Topdealquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet, daar hebben we Suriname voor teruggekregen.
De Flevopolder wordt de nieuwe westoever.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:29 schreef waht het volgende:
[..]
Wie kan de meeste buschauffeurs opblazen, wordt het geschilpunt.
De yanks hebben ons flink genaaid inderdaad.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet, daar hebben we Suriname voor teruggekregen.
Klopt, maar ze zijn nooit de rechtmatige bezitters geweest én beloven betekent niet dat dat toen Israël was.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snap dat het vervelend is dat ze het gepikt hebben van de Ottomanen, maar het viel toch echt onder Brits toezicht van '20 tot '48.
Sharon is geen Brit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt, maar ze zijn nooit de rechtmatige bezitters geweest én beloven betekent niet dat dat toen Israël was.
Los daarvan hield Sharon ervan kinderen te vermoorden in vluchtelingenkampen. Hij had de afgelopen jaren genoeg tijd om daarover na te denken.
Dus omdat er een belofte is gedaan dat ze zich daar mochten vestigen toen Engeland nog bestuurder was daar zegt je niks?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt, maar ze zijn nooit de rechtmatige bezitters geweest én beloven betekent niet dat dat toen Israël was.
De Druzen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sharon is geen Brit.
Wie waren dan de rechtmatige bezitters van Palestina?
Dat wil je sowieso al toch. PVV-stemmer?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus omdat er een belofte is gedaan dat ze zich daar mochten vestigen toen Engeland nog bestuurder was daar zegt je niks?
In verlengde daarvan kunnen we morgen ook alle moslims hier ook wel op het vliegtuig zetten dan.
Adolf Hitler, wellicht.quote:
Nee, maar jij geilt zo op het recht van land enkel voor mensen die er destijds toevallig woonden, dat je makkelijk in diezelfde lijn alle vreemdelingen hier er ook uit kan trappen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat wil je sowieso al toch. PVV-stemmer?
Geilen op land waar je volk ooit toevallig woonde, waar komt me dat toch bekend van voor?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar jij geilt zo op het recht van land enkel voor mensen die er destijds toevallig woonden, dat je makkelijk in diezelfde lijn alle vreemdelingen hier er ook uit kan trappen.
Maar iets zegt me dat je dat dan weer minder bevalt.
Mijn grote voorliefde voor Nova Zembla?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geilen op land waar je volk ooit toevallig woonde, waar komt me dat toch bekend van voor?
Je denkt aan Reya.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geilen op land waar je volk ooit toevallig woonde, waar komt me dat toch bekend van voor?
Ik zeg alleen dat het kaartje nergens op slaat. Heb verder niks tegen fenomeen Israël of een land voor de Joden, echter de huidige uitvoering en het beleid en hun expansiedrift, daar is genoeg op aan te merken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar jij geilt zo op het recht van land enkel voor mensen die er destijds toevallig woonden, dat je makkelijk in diezelfde lijn alle vreemdelingen hier er ook uit kan trappen.
Maar iets zegt me dat je dat dan weer minder bevalt.
Expansiedrift?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het kaartje nergens op slaat. Heb verder niks tegen fenomeen Israël of een land voor de Joden, echter de huidige uitvoering en het beleid en hun expansiedrift, daar is genoeg op aan te merken.
Waarom kan jij eigenlijk zo slecht tegen kritiek op Israël?
De Palestijnen zijn best ontwikkeld qua zinloze oorlogsvoering.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
En waarom of ik slecht kan tegen kritiek op Israel?
Omdat het zo'n beetje het enige volk ter wereld is die tenminste nog enigszins ballen heeft, en voor zichzelf opkomt. Terwijl de rest allemaal veel te druk is met koorddansen omdat een paar debielen uit de Middeleeuwen nog niet verder zijn ontwikkeld dan een walnoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |