Expansiedrift?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het kaartje nergens op slaat. Heb verder niks tegen fenomeen Israël of een land voor de Joden, echter de huidige uitvoering en het beleid en hun expansiedrift, daar is genoeg op aan te merken.
Waarom kan jij eigenlijk zo slecht tegen kritiek op Israël?
De Palestijnen zijn best ontwikkeld qua zinloze oorlogsvoering.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
En waarom of ik slecht kan tegen kritiek op Israel?
Omdat het zo'n beetje het enige volk ter wereld is die tenminste nog enigszins ballen heeft, en voor zichzelf opkomt. Terwijl de rest allemaal veel te druk is met koorddansen omdat een paar debielen uit de Middeleeuwen nog niet verder zijn ontwikkeld dan een walnoot.
4 huizen, vergelijk de muur eens met 1967 grenzenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Expansiedrift?
Die 4 huizen die ze ergens bouwen is inderdaad een enorme expansiedrift, zeker na het opgeven van de Sinai en alles wat erbij hoorde, en Gaza onafhankelijk maken.
Gelukkig staan de Palestijnen daar wat dat betreft niet alleen in.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:43 schreef waht het volgende:
[..]
De Palestijnen zijn best ontwikkeld qua zinloze oorlogsvoering.
Gaap. Huilie.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
En waarom of ik slecht kan tegen kritiek op Israel?
Omdat het zo'n beetje het enige volk ter wereld is die tenminste nog enigszins ballen heeft, en voor zichzelf opkomt. Terwijl de rest allemaal veel te druk is met koorddansen omdat een paar debielen uit de Middeleeuwen nog niet verder zijn ontwikkeld dan een walnoot.
Dan bannen ze me toch maar lekker weer een week, zal mij dat verrotten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Verder boeit dit onderwerp mee eerlijk gezegd niet zoveel als het jou boeit. Dus je kan beter chillen ipv oproepen tot genocide in NWS en even wat anders doen.
Het zal wel een maand zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:45 schreef Tem het volgende:
Wanneer zit Koos zijn ban er eigenlijk weer op?
Stel je niet zo aan man. Je zet zelf toch die woorden daar neer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan bannen ze me toch maar lekker weer een week, zal mij dat verrotten.
Dat ze hier al 3 keer in de broek hebben gescheten van elk geluid wat een MDI weer uit weet te kramen met een boze brief is allang duidelijk. I.t.t. dat van het CIDI natuurlijk, daar vegen ze hier wel de reet mee af.
Met reden, al dat verongelijkte linkse tuig daar, tergend gewoon.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Je zet zelf toch die woorden daar neer.
Turken, Syrische rebellen, etc.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig staan de Palestijnen daar wat dat betreft niet alleen in.
Gewoon iets posten wat niet helemaal PC is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:47 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat moet je hier eigenlijk precies uithalen om een ban te krijgen? Hoor regelmatig dat er mensen digitaal gedeporteerd zijn, maar zie nooit iemand over de schreef gaan.
Ik zie nooit reden omquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met reden, al dat verongelijkte linkse tuig daar, tergend gewoon.
Jij zit nu al op het randje.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:47 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat moet je hier eigenlijk precies uithalen om een ban te krijgen? Hoor regelmatig dat er mensen digitaal gedeporteerd zijn, maar zie nooit iemand over de schreef gaan.
Kritiek op de crew vooral.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:47 schreef Pokkelmans het volgende:
Nee daar kom je 999 van de 1000 keer mee weg.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon iets posten wat niet helemaal PC is.
Ach onzin, jouw gezeik op bepaalde users over hun rechtse mening heeft al tot genoeg bans geleid.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee daar kom je 999 van de 1000 keer mee weg.
Jup of nare dingen als ongewenst privé gegevens delen van users of opmerkingen over pedofiele icm kinderen van users.quote:
okquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach onzin, jouw gezeik op bepaalde users over hun rechtse mening heeft al tot genoeg bans geleid.
Je staat niet voor niets bekend als zuiger achter de schermen, voor de schermen ook overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |