritiek op Israel?
Omdat het zo'n beetje het enige volk ter wereld is die tenminste nog enigszins ballen heeft, en voor zichzelf opkomt. Terwijl de rest allemaal veel te druk is met koorddansen omdat een paar debielen uit de Middeleeuwen nog niet verder zijn ontwikkeld dan een walnoot.
4 huizen, vergelijk de muur eens met 1967 grenzenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Expansiedrift?
Die 4 huizen die ze ergens bouwen is inderdaad een enorme expansiedrift, zeker na het opgeven van de Sinai en alles wat erbij hoorde, en Gaza onafhankelijk maken.
Gelukkig staan de Palestijnen daar wat dat betreft niet alleen in.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:43 schreef waht het volgende:
[..]
De Palestijnen zijn best ontwikkeld qua zinloze oorlogsvoering.
Gaap. Huilie.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
En waarom of ik slecht kan tegen kritiek op Israel?
Omdat het zo'n beetje het enige volk ter wereld is die tenminste nog enigszins ballen heeft, en voor zichzelf opkomt. Terwijl de rest allemaal veel te druk is met koorddansen omdat een paar debielen uit de Middeleeuwen nog niet verder zijn ontwikkeld dan een walnoot.
Dan bannen ze me toch maar lekker weer een week, zal mij dat verrotten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Verder boeit dit onderwerp mee eerlijk gezegd niet zoveel als het jou boeit. Dus je kan beter chillen ipv oproepen tot genocide in NWS en even wat anders doen.
Het zal wel een maand zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:45 schreef Tem het volgende:
Wanneer zit Koos zijn ban er eigenlijk weer op?
Stel je niet zo aan man. Je zet zelf toch die woorden daar neer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan bannen ze me toch maar lekker weer een week, zal mij dat verrotten.
Dat ze hier al 3 keer in de broek hebben gescheten van elk geluid wat een MDI weer uit weet te kramen met een boze brief is allang duidelijk. I.t.t. dat van het CIDI natuurlijk, daar vegen ze hier wel de reet mee af.
Met reden, al dat verongelijkte linkse tuig daar, tergend gewoon.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Je zet zelf toch die woorden daar neer.
Turken, Syrische rebellen, etc.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig staan de Palestijnen daar wat dat betreft niet alleen in.
Gewoon iets posten wat niet helemaal PC is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:47 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat moet je hier eigenlijk precies uithalen om een ban te krijgen? Hoor regelmatig dat er mensen digitaal gedeporteerd zijn, maar zie nooit iemand over de schreef gaan.
Ik zie nooit reden omquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met reden, al dat verongelijkte linkse tuig daar, tergend gewoon.
Jij zit nu al op het randje.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:47 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat moet je hier eigenlijk precies uithalen om een ban te krijgen? Hoor regelmatig dat er mensen digitaal gedeporteerd zijn, maar zie nooit iemand over de schreef gaan.
Kritiek op de crew vooral.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:47 schreef Pokkelmans het volgende:
Nee daar kom je 999 van de 1000 keer mee weg.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon iets posten wat niet helemaal PC is.
Ach onzin, jouw gezeik op bepaalde users over hun rechtse mening heeft al tot genoeg bans geleid.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee daar kom je 999 van de 1000 keer mee weg.
Jup of nare dingen als ongewenst privé gegevens delen van users of opmerkingen over pedofiele icm kinderen van users.quote:
okquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach onzin, jouw gezeik op bepaalde users over hun rechtse mening heeft al tot genoeg bans geleid.
Je staat niet voor niets bekend als zuiger achter de schermen, voor de schermen ook overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |